358

илиан

преди 11 години

Незнам ама трябва да има референдум по тази тема за фаровете да са включени през цялата година,ако искат може и да гласуват тези измислени депутати и да караме на аварийни светлини катастрофите и безумието по пътищата няма да спре,всичко се касае до нашета пропаднала държава,всичко живо е изнервено на макс,и по някъкъв начин това влияе на шофирането

357

някой

преди 11 години

Другарки и другари! Ние сме новите граждани на Съединилите се пролетарии на Европа! Карайте с включени светлини даже и в ***! Вечер лягайте при жена си с включени светлини, за да не идва някой друг да ви свети.. Европейската комисия беше измислила нещо и за кривите краставици, нали? Да, ама без криви краставици, които да ядем, как ще се размножаваме? Не! Тези, които гласуваха този закон не са ИМПЕРИАЛИСТИ! НЕ СА! Те са обикновени, бедни капиталистчета. Помогнете им, пролетарии скъпи!

356

paopao

преди 11 години

Всичката Мара втасала,че и фарове пуснала.Аман от простотий в тая държава хората нямат пари да се хранят,нашите избраници с какво се занимават.

355

bfm

преди 11 години

Кое го няма никъде? За това ли от няколко години е задължително произведените в ЕС автомобили да са оборудвани със т.нар. система "daylights"? Всички, дето пишат, че в Европа няма "такова нещо" да вземат да си поразмърдат или *** или мозъка, защото съм сигурен, че не са мърдали от БГ. Поздрави!

354

НАНДИ

преди 11 години

Е такава простотия няма никъде :))) Гледаме европейските страни ако че сме много преди тях в ЕВРОПА но както и да е:) Що Депутатите от транспортната комисия не погледнат пътища,цени на горива и консумативи и тогава да решават как да караме?Не че е проблем да се кара на фарове ама нали си решихме всички проблеми в нашта мила родина та се чудим с какви глупости да се занимаваме.Ако някой може да ме опровергае да заповяда.Скоро ще ни забранят и да не живеем повече от 63 години да пестим от пенсии

353

До абсолютно ЗА

преди 11 години

ами не знам до колко караш из цяла Европа, но ако го правеше щеше да забележиш, че във Франция, Англия, Германия и много други държави хората изобщо не карат на фарове през деня... И като си толкова абсолютно за моля ти се провери защо в Австрия е отменено постоянното каране на фарове ... Ще подскажа малко, защото така забелязваш по-малко несветещите предмети, а именно хора и т.н. хайде за извънградско ***-дойди, ама за града даже е вредно, ама те нашите нито са чели нищо, нито са гледали, ама..

352

Юсундур

преди 11 години

идиотска държава, управлявана от ***

351

Абсолютно ЗА

преди 11 години

Не можеш да я прецениш поради простата причина, че дори не виждаш асфалта, защото ти е на вълни , камо ли кола, която се слива с цвета на асфалта. Тръгваш да изпреварваш да речем и в един момент се оказва, че пред теб има кола и какво правиш.... дано никога не се случва. Няма как да се случи такова нещо, ако срещу теб има светещи фарове. Точно на това време в адска жега фаровете помагат много. Не ми се спори, защото съм го изпитал на гърба си многократно. Поздрави и безварийно! :)

350

До Абсолютно

преди 11 години

Ми доста добре и безпроблемно си я преценявам. Едва ли има някой, който да не може. Ама виж - мигачите са сериозен проблем. Прав си - не за всички коли е еднакво, но не би ли трябвало нещо толкова важно да се вижда винаги добре и ясно, а не да се опитваш всячески да направиш разлика между 10нанометра разлика в спектъра на мигача и на фара. В Облачно време, в сумрак нощем и т.н. - помагат, но в свирепия пек ето сега в момента както е, особено ако ти свети в очите става невъзможно.

349

Абсолютно ЗА

преди 11 години

Колега, айде да не се обиждаме на селяни и граждани, карам предимно в София от доста време, както и из цяла Европа също поради ангажиментите ми. Това за взирането в мигача зависи много то колата., къде са позиционирани мигачите и т.н. А да твърдиш, че от пуснати фарове се увеличават задръстванията е толко малоумно, че нямам думи. Я ми кажи на двулентов път на 35 градуса, когато асфалта ти се размазва и идва срещу теб да речем сива кола без фарове какво виждаш и как преценяваш дистанцията?

348

До 407 и 408

преди 11 години

Ами аз като чакам на път без предимство и идва колона автомобили и е светло и са с пуснати фарове ми е адски трудно да различа мигачите - дали ги има или не. Зрението ми е отлично, но въпреки това ми трябват 3-4 сек да се взирам преди да мога да взема решение и често изпускам момента да тръгна. Така не само се увеличават страшно задръстванията, но се създават и опасности. Не знам в кое село караш ти?

347

Абсолютно ЗА

преди 11 години

Колкото до изследванията за това как фаровете вредят, мога да изкарам точно толкова, че и повече изследвания как фаорвете са полезни, така че недейте с излседвания. На пътя когато човек шофира е много по-лесно да види и прецени дистанцията до насрещния автомобил, когато той е с пуснати светлини и ако някой каже, че това не е така, значи много сериозно ще си изкриви душата. Поздрави! на всички

346

Абсолютно ЗА

преди 11 години

На тези, които пишат, че вредят само мога да им кажа, че или не карат коли или в идеята е да се плюе всяко нещо, което се пусне като статия. Карането на фарове и през деня е с цел да те забележат насрещно движещите се МПС-та. Били, за да се продават повече акумулатори. Колко гори една крушка?!?!?!? Ами, че то радиото в колата харчи повече ток. И какво радиата са сложени в колата, за да продават фирмите акумулатори. Не се излагайте. Колко често си сменяте акумулаторите?!?!?!?

345

Да не си шофьор

преди 11 години

Какво ли не измислиха вече Депутатите за да има повече глоби? Преди години глобяваха ако караш през деня на запалени фарове защото е било опасно за другите ,сега ще глобяват ако не са пуснати фаровете .Добре че са проявили разбиране поне засега от Комисията по транспорта и не искат задължително да е пуснато целогодишно парното или климатика за още по голяма безопасност.

344

Случаен Минувач

преди 11 години

Всички мутренски коли нвремето караха със запалени фарове. Тогавашните мутри станаха почтени партийци и бизнесмени. Навиците им са останали. Но не искат да се различават вече

343

това е идиотско

преди 11 години

В светъл ден, когато има някой с пуснати фарове, е страшно трудно да разбереш дали дава мигач или не. Отделно от самите фарове няма никаква полза. Трябва да си остане по преценка на водача за летните фарове. Когато е облачно - помагат. Но в слънчев ден е страшно заблуждаващо.....

342

Анонимен

преди 11 години

Драгане, не е задължително в 21 европейски държави и не можеш да ги изброиш. Предимствата на дневните светлини са изцяло за фирмите-производители на светлини, от които произлизат и най-силните агитации това да стане закон в ЕС. Изследванията показват че използването им води до нови навици, които застрашават някои участници в движението повече, от колкото биха спасили други такива. 90% от новите законите са брутално парично-ориентирани, което не би имало нищо лошо, стига да не бяха антихуманни.

341

Драган

преди 11 години

Карането на фсрове има своите предимства и е задължително в 21 европеиски държави с закон. Истина е също, че увеличава разхода (при по-старите автомобили) с около 0,4 - 0,6 литра на 100 км. Ако това е цената да се спаси и един човешки живот на година си заслужава. Аз си карам с включени фарове целогодишно от като имам книжка (повече от 10 години) и нямам проблеми с "новия" закон.

340

До НеЦървулчо 396

преди 11 години

Бил съм в 46 страни във всичките континенти. Извън Европа не съм забелязал никъде да карат с фарове през деня. В Европа не е в "повечето държави" както ти си мислиш, а предимно в бившите Соц-Страни с малки изключения. Даже във Великобритания включени светлини през деня без причина (мъгла или дъжд) е нарушение на Правилника.

339

До к.396

преди 11 години

***, собствениците на фирми за поризводство на акумулатори, акумулаторни уредби и обслужващи устройства са едни от най-богатите сред производителите на автооборудване. Първоначално беше зедължително карането на къси светлини при лоша видимост и в ранните и късните часове на деня. Сетне тези собственици издействаха късите светлини през пролетта и есента, а сега и през лятото. Разбери с дървената си глава,че тази мярка обслужва богатите производители, но не и безопасността на движението.