6

обективен за 5

преди 13 години

Администрацията е длъжна да има писменно или електронна заявка за услуга, за да може да отчете това като дейност и да се документира услугата! А, бавенето на времето идва или от лоша организация на процеса или от прекалуно разточени формуляри (зависи от услугата?)? И в двата случая винаги администрацията и заявителя на услугата трябва да притежават документ, че се е извършила тази услуга! Нали документите са отчетност?

5

kapka

преди 13 години

darjavnata administracia ne iska da reagira na ustni zaqvki ot balgarkite i balgarite pri personalna legitimacia s ID i iska pismena zaqvka za izvar6vane na opredeleni deinosti ot slujitelite po pisane ili kopirane na dokumenti. tova e absurdno brutalno i perverzno darjaven slujitel da deistva taka s danakoplatec - celta e samo da se proto4i vremeto za obslujvane na klient i vmesto za 5 minuti, da ima 150 minuti za razmotavane i imitacia na rabota slujitelq...predlagam vi da gi snimate s kameri

4

обективен

преди 13 години

какво цъкате минуси? За да има двустранно осъществена сделка, услуга, в законно установен вид, трябва да има удостоверяващ документ волеизявлението и на двете страни - заявител и изпълнител! Тоест, ако поискаме услуга то администрацията, трябва задължително да получим писменно или на друг законово регламентиран носител волеизявлението на административният субект! Не малко писма са се губели или не са пристигали в ел.пощи?

3

обективен

преди 13 години

Това е малко опасно? Ако някое писмо се загуби или бъде укрито от някого, може да съсипе не един човек, фирма, държава, народ? Тия от НДСВ нещо пак търсят далавера? А не искате ли, ако някой гей ви покани на парти и не му отговорите до 1 месец, да ви изненада изотзад? Мълчаливото съгласие, ще важи ли? Абе къде съм попаднал? Моля извъзмените да си ги приберат тия от тука, че ни разказаха играта, тотално!

2

Новобранец

преди 13 години

Какво беше това НДСВ....?

1

Анонимен

преди 13 години

а услуги без ръце