86

Анонимен

преди 11 години

До danoso Може и с 07-076 без преден джам.

85

dan

преди 11 години

Тия 6тици още ли се движат? Колко нафта съм източил от тях преди 20 г!!!

84

danoso

преди 11 години

нека журналистчето да доиде с мен само на една повеска с 06 060 пак после да си пише колко иска да види как се работи по 13 часа за 680лв месечно , знам ли мое да изкара 20 кинта от нафта, ако носи тубите.

83

gost

преди 11 години

в малкия град сас заплата 300 лева и подражка на бензин цена 3 лева егати това е супер лукс ве4е се пита да си купуваме ли колела

82

до 89-ти

преди 11 години

Ами държавата получава евтин транспорт на гражданите си бре кратуно!

81

dan

преди 11 години

Тази статия е толкова поръчкова,че направо ми се повръща!!! Знаеш ли недоносено, журналистче,че тези,които са ти поръчали да напишеш тези глупости за 20г станаха милиардери от Кремиковци и в момента продължават?!! Говориш,че мотивацията трябвало да е от вътре,а от пари. Имаше една поговорка" Залудо работи,залудо не стой",но им кажи *** твоите поръчители, че това време отмина! Най-добре си отивай на село да си копаеш доматите! Писнало ни е от такива журналисти

80

Анонимен

преди 11 години

"Аналогията между Кремиковци, което за щастие вече е в историята, и БДЖ е повече от ясна два гиганта от времето на комунизма, субсидирани от държавата и всички граждани, независимо дали искат и дали ползват техните услуги. Така, както за Кремиковци години наред се втълпяваше социалната роля на комбината разбира се от синдикати и служители, така вече години и за БДЖ се върти същата плоча" Авторе,авторе БДЖ е откупено през 1888г.Какъв комунизм те гони?

79

Някой

преди 11 години

Поредната глупава и поръчкова статия в този сайт. Не знам кой е автора но е хубаво първо да се запознае по - хубаво със ситуацията с работниците и оборудването на БДЖ и тогава да говори. 99% съм сигурен, че автора на статията не знае къде се намира вратата за влизане във вагона а е тръгнал да ми пише статии за БДЖ. Има много неща който остават скрити по един или друг начин от хората и нещата винаги се изопачават нарочно пред медии и общество. Та пъро нека опознаем темата и проблемите.

78

Сокол

преди 11 години

Мхм, и къде е този пазар на труда, на който трябва да излезе недоволния от заплащането си служител?:) Аз такова нещо в БГ не виждам да има!

77

Анонимен

преди 11 години

raztreliaite ivan kostov toi razsipa jeleznicite i gi okradi.

76

Анонимен

преди 11 години

20 години последователна стратегия за съсипване и разкостване на БДЖ. От конкурентни превозвачески фирми и "инвеститори". Българските ДЪРЖАВНИ Железници не случайно се наричат така - за да не си помисля някой да ги прави частни и да изнудва държавата.

75

до 93

преди 11 години

че то точно така е структурирано бдж-то :)

74

Анонимен

преди 11 години

Разделяне на дейности - инфраструктура, товарни превози, пътнически превози. Продажба на ненужни активи - сгради и т.н. Приватизация. Това е оздравителната програма за БДЖ, за да спре да изцежда държавата.

73

TPE3BEH

преди 11 години

Бре! В червеният сайт днес.беге човек да прочете трезво написана и обективна статия...Чета и не вярвам на ушите си...;)

72

Анонимен

преди 11 години

Събаргай!

71

Анонимен

преди 11 години

Вече се убедихме, или по-скоро ни убедиха, че от БДЖ нищо не става и най-разумното е да се заличи! После пак да се направи...или нещо такова. И няма нищо вярно в в твърдението че е най-евтин транспорт. Най-евтин е на фона на на огромните си необслужвани задължения, гонещи един милиард. Пълна илюзия е че държавата може да се справи с този дълг, особено в този случай - като не получи нищо в замяна. Време е някой да дръпне шалтера.

70

Анис

преди 11 години

В Швейцария например влаковетв са най-уважавания транспорт- екологични, точни, поддържани. Тука великите държавници ги съсипват, а правят магистрали - ми ние вече не можем да си позволим бензин за магистален транспорт,*** вселенски такива.

69

Едно ЕГН :(

преди 11 години

.... Убеден съм че ако имаме професионалисти и наистина умни и кадърни икономисти и политици... ръководни кадри... биха могли да превърнат БДЖ в печеливша институция за няколко години!!! Но няма такива Дами и Господа.... Има главно КРАДЦИ НА ЕДРО и ДОЛНИ ЛИЦЕМЕРИ,които правят това което им е най лесно защото нямат много мозък за друго... а именно ЗДРАВО ЛАПАНЕ И КРАДЕНЕ и накрая ТОТАЛНА РАЗПРОДАЖБА!!! Същата работа става и в ОЦК-Кърджали... и къде ли не из тази мутренска държава!!!!! Трагедия!:(

68

Стефанова

преди 11 години

Как може държавата да допусне да се съсипе най-екологичния, сигурен и социялен транспорт.Умишлено има дублиращи автобусни линии на железниците, за да ги съсипят!

67

АЙДЕ , МАНГУСТИТЕ...

преди 11 години

...ХА,ХА,ХААААААААААА.---КРАЙ НА БЕЗРАБОТИЦАТА!!!!!!!!!!ПАК ЩЕ ИМА ЖЕЛЕЗО ЗА СКРАП В ИЗОБИЛИЕ....!!!!!!ОСИГУРЕНО ОТ КНСБ И ПОДКРЕПА!!!С ТЕХНИТЕ ЦЕННИ СЪВЕТИ , СИ ОТИДЕ И "КРЕМИКОВЦИ"----СЕГА Е РЕД НА БДЖ!!НИЕ *** ОТ МААЛАТА ....МНОГО ОБИЧАММЕ СИНДИКАТИТЕ---ТЕ МИСЛЯТ ЗА НАС!!!