Няма друга такава нация. Купуват си нещо, което е по-близо до танк от колкото до кола заради измамното чувство за сигурност. -------------- Пикапите ги карат фермери и бачкатори, които си вършат работа с тях. Хората са частни фермери, а не текезесари, на които им е забранено от Партията да притежават товарни автомобили (както беше при социализма).
Че какво и е на рекламата ? Относно САЩ изобщо не е страна на неограничените възможности. Това е комунистическа страна подобна на северна Корея където скоро всеки ще остане без права под фалшивия предтекст че е потенциален терорист. Измислят си враговете за да имат причина да орязват правата на хората и свободата им.
За въпросната реклама Pepsi беше осъдена от Coca-Cola и си плати банслово голямо обещетение! Иначе рекамата е енда от любимите.
Прав си номер 16! Но тука простаците и *** не могат или по-точно не искат да го признаят. То и очите им да избоде пак ще казват - "Не не е така". Защото Американците могат и да нямат история, но те правят историята сега! А не като нас дето лежим на стара слава, и какво от това, какво ще ми помогне това че имаме 1000 и кусур годишна история - НИЩО! Ето с това ще ми помогне! А тях ги боли, да не казвам какво, като имат 200-300г история. Добре са си, и винаги ще са така...
И какво лошо в това?Карат ги тези, на които им върши работа.Или сега ще ги изкарате и там селяни и прости и не знам какви си.То за българина, верно ако не караш мерцедес, ауди или бмв-е, все едно си гати и втора ръка човека. Само че там ги карат чисто нови, а не като тук, на по 20г.
Хехе, плюете щатите, само че те са на светлинни години от нас.Който, каквото и да казва това е страната на неограничените възможности, където всеки може да мечтае и да реализира мечтите си.Просто тук вече така сме деформирани, че повечето профани са развили такава омраза към всичко и всички, че няма да се оправят цял живот.Никой не ни е виновен за положението, в което сме, освен самите ние.
Няма друга такава нация. Купуват си нещо, което е по-близо до танк от колкото до кола заради измамното чувство за сигурност. Живеят в постоянен страх, че някой иска да навреди на богоизбраната им нация, ей така от чиста злоба и лошотия - първо руснаците, после арабеските, след това сигурно китайците ще са наред да бъдат "страшния враг". Всичко се следва буква по буква и ако нямат инструкция за нещо настава паника. Живял съм там и ще ви кажа, че Европа е пъти по-добро място за живеене.
В САЩ не е така, нямат такова законодателство, ако се сещате в рекламите на Пепси често правят анти-реклама на Кока-Кола, като например момченцето което седи пред машината за напитки пуска две монетки и от машината падат 2 кенчета с кола, и момченцето ги слага на земята и се качва на тях за да стигне машината на Пепси която се намира по високо от тази на Кока Кола :D:D. Мотото е едва ли не че Колата само за това става :) Доста готина реклама, но за Пепси. Така че в САЩ е позволено това :)
Абе и двете да си ги карат ония с препечените вратове. Образованите хора в щатите карат немски и японски коли, а тия пикапъ ги карат на село в коплект с дънков гащеризон.
В Англия и в САЩ, могат да споменават марки и директно се конфронтират или съпостявят в рекламни кампании.
Българския вариант на клипа е "Къде е Пешо?" - "Той не караше Голф 2-ка Джи Ти Ай и потопа го настигна и отнесе."
GM пусна скандална реклама по време на Super Bowl