Администрацията е длъжна да има писменно или електронна заявка за услуга, за да може да отчете това като дейност и да се документира услугата! А, бавенето на времето идва или от лоша организация на процеса или от прекалуно разточени формуляри (зависи от услугата?)? И в двата случая винаги администрацията и заявителя на услугата трябва да притежават документ, че се е извършила тази услуга! Нали документите са отчетност?
darjavnata administracia ne iska da reagira na ustni zaqvki ot balgarkite i balgarite pri personalna legitimacia s ID i iska pismena zaqvka za izvar6vane na opredeleni deinosti ot slujitelite po pisane ili kopirane na dokumenti. tova e absurdno brutalno i perverzno darjaven slujitel da deistva taka s danakoplatec - celta e samo da se proto4i vremeto za obslujvane na klient i vmesto za 5 minuti, da ima 150 minuti za razmotavane i imitacia na rabota slujitelq...predlagam vi da gi snimate s kameri
какво цъкате минуси? За да има двустранно осъществена сделка, услуга, в законно установен вид, трябва да има удостоверяващ документ волеизявлението и на двете страни - заявител и изпълнител! Тоест, ако поискаме услуга то администрацията, трябва задължително да получим писменно или на друг законово регламентиран носител волеизявлението на административният субект! Не малко писма са се губели или не са пристигали в ел.пощи?
Това е малко опасно? Ако някое писмо се загуби или бъде укрито от някого, може да съсипе не един човек, фирма, държава, народ? Тия от НДСВ нещо пак търсят далавера? А не искате ли, ако някой гей ви покани на парти и не му отговорите до 1 месец, да ви изненада изотзад? Мълчаливото съгласие, ще важи ли? Абе къде съм попаднал? Моля извъзмените да си ги приберат тия от тука, че ни разказаха играта, тотално!
Въвеждане на мълчаливо съгласие искат от НДСВ