Някой най накрая ще обясни ли на това гуце, че "висша форма на доверие" при строителството на какъв да е обект НЕМА! Има КОНТРОЛ на изпълнение. И то не само на хартия. Има си лабораторни изпитвания, има си извършени замервания, има си екзекутивни снимки. Ако нещо не отговаря на строителните норми - лоша работата! И това мило гуце, не става само с умно гледане, потриване на ръчички и резане на ленти!
Сенки от миналото! Ужасно е когато една министърка на държава в ЕС цитира другаря Владимир Улянов-Ленин! Трябва да се назначават отговорни, можещи и знаещи хора, спечелили местата си в реални конкурси, а не да се издигат комунистически и тоталитарни догми, времето на лагерите мина. Това говори за равнището на "политиците" и "специалистите" от ГЕРБ!
71 (Y) прав си. Ама тука а и в Герб надали има човек който да знае , че пътя има две части 1. земна основа която е 80% от стойноста и 2. настилка. И колкото пласта настилки или асфалт да му полагате , когато земната основа е компрометирана а тя е такава , защото за тия мижави пари дето се договориха не може да е с нужните характеристики, само ще се преасфалтира през няколка години и ще си е все същото , пропаднало с коловози в крайната лента. Типично по Бойковски - правено недоправено.
Как гледа, милата! Като гладна крава - ливада с марули....69 е споделил с нас големите и успехи в науката...Ако и работата и е като ученето - жална ни найка!Хем работи, хем учи и то - в различни градове на има няма 500 километра! Куха лейка!!!
Сега. Нека обясним нещо на герберите. Т.нар дребни проблеми по Тракия означават липса на остова с достатъчна товароносимост. Това води до потъване на пътя и ставането на коловози. Щом биндерът е поддал износващия пласт ще почерни отново пътя, ще му прережете пак лентите и през есента...стой та гледай. Предупреждаваха ви с тая сгурия за основа...ама не чувате. И ще излезе така финансирането от ЕС заради лошо качество да си ги платиме ние от бюджета...
магистралата потъва още от сега ,а като се натовари от автомобилния поток тогава ще стане на вълни.и ще пътуваме както сега правителството се носи по вълните.тогава айде давайте пари за ремонти.
баси, абе тука е пълно с некви с голем проблем у главата, в България има и нормални хора, а тиа с диагнозата дет се борят с "***" през 21-век, са за освидетелстване при тва с предимство
забравих да добавя, магистрлаи ще има 2012 година от бойковата ера. остават ни само 2009 години до светлкото бъдеще...
*** РЕВАТ ЗА КАЧЕСТВОТО НА МАГИСТРАЛИТЕ. ЗАЩОТО ЦЕНАТА Е КРИТЕРИЙ.НО Я СИ ПРЕДСТАВЕТЕ АКО ТЪРГОВЕТЕ БЯХА С ДРУГ КРИТЕРИЙ, НАПРИМЕР КАЧЕСТВО И Т.Н. ТО ЩЕШЕ ДА Е ЕДНО РЕВАНЕ ЗА КРАЖБИ,ДАЛАВЕРИ И Т.Н.СЕГА ВЕЧЕ Е ЯСНО ,ЧЕ КРИТЕРИИТЕ ТРЯБВА ДА СА ДРУГИ.ВАЖНО Е ЧЕ СЕ СТРОИ.ЧЕ ТРИ ПОКОЛЕНИЯ СИ ЗАМИНАХА,ЧАКАИКИ ТЕЗИ МАГИСТРАЛИ.
До "хаха"Безумни,знаеш ли защо бързат ? За да подготвят събирането на таксите , а без съмнение ще е от техни хора !Тогава ще видиш "Кон боб яде ли "!А тази безумица ,изречена от маститата и видна еднакво от всякъде министърка е на Ленин,но ГЕРБЕР-ите ще дообогадят учението му
до 59Може да е общовалиден , но този цитат си е на Сталин. Нищо лошо да се цитира , само се потвърждава връзката старо - ново. Важен е крайния резултат.
баси ***, що тиа дет не понасят простотиата и посредственоста требе да са комунисти, тиа *** кво си мислят, че има само комунисти и герб, баси не е истина, баси тъпотията
А дали Лиляна Павлова знае кого цитира?! Защото това е един от емблематичните цитати на Сталин, а новите ни управници нямат нищо общо с тоталитаризма и комунизма ;))
уникални умници имало тука:)))за всичко ревът и плюят.яд ви е ,че бате ви Боко ще вземе да я построи,на пук на всичко:)злобнички и простички сте,но какво да се прави.както във всяко стадо,та и при нас.....:)
Като са почнали да цитират Сталин, утре да не почнат да казват "има човек има проблем,няма човек няма проблем"...
Проверката е висша форма на доверие, обясни Павлова