16

Анонимен

преди 12 години

da varnat tova koito sa otkradnali i izpranite pari ot ddseta i shte stignat che i ostanat za motrisi ,,,,,,,

15

iluzionist

преди 12 години

abe verno li e, deto pi6at jurnalqta, 4e 1000 vagona sa otkradnati v darjavata, upravlqvana ot ohranitel BB????

14

Мирко

преди 12 години

Ех Данчо !Май с право ти казват че си гледал като теле железницата.Преди тебе имаше един Нейчо Неев ,дали ще имаш куража да възкликнеш като него.-"Е гати железницата щом и аз съм и бил шеф"

13

%

преди 12 години

Разбират те, ама много шуро-баджанащина има в държавните фирми и кадърното се натиска надолу, за да не конкурира връзкарчетата. Така че тези дето да тях пишеш - инженерите и т.н. трябва не само да знаят и могат а и да са роднини на някого.

12

Анонимен

преди 12 години

Нахранете "ku4eto" да не лае. Тази вечер е във всички форуми с един и същ коментар.

11

jesus

преди 12 години

zagubite na balgarskite jeleznici sa zagubi i na balgarskia narod i na republika balgaria....prez otdavna izgradenite jelezni linii v republika balgaria vmesto da patuvat tovari i hora, raste samo treva i trani...a injenerite, architektite, finansistite i drugite balgari i balgarki s dobro obrazovanie i visoki specialisti, polu4eni gratis v rodnite specializirani tehnikumi , instituti i universiteti,daje i ne razbirat kakav ogromen kapital e BDJ i kak da go razvivat, za da pe4eli BG

10

ХА,ХА,..НЕ ДУМАЙ...

преди 12 години

....ПРИ ТОЛКОВА ИЗТОЧВАНЕ И ДАЛАВЕРИ, НА ПАРТИЙНИТЕ ЦЕНТРАЛИ С БДЖ.....ЦЯЛО ЩАСТИЕ Е ,ЧЕ ОЩЕ ФУНКЦИОНИРА...ХА,ХА,ХАААА.....!ДЪРЖЕЛИВ НАРОД ОТ *** И ......НАИВНИЦИ, СМЕ НИЕ.....!СЕГА ЧАК, РАЗБИРАМ ЗАЩО СМЕ БИЛИ ПОД ВЛАСТТА НА СУЛТАНА ....ЦЕЛИ 500г.......!*** НАРОД---ТРЪГНАЛ ДА ВОЮВА С МОЩНА-ВЕКОВНА ИМПЕРИЯ ....С ДЪРВЕНИ ТОПОВЕ...!ВОЖДОВЕТЕ НИ СА ЗА УТРЕПВАНЕ...ВИНАГИ СА НИ ВОДИЛИ НА ЗАКОЛЕНИЕ-КАТО ОВЦЕ В КЛАННИЦА!СЕГА Е СЪЩОТО--ЕДИНСТВЕН БОЙКО ,ГДЕТО Е ПО-СВЕСТЕН...ДРУГОТО Е ***!

9

Железничар

преди 12 години

Доларчо, това последното на теб го написах. Извинявай, обърках се и го пратих вместо на теб тука в редицата на коментарите.

8

До #4

преди 12 години

Останалото до 240 милиона са комисионни. Трудно се живее с гола заплата па даже и да е Хари Потър български

7

Железничар

преди 12 години

Защо ли? Ами защото е самостоятелен стопански субект. Защото продава билети и плаща заплати. Знаеш ли колко търтеи лежат на гърбовете на тези дето вършат нещо в тази фирма. На всеки горе-долу работещ има по няколко търтеи на синекурни службички. Като се изчистят от тях и започнат да работят уплътнявайки работното време и с повече ефективност, разбирай акъл в работата, нещата ще потръгнат. А трябва да намалят и изтичането на средства поне наполовина, че то сега е каца без дъно.

6

Железничар

преди 12 години

Ами те и директорите на родната държавна железопътна компания идват както министрите на транспорта като аслани, пък си тръгват ***... Возило се директорчето няколко пъти на влак, баща му навремето му купил детско влакче и той започнал да вярва, че само с появяването му на "Иван Вазов" проблемите на БДЖ ще се решат. Сега започна да дава заден ход. Ама дупе трябва, дупе и опит, а не "парашутисти" непомирисвали железница.

5

КЪЩА

преди 12 години

Не могат да купят нови защото плащат по 1 милиард лева на година за наем и домуване на вагони по целия свят . Такива са договорите на БДЖ.Но тази Държавна Компания върви към умишлена Приватизация , както се случи последните 3 месеца с Булгартабак , Алматур , сега следва и Слънчев Бряг .НЯМА ВРЕМЕ.

4

$

преди 12 години

И защо трябва този дълг към Сименс да тежи на БДЖ? Нали влаковете са на държавата, возят нейни граждани. И какви 240 млн.,като Никито Василев се биеше в гърдите, че е закупил "Сименс- Дезиро" по 2,5 млн. евро бройката, два пъти по-евтино от колкото струват.

3

Хехе

преди 12 години

Ами да така ще е, след като намериха хилядата изчезнали 35 тонни вагона в Сърбия, е ясно че няма пари. Как да има като такива огромни вагони губим ,какво да говорим за някакви си хартийки като парите...? Ами по време на ембаргото колко вагона с контрабандно гориво бяха продадени ? Кой прибра парите , а ? Корупция ,това ,онова ,или и там не смеете да проверявате ,господа управляващи?

2

ku4eto

преди 12 години

Полицай е в реанимацията на сливенската болница след побой, нанесен му в ромската махала.Той се отзовал на сигнал за силна музика в квартал "Надежда", когато бил нападнат от пияни мъже.В 1 часа тази нощ голяма група роми в квартал "Надежда" се веселят и вдигат шум. Побоят се случва, когато патрулният екип е повикан за втори път на адреса. Тогава трима роми от компанията, видимо пияни, нападат полицаите, като счупват стъклена бутилка в главата на единия. Той е настанен в реанимацията на сливенската болница с черепно-мозъчна травма, счупена челюст и порезни рани по главата, в безсъзнание. В късния следобед днес състоянието на ранения полицай е стабилизирано, контактен е и е прехвърлен в Неврохирургията.Вторият полицай се е отървал с леки наранявания.По случая има четирима задържани за 72 часа. Те са жители на кв. "Надежда". Образувано е досъдебно производство.Научихме, че пострадалият полицай е в системата от 3-4 години, а от Районното управление на полицията в квартала разказаха, че подобни инциденти не са чести.

1

ku4eto

преди 12 години

побой, Сливен, полицай, МБАЛ-Сливен, ОДМВР-Сливен, пияниЗадържани са трима роми, нападнали полицай в сливенския квартал Надежда, съобщиха от Областната дирекция на МВР в града.Около 01,00 часа тази нощ на тел.112 в оперативната дежурна част на ОДМВР-Сливен е получен сигнал за нарушаване на нощната тишина в кв. Надежда. Изпратен е екип от двама полицаи, които са установили, че сигналът е действителен и са предупредили лицата да прекратят високата музика.Получен е втори сигнал отново за