PS.Забравих-Те не реформират,а съкращават най-вече тенически персонал,а си паезят паразитнатаи дублираща се много скапана администрация.
Пичове не разбрахте ли,че управляващите БДЖ *** искат да фалит железниците.Обаче им е бедна фантазията та тъпанарите какво ги очаква.Иде зима,иде коледа и нова година,да ги питам тогаз какво ще правят.
Пътниците и товародателите нямат никаква сметка да лъжат, за разлика от тези които искат да закриват!
Ей, коментаторе под 24 - мноооого си лъжлив!!! Знаеш ли, че влаковете са претъпкани, че напоследък остават хора по пероните, защото няма място във вагоните; че със спиране на някои влакове работещите няма да могат да идат на работа, на училище; че се БАТАЛЯСВА НЕВЪЗВРАТИМО ЖЕЛЕЗНИЦАТАААААА
Какво означава оставете ни ще видим вчера говори едно утре ,утре нещо съвсем противоположно и след като решава хиляди човешки съдби какво правим при провал . БДЖ ДА НЕ Е УЧИЛИЩЕ ..
КОЙ ЛЪЖЕ СЕГА...?- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ...- ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ...- А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...
Нерде Ямбол, нерде Стамбол?Какво общо имат проблемите на БДЖ с писанията на партийно ангажираните клоуни в този форум?Формулата е ясна: имаш икономика - имаш товари - имаш БДЖ. Нямаш икономика - духаш супата. Печелившото звено в железниците са "Товарни превози". Навсякъде по света "Пътническите превози" са на държавна издръжка.Държава, в която Христо Стоичков е дипломат, интелектуалец и "Доктор хонорис кауза", няма нужда от железници.Няма такава държава...
Ми то по тая логика да се съкратят и автобусите и тролеите на по час-два, че да им се вдигне печалбата? Не че са много редовни и сега! Хонорис ви лелина!
Другари, не можем да си позволим издевателствата над нашите другари работници от БДЖ!Затова ще предложе на предстоящия Конгрес да вземем решение да закупим БДЖ за 1 лв., може и за 2 лв.!Сигурен съм, че другарите работници от БДЖ, щом чуят радостната вест ще отклекнат на Партийната повеля :" Петилетката за 3 години!" и начело с орденоносците и Героите на соц. труда чрез Ленински съботници ще съумеят да върнат дълга от 800 млн. и след товеа с пълна пара "Напред към КомунизЪма"!Ура, Другари!!
Виж сега, просто мъчително *** си!Влаковете пътувмат сега почти празни!Просто с помалко влакове ще се превозват същия брой пътници!Няма да се увеличат пътниците и приходите!Просто ще се намалят загубите!И тови ми е последно обяснение, щото не съм длъжен да се занимавам с комуноиднси полирани мозъци!Никой не ми го плаща!
Аз пък ще ти го обясня по друг начин: Единствените приход на БДЖ са парите от товари и пътници и държавни субсидии. Субсидиите не искаме да ги плащаме. Остават пътниците и товарите, ти като си много умен ми кажи как с по малко влакове ще превозиш повече товари и пътници. Отделно че БДЖ плаща на НКЖИ за трасе и тон/км, тоест с по-малко влакове на БДЖ, ще има по-малко приходи за НКЖИ. С по малко приходи НКЖИ няма да подържа съвсем линиите. Иска се малко акъл за да се привлекат пътници и товари!
Комуноидите успяха да се спасят в Китй!Спасиха се като направиха завоя към пазарна икономика!развиват се стремглаво!Заплатите има обаче са по няколко долара!това показва, колко страхотни поражения са нанесли през "Културната революция" на *** Мао Дзе Дун!След още 100 г. може и да настигнват САЩ!
Едно не мога да свържа, първо Пътническите превози са на загуба, второ от подръжка на линиите не може да се очаква печалба, НО за да им се отпусне кредит трябва да си продадат Товарните превози, ако БДЖ си продаде Товарните превози как ще връща кредита ?
Ако комуноидната икономикаы по някакво невероятно чудо, би била печеливша, то комуназите ощи биха били на власт!!но това са невероятни хипотези! Ника в света комуноикономикана не е била, не е , и не може да бъде печеливша!Лявата *** доведе до фалит дори страни с иначе пазарна иконвомчика като Гърция, Португалия Испания и т.н.Лявомислещите *** би следвало дза се изолират в срециални изолатори, защото нанасят вреда и на нормалните хора, не само на себе си!
Трябва да се внимава с реформите в БДЖ