Тези са уникални, то имаше крадци във властта но тези са първенци, никой за тези 20 години не успя за 4 години да открадне и фискалните резерви ,и запасите в здравна каса, сега са се нагласили да гепят и парите за пенсии, а догодина ще вземат и заеми. Общо Бойко Борисов ще струва на България 12 милиарда лева , което е 9 милиарда долара само за 4 години. Тодор Живков успя да натрупа дълг 9 милиарда долара за 30 години. и си отиде с едно одеяло докато Боко е абсолютен шампион по кадене
Най-голямата и скъпа гордост на бат Боко- магистрала Тракия се оказа една излагация. Както и почти цялото управление на ГЕРБ.
За Герб въобще драма няма, тук магистралата малко се понагънала, там изхарчихме 5 милиарда и оставихме държавата без пукнат лев , на друго място пари за лекарства няма щото на Софарма се плащат 5 пъти по-скъпо от колкото в Германия, тук монополче в горивата , там контрабанда на цигари като за 5 държави накуп, на третето място фалирали фирми , безработица 12% официално а не официално 25% на четвърто място , ще опукаме и парите за пенсии и накрая ще вземем едно заемче, въобще няма никаква драма
Министърката е гола вода по магистралните въпроса,ама па как риеше сняг зимата.....а ????????
"Има слягане, а не нагъване, има вълни...Там, където са взети пробите и преди и сега, пластовете са устойчиви. Вземахме проби, там където са основните пластове".Божее...Тая жена да спре да говори глупости, защото НЕРАЗБИРА И НЕЗНАЕ НИЩО!Тотална НЕКОМПЕТЕНТНОСТ. След, като това е технологията за изграждане на магистралите...Тежко ни.Нема нищо общо с нормативната уредба и с технологията на СМР.Има слягания!Защо? Пробите не се взимат избирателно, а за всеки пласт. Прави се протокол за скрити работи
Какво Ви пука, при тези цени на горивата и тенденцията на повишаване,благодарение на ненормалната политика на правителството на ГЕРБ,магистралите ще се използват САМО от управляващите.
АКО ТАЯ ДЕБЕЛАНА МИНАВА ЧЕСТО ПО МАГИСТРАЛАТА СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ ИМА ОЩЕ ДОСТА РАЗМЕСТЕНИ ПЛАСТОВЕ
Акъл море, глава шамандура! "Там, където са вземани пробите и преди, и сега, пластовете са устойчиви. Вземахме проби там, където са основните пластове" какви основни пластове бе моме Лиляно, където за взети пробите...навсякъде се изследва почвата и после биндера и асфалта, не по желание а по норми...за всеки елемент от строежа има стандарти, които трябва да се достигнат ззадължително!
Ясно, тия дет правят магистралата са същите дет превърнаха Цариградско във вълнолом :))). Кво да се прави Тиквата други няма. Сега ще ги накажат, като ги накарат да го оправят за да им платят пак :)))
Do godina q zatwarqme ot kam Sofiq za cqlosten remont i taka do 2016 shte e gotova,a sled tova i leki kozmetichni podpalvaniq tam kadeto e propadnalo....Opasni sme nie ....
ТАЗ ГОДИНА МАЛКИ СЛЯГАНИЯ ДОГОДИНА КАПИТАЛЕН РЕМОНТ ЗАРАДИ ГОЛЕМИ СЛЯГАНИЯ - ТОВА Е ГЕРБЕСКОТО СТРОИТЕЛСТВО- ТО НЕ ОСТАНАХА КАДЪРНИ ПЪТНИ СТРОИТЕЛИ В БЪЛГАРИЯ ВСИЧКИ ИЗБЕГАХА ОТ МУТРАФОНСКАТА ДЪРЖАВА. НЕДОПУСТИМО Е ПРИ НОВО СТРОИТЕЛСТВО ДА ИМА СЛЯГАНИЯ-ТОВА ОЗНАЧАВА НЕКАЧЕСТВЕНО СТРОИТЕЛСТВО- ЯВО ПРОБИ НЕ СА ВЗЕМАНИ ИЛИ Е ЛЪГАНО ТИПИЧНО ЗА ГЕРБ ПЕПЕЛТА НЕ Е ПЯСЪК И ЧАКЪЛ.
Уважаема г-жо / г-це (може и гуце) министър, не знам за какви слягания говорите. По принцип при изграждане на насипи има една такава операция, наречена уплътняване - прави се с цел да се разкарат въздушните *** от почвата, изграждаща насипа, за да не сляга в граници извън нормативно допустимите. Ако това не е направено като хората имате не насип, ами купчина! А след като са се появили недопустими слягания, без да е имало сериозно натоварване, работата е доста лоша
За Лиляна драма няма, само леко слягане по "Тракия"