нека журналистчето да доиде с мен само на една повеска с 06 060 пак после да си пише колко иска да види как се работи по 13 часа за 680лв месечно , знам ли мое да изкара 20 кинта от нафта, ако носи тубите.
в малкия град сас заплата 300 лева и подражка на бензин цена 3 лева егати това е супер лукс ве4е се пита да си купуваме ли колела
Тази статия е толкова поръчкова,че направо ми се повръща!!! Знаеш ли недоносено, журналистче,че тези,които са ти поръчали да напишеш тези глупости за 20г станаха милиардери от Кремиковци и в момента продължават?!! Говориш,че мотивацията трябвало да е от вътре,а от пари. Имаше една поговорка" Залудо работи,залудо не стой",но им кажи *** твоите поръчители, че това време отмина! Най-добре си отивай на село да си копаеш доматите! Писнало ни е от такива журналисти
"Аналогията между Кремиковци, което за щастие вече е в историята, и БДЖ е повече от ясна два гиганта от времето на комунизма, субсидирани от държавата и всички граждани, независимо дали искат и дали ползват техните услуги. Така, както за Кремиковци години наред се втълпяваше социалната роля на комбината разбира се от синдикати и служители, така вече години и за БДЖ се върти същата плоча" Авторе,авторе БДЖ е откупено през 1888г.Какъв комунизм те гони?
Поредната глупава и поръчкова статия в този сайт. Не знам кой е автора но е хубаво първо да се запознае по - хубаво със ситуацията с работниците и оборудването на БДЖ и тогава да говори. 99% съм сигурен, че автора на статията не знае къде се намира вратата за влизане във вагона а е тръгнал да ми пише статии за БДЖ. Има много неща който остават скрити по един или друг начин от хората и нещата винаги се изопачават нарочно пред медии и общество. Та пъро нека опознаем темата и проблемите.
Мхм, и къде е този пазар на труда, на който трябва да излезе недоволния от заплащането си служител?:) Аз такова нещо в БГ не виждам да има!
20 години последователна стратегия за съсипване и разкостване на БДЖ. От конкурентни превозвачески фирми и "инвеститори". Българските ДЪРЖАВНИ Железници не случайно се наричат така - за да не си помисля някой да ги прави частни и да изнудва държавата.
Разделяне на дейности - инфраструктура, товарни превози, пътнически превози. Продажба на ненужни активи - сгради и т.н. Приватизация. Това е оздравителната програма за БДЖ, за да спре да изцежда държавата.
Бре! В червеният сайт днес.беге човек да прочете трезво написана и обективна статия...Чета и не вярвам на ушите си...;)
Вече се убедихме, или по-скоро ни убедиха, че от БДЖ нищо не става и най-разумното е да се заличи! После пак да се направи...или нещо такова. И няма нищо вярно в в твърдението че е най-евтин транспорт. Най-евтин е на фона на на огромните си необслужвани задължения, гонещи един милиард. Пълна илюзия е че държавата може да се справи с този дълг, особено в този случай - като не получи нищо в замяна. Време е някой да дръпне шалтера.
В Швейцария например влаковетв са най-уважавания транспорт- екологични, точни, поддържани. Тука великите държавници ги съсипват, а правят магистрали - ми ние вече не можем да си позволим бензин за магистален транспорт,*** вселенски такива.
.... Убеден съм че ако имаме професионалисти и наистина умни и кадърни икономисти и политици... ръководни кадри... биха могли да превърнат БДЖ в печеливша институция за няколко години!!! Но няма такива Дами и Господа.... Има главно КРАДЦИ НА ЕДРО и ДОЛНИ ЛИЦЕМЕРИ,които правят това което им е най лесно защото нямат много мозък за друго... а именно ЗДРАВО ЛАПАНЕ И КРАДЕНЕ и накрая ТОТАЛНА РАЗПРОДАЖБА!!! Същата работа става и в ОЦК-Кърджали... и къде ли не из тази мутренска държава!!!!! Трагедия!:(
Как може държавата да допусне да се съсипе най-екологичния, сигурен и социялен транспорт.Умишлено има дублиращи автобусни линии на железниците, за да ги съсипят!
...ХА,ХА,ХААААААААААА.---КРАЙ НА БЕЗРАБОТИЦАТА!!!!!!!!!!ПАК ЩЕ ИМА ЖЕЛЕЗО ЗА СКРАП В ИЗОБИЛИЕ....!!!!!!ОСИГУРЕНО ОТ КНСБ И ПОДКРЕПА!!!С ТЕХНИТЕ ЦЕННИ СЪВЕТИ , СИ ОТИДЕ И "КРЕМИКОВЦИ"----СЕГА Е РЕД НА БДЖ!!НИЕ *** ОТ МААЛАТА ....МНОГО ОБИЧАММЕ СИНДИКАТИТЕ---ТЕ МИСЛЯТ ЗА НАС!!!
БДЖ гони Кремиковци по пътя на разрухата