Китайско условие за чужд завод на територията на Китай е 40% лично участие. Защо българия не постави своите условия на китайците.Много израелски и европейски програми се разработват в Китай защото там работната ръка е ниско платена. Представете си щом Китай прави свой завод в България къде работната ръка е по-ниско платена. И въпреки това колкото повече заводи в страната толкова по-добре за българия. Истината е в производството, образователната система и висококвалифицираните кадри
Добра идея,всички *** държавни чиновници и депутати да видат това китайско чудо на технологията,но лошото е,че парите ще отиват в гушите на китайците,и Гришата ще делне,но много по малко
Всички мерцедеси и джипове на правителството, трябва да бъдат заменени с колите на Гришата, накрая да могат и наште политически ИДОЛИ, да се усмихнат : ))))
аз си карам фиат и си е супер количка.... така, че нека не се излагаме със сравненията, а най-добре е да стискаме палци и да пожелаем късмет на тази марка автомобили които са голям плюс за БГ и икономиката и...
ако започнат производството на Волекс ц30 (малък седан) , пазар ще има бол, със сигурност 80% от бакшишите ще го подкарат. Изглежда доста по-съвременно от логана, а и надяваме се няма да започва с дефектите от първите 15-20 хил.км като всеки логан.
до философа, който предпочита да си купи Фиат.... И какво те кара да си мислиш ,че един ФЯТ , сглобяван най-вероятно в Турция или Сърбия ще е по-качествен от Волекса или Ховъра???? Всички тука мноого се съмняваме в това. Китайската марка е недоказана все още, но пък точно ФИАТИТЕ са доказани в цял свят като най-големите ***. мислете преди да пишете мааму.
Правителството и всички държавни фирми трябва да купуват само от тези автомобили/както е практиката в САЩ/ !!!
Не знам как са като возия, но като дизайн ми допадат. Важното обаче е, че Литекс Моторс с този завод създават работни места и дай Боже работата да потръгне. С повече реклама ще завладеем европейския пазар.
Ах дано Боже дано,някоя мутра не се обади на партийният си секретар,че завода пречи на продажбите му в Драгалевци.А що се отнася до цената и качеството всички са длъжни да се съобразят,защото в такива времена живеем,нишата веднага ще бъде запълнена.А що се отнася до качеството,ако след една година каране колата започне да се продава за по-малко от половината си цена оценката ще е ..................***-*** миа...
Само Иван Костов да не дойде отново на власт, че а е дошъл, а го е продал, я на РМД, я на някой киек, нищо че е частен. Важното е далавера да има. Той и Плевенската панорама искаше да продаде, ама Румен не му даде. Ако не го продаде ще му назначи ликвидатор. А на специалистите успех и да станете 1 в автомобилостроението. Това го заслужавате.
Обмислям да си закупя такава кола или поне да видя какви са офертите. Мисля, че много ще си заслужава, все пак трябва да насърчаваме родното автомобилопроизводство:)
Да се поднови производството на "Балканчето" (скутер). Ще има много купувачи.Особено ако цената му не надвишава 500-600 лева.Ганчев, помисли по въпроса.
Цената българи, цената! Тя ще определи бъдещето на автомобила.Какво по-добро от това, да смениш западната си трошка на 15-20 години с нова кола?Надеждата е че персонала е млад и може да заработи по западному. Качествено. А и ако има достатъчен контрол (което сигурно ще има), може да пробие и на запад. Отново повтарям: С ЦЕНАТА СИ!!!!!!!Радвам се!
А дано! Вече забравих вкуса на произведеното в България (макар и с китайски части). Но повишаващото ми се чувство за национална гордост е едно на ръка. Като току що дипломирал се магистър зная колко е важна реализацията по специалността, а в завода в Ловеч много млади висшисти ще намерят професионалната си реализация. Пожелавам им успех (както и на себе си, разбира се. Дано повече млади добре обучени кадри да имат такъв шанс!).
Сега всеки българин ще може да си позволи да кара нов автомобил, който ще може и на лизинг да си купи много евтино. По-добра новина за нас от тази едва ли може да им в тези тежки дни. Пожелавам на всеки един ден да кара една от тези красавици :)
99 ... ДА 99 И АЗ СЕ ЧУДЯ КОЙ ПАРТИЕН СЕКРЕТАР РЕШИ ЧЕ ЗАВОДА ЗА МОТОПЕДИ БАЛКАН ТРЯБВА ДА СЕ ЗАКРИЕ И УНИЩОЖИ И ДА СЕ ВНАСЯТ СКУТЕРИ ВТОРА РЪКА ОТ ИТАЛИЯ И КИТАЙ , ВМЕСТО ДА СЕ ПРЕОБОРУДВА ПРОИЗВОДСТВОТО ЗА СКУТЕРИ В БОТЕВГРАД И ДА СЕ ПУСНАТ НА БЪЛГ.ПАЗАР , КАКТО БЯХА БАЛКАНЧЕТАТА ПО 300 ЛВ. ПРИ ЕДНА РЕАЛНА ЦЕНА ПОД 1000 ЛВ.ЩЕШЕ ВСЕКИ 5 БЪЛГАРИН ДА СЕ ВОЗИ НА БЪЛГАРСКИ СКУТЕР ...
Сега остава държавата да стимулира гражданите, които искат да си купят автомобил Made in Bulgaria.
Напълно готов е заводът на Литекс Моторс