"При покупка на старо единственото важно нещо е здравината"Tака е, съгласен съм. По същата причина хората си купуват немски автомобили втора ръка. По пътищата е трудно да видиш Тойота, Нисан или Хонда на възраст над 10 години! Интересно защо...
Работата е там, че тойота е само статистически по-здрава, и то със съвсем малко. Много по-важно е самият еземпляр стара кола как е експлоатиран, не марката. Трябва да купиш 100 тойоти и 100 германски за да усетиш ползата.Нова кола - каквато ти е кеф, стара кола - каквато й е историята + каквато ти е кеф. Затова Фолксваген скоро ще бъде най-големият производител глобално - защото цял свят мисли като мен, не като теб :)
Много ясно че ще пиша за това колко били здрави японските коли. При покупка на старо това е единственото важно нещо, всичко друго е бошлаф работа. Ако една кола не е надеждна, тя е като воденичен камък на шията - закопава те все повече, плащаш дребни ремонтчета всяка седмица, докато накрая ти писва и тя кротко си изгнива пред блока. Ето защо надеждността е най-важна в един автомобил.
Тая новина е постнете след 10 години когато за българите това ще е нов модел изложен на автосалоните в Горубляне.
Не знам дали ми харесва. На мен ми се струва доста агресивна и без плавни линии - не ми харесва.
А класата си е дамска кола за града и ремонта му е сложен но не е някаква тойота пак вие наистина ако разбирате от автомобили няма да хвалите тойотата с екстри от 90 г на производство на автомобили с евтина пластмаса
От 21 коментара сигурно има 17-18 негативни, написани от хора, които никога нямат да могат да си позволят да притежават и карат Мерцедес! С тази злоба и Дачия ви е много!!!
Тойотите са много здрави, затова сигурно правят и Лексус, та дано някой балък да се излъже и да ги предпочете пред Мерцедес/Ауди/БМВ!
и аз се чудя на акъла на тия с "тойотите били по-здрави" - няма да си ги нося у гробищата - кефът е къде къдее по-важен !!!(а и тойотите са по-здрави с 5% - другото са маркетингови лаф-моабети ! )
Абе стига с тея тойоти бе здрави били еди кви си били айде моля ви се като гледам всичките президенти са се качили на тойоти. На всеки човек ако му предложиш чисто нова тойота или мерцедес ще избере мерцедеса защото мерцедеса е лукс. За да си позволиш да караш мерцедес няма да те интерисува колко често влизал за ремонт колко горял и тнт.
Точно за стартера щях да пиша и аз но реших че едва ли някой тук ще ме разбере правилно какво искам да кажа , и се отказах. Но е точно така стартера се намира точно над двигателя и под купето, с две думи стигане дотам няма.
За да се свали стартерът на старата А класа трябва да се извади двигателят.Те затова загубиха войната - всичко им е много сложно и прехвалено.
A-класата е най-несполучливият модел на Мерцедес !Ако не ми вярвате попитайте в който искате сервиз.Всеки 70 на 100 е с проблеми в скоростната кутия.А какво обслужване има , Мале миа !
3-ти на 50% си прав .От 93-та карам само мерник и на 100% съм съгласен с теб.Със 124 макар,че беше 180000 като я купих .За105000 един силов кабел и консумативи,210ката от 60до 180 000,седем пъти ремонти,211ката от 0 до 65000 два пъти проблеми с аср за щастие в гаранция и протекла скоростна кутия-780 лева.Поне на мен ми изглежда множко.Но имам двама колеги с Ланд КРАУЗЕРИ ,късата база почти се разпадна за около 150 000, дългата за 90 000 не знае вече колко пъти е влизала за ремонт.
ало, ще се обадя на МИРО найденов да дойде да види тия цени на тия А-класи ,бе!!Не ви е срам !
Новият Mercedes A-class – официално