30

Анонимен

преди 12 години

Вижте първо в какви мизерни условия работят за някаква мизерна заплата,че дори и баня нямат.Тази мизерна държава направи ли нещо за народа.Всеки иска да изхранва децата си.Тия журналисти гледат бедния народ как се мъчи да искара 50 лв да преживее някък си , а не гледа че управляващите крадът милиони.Държавата ни докара до там,защото нищо не е както трябва!!!!!!!!!!!!

29

pege

преди 12 години

най голяма далавера е да си машинист на дизелова маневра. Обратното гориво на машината директно се пълни в туби и след това на черно. Чиста работа. А от тези фирми се източва при вадене на празните цистарни защото винаги остава по 10 - 20 литра в цистерна. Това количество не може да серазтовари защото има тръби в цистерната който пречат. А умните железничари започват да ги лашкат напред назад до гарата и горивото прескача тези прегради и тече в тенекия закачена на крана на цистерната.

28

до 27

преди 12 години

и 3000лв да им даваш пак ще крадят, това са българи все пак

27

тцЪ

преди 12 години

Леле Боже! Бандити! А защо не пишете колко са отишли от "реконструкцията" на подвижния състав? Толкова пари се преточиха, вие седнали да се занимавате с нафтата, като че най-големите загуби са от две туби задигнато гориво. Ама нали е лесно да хванеш кокошкарите, че те нямат какво по-солидно да снесат

26

Стар железничар

преди 12 години

Нема никва логика да почнем работа некъде само, за да крадем.

25

Чорбаджия

преди 12 години

Давайте им по 2000 лв. заплати и няма да точат.

24

Анонимен

преди 12 години

50 000 друг път. Сигурно половината служители работят там заради нафтата и това се знае от едното време.

23

Анонимен

преди 12 години

От последните новини свързани с кражбите на горива от служители на БДЖ излиза,че има два източника за крадене на нафта.Единият от локомотивите или от самото БДЖ,а вторият от цистерни на клиенти на БДЖ.И това всичко пред очите на шефове,Транспортна полиция и ред други органи.Значи е масова практика диктувана от по-високо ниво.И тук има преки изпълнители и мозък.

22

Someone

преди 12 години

Golemie smeshnici v toq forum , tolkova da e zatunala Bulgariq che nqma na kade pak vie shte mi kazvate 4e trqbva da KRADEM NAFTA shtot ne ni se plashta dobre ??? BG nikoga nqma da se opravi po tozi nacin !!!

21

Анонимен

преди 12 години

Занимават общественоста с некви туби сиреч това фалира БДЖ,а беследно изчезналите 1000 вагона за милиони?някой нещо да каже?къде е прокуратурата?а вие журналисти?

20

Геша

преди 12 години

Аз докато бачках в бдж отпрах над 25 тона нафта за 12 год тия смешници некви 150 кила. Преди продавах ама сега си я паза за мен и за сина ми като земе книжка. Има-нема към 15 тона ми е останала в цистерни и ше си карам цел живот

19

Анонимен

преди 12 години

Е що не казвате кога за последно им е дадена заплата?????

18

Анонимен

преди 12 години

Внезапно и изеднъжка БДЖ-то вече мина кризата, понеже фанаха гладните заподозряни и виновни за всичките му нещастия. Невероятно количество нафта. Сега ена година мое да не купуват. И да ва пипам, ако аз си нося празна тубЪ в кулата и маркучь, то значи, че крада нафтЪ от БДЖЪ-ту ли ?

17

юнака

преди 12 години

незабавно за големия удар депутатите да си раздадат по 50 бона премия .

16

sdadad

преди 12 години

Kойто купува крадена нафта, бял ден да не види!

15

Анонимен

преди 12 години

Ами плащайте на служителите за да не крадат!

14

Анонимен

преди 12 години

Поне си напишете правилно заглавието ,...смешници,баси и неграмотните журналисти

13

писна ми

преди 12 години

Ае що ни занимавате с простотии бе?През последните 23 години в БГ се откраднаха десетки МИЛИАРД,а сега ни занимавате с некви 150 литра гориво.Че те тези жепейци били големи бандити бе:)))))))))))

12

Анонимен

преди 12 години

и 5000 хиляди лева да им направят заплатите, пак ще си точат нафтата и ще карат старите дизели, това е ясно. Има даже и някои, които в мазетата си/дворовете имат варели с гориво.

11

Даола

преди 12 години

Шофьорите от градските автобуси също крадат гориво и си строят къщи.