Ей, големи тайни, големо чудо , ай кажете си истината ва Аньо, ше ви олекне. Супер професионалния български пилот прибрал колесника по рано отколкото трябвало, застъргал резервоара по пистата и се запалил.Егати и професионализма, егати и чудото :) Абе барем една забележка пред строя им направете !!!
Нима това чудо няма някакъв датчик за натоварването на колесника, който да предотвратява прибирането му, когато самолета е на земята?
ТОЙ - Аз като горд носител на име на авиатор, мога само да кажа едно БРАВО за двата Ви коментара по-долу.Евала чиче!
...започва изтичане на гориво и ТО се възпламенява. Оттам е и огнената диря от 10-15 метра след самолета по време на излитането му.Ако не си разбрал отново,проблема е в тариалните ти гънки/ако и това знаеш какво е/.Когато бати ти Иван го направи това същото което тези хубавци сега правят на летище Безмер, с МИГ 17 ти не беше още в проект за създаване.Това ми костваше сваляне в звание. Още да ти вкарвам ли"комунизъм"в тиквата???Намери си инфо,това беше по времето на Калчев и Логинов.
До неграмотника и НЕВЕЖАТА под N 34.Няма да използвам някаква учтива форма за обръщение към 34.Да ,ти си един гол номер.Освен ,че си и гол си и необразован и бос.Думата бос се използва да ти обясня ,когато нямаш умствен багаж в тиквата си. Та..когато се прави разбяг/ако знаеш какво значи/по полосата,се спазват едни павила.В случая ТЕ не са спазени. КОЛЕСНИКА е бил прибран ПРЕДИ машината да се е отделила от пистата. Удря си задницата ,престъргват се и баките, спескват се , и...факт...
Браво бе, остава и да бъдат наказани! Важното е че са живи и здрави. Няма безгрешни хора. Всеки греши на работата си.
излитат рязко и удрят форсажните створки в земята като ги разрушават.а там за хидравликата се използва гориво при което се запалва и .....
Да удариш в полосата подтелния резервор при излитане - требе да си "баш майстор"... ама с тия не 60, а 30-40 часа (60-70 полета) годишно - така ще е и така ще бъде.
Добре де, казват пилотска грешка, пилота бил се загледал по някакви птици....е заради това ли самолета се е запалил? Нещо не се връзва...
катапултиралите са двама - това означава, че самолетът е учебно-боен, т.нар. "спарка". Отговорност носи пилотът от втора кабина, т.е. "инструкторът".
Моля , да си оправите текста под снимката. Това е от центъра на град Ямбол.И бе по повод годишнината от създаването на авиобаза БЕЗМЕР.
До 11 и останалите..Не знам дали има компетентни по летателна техника тук,НО определено има НЕКОМПЕТЕНТНИ.Гледането на филми НЕ е това което е в действителност. "че дори да е бил с резервоар, то той няма как да се опре в земята при излитане" Да,ПРИ излитане както трябва и както е по УЧЕБНИК не може.НО, ако се правиш на велик и прибере колесника ПРЕДИ ФАКТИЧЕСКОТО отделяне от ПИК/полоса за излитане и кацане/,се получава ПРОПАДАНЕ И ПРЕСТЪРГВАНЕ(ОПИРАНЕ) КОЯТО ДУМА СИ ХАРЕСАТЕ..В ПИСТАТА.
Дъртите комунисти излизат винаги с презумцията за безнаказанност !!! "С риск дори да закъснеят за катапултиране са предотвратили тежки последици за хората, земята и инфраструктурата в района. Това е тяхното достойнство, посочи още министър Ангелов" - НЕ ИДИОТО, ако не го бяха направили, трябваше да ЛЕЖАТ ГОДИНИ В ДРЪНГОЛНИКА !!! А това че са потрошили НАШИЯ самолет, може да означава САМО едно - тежко НАКАЗАНИЕ !!!
Дефицит за военни пилоти имало.Еми да улеснят приемането в конкретните висши училища и няма да има дефицит на пилоти.Гледах в интернет-в чужбина за капитан на кораб учат в нещо като колеж.Почти всеки може да запише и учи.Тука в нашето висше училище учат по 5 години математика и физика като ***.Изобщо образованието ни е много сбъркано.Много и трудно учене за нищо.А от наученото се ползва не повече от 5 процента.Другото просто ти пълни мозъка и те прави робот.
Без наказания за пилотите от падналия МиГ-29