33

до 32

преди 4 години

Разбира се, че в един автобус има по-малко метал и пластмаса. Защото един автобус не се сравнява с 1 тротинетка, а с толкова на брой, колкото хора побира един автобус... сега сравни един автобус с минимум 70-80 тротинетки и пак помисли.

32

До 33 Алф

преди 4 години

Казваш, че с твоите Ел.джаджи изминават по 300 хиляди км на година. Я пак.

31

Анонимен

преди 4 години

За електрическите автомобили отдавна се знае, че са по-вредни от автомобилите с ДВГ и беше въпрос на време някой да се сети и за тротинетките и да направи изследване. Освен по-голями вреди за екологията, тротинетките предизвикват и голям стрес в пешеходците, когато профучават по тротоара покрай тях

30

Анонимен

преди 4 години

Вредно средство за придвижване е всяко, от което не печелят арабите, руснаците, американците, германците и повечето фирми в първата десетка в света.Скоро електрическите скутери и въобще всяко електрическо превозно средство ще бъде обявено за враг номер едно на планетата и ще се забрани.

29

Алф

преди 4 години

Това изследване е пълн глупост от 10години имам електро велосипед и от 7 електро кола. За велосипеда до сега съм дал 1000лв за батерии като лифепо4 батерията ми е на 6години и върви като нова освен това и колата и колелото по някои път ги зареждам с слънчев панел. Ако бях на бензин щях да съм изгорил 25-30000лв

28

Анонимен

преди 4 години

"Прави се от метал и пластмаса - най- опасните за околната среда материали"===Щото в автобуса няма метал и пластмаса и в автобуса не са в по-големи количества, нали?Разработката на технологиите за електрически превозни средства в момента също носи вреда на околната среда, може би в същата или дори по-голяма степен. Но това не значи, че не трябва да се върви в тази посока. Просто технологиите за изработка трябва да се подобрят, особено що се отнася до батериите.

27

Пловдивчанин

преди 4 години

Поредното платено изследване от противниците на тротинетките и производителите на бензин и дизел! Нима автомобилите не изпалзват метал и пластмаса, а електрамтомабилите ток? Така,че "група учени" могат да докажат всичко , за което им се плаща!

26

Анонимен

преди 4 години

Не разбирам агресията спрямо тротинетките. На кого толкова пречат?! Вероятно, преди 120 години е имало същото реване от страна на каруцарите срещу автомобилите. Такава е човешката приаода, всяко ново нещо се посреща на нож и се мрънка до небесата колко е лошо, вредно, творение на дявола...Искаме или не, бъдещето на градското придвижване е градския транспорт и малките, индивидуални транспортни средства на ток...а не БМВ 535d, нов внос.

25

Сандо

преди 4 години

То щото колите с ДВГ се берат от дърветата,и не са от метал и пластмаса.*** малоумната статия.

24

Анонимен

преди 4 години

Трънът в дирниците на тези латексови продукти е че с 3лв. се изминават 100 км.Така макар и за 4-5 месеца в годината няма да се плащат скъпите билети за гр. транспорт, горивата за МПСтата, независимо от това, че реално погледнато броят на смелчаците, дръзнали да яхнат подобно возило, не е кой знае колко голям!От друга страна пък нашите юнаци, издкачащи из зад храстите с палка в ръка веднага съзряха нов източник на аванта! А що се отнася до тези с фирмите за тротинегки под наем да си преразгледат

23

Ай сиктир!

преди 4 години

Ами като чета статията, ако заменя думичката "тротинетка" с "Tesla" или "електромобил", тя май пак ще си звучи по същия начин, че даже цифричките могат доста да се завишат!!!Защо тогава да си купувам "Tesla"?И защо тогава, след като всички електрически превозни средства са толкова вредни, са толкова скъпи?

22

Бау

преди 4 години

Заради група *** не спазващи правилата, тротинетките станаха най-лошото нещо на света ... Това си е просто колело с мотор ... Нищо повече.

21

666

преди 4 години

Колонкаджиите на Лукойл се втурнаха да защитават дизела, за да не им изстинат работните позиции. На тротинетки те не можете да им бършете стъклата и да им искате стотинки. Няма зимни, летни гуми, да ги събирате и да ги палите. Покрай тези тротинетки много па.плач ще фалира, от там идва квиченето.

20

Джедай Мастър

преди 4 години

"Най-вредни за околната среда са материалите, от които се прави транспортното средство - метал и пластмаса"Щото разбира се в дизеловия автобус няма метал и пластмаса. Изобщо не виждам смисъл от подобни изсмукани от пръстите изследвания (товарели тротинетките на автомобили, с които ги пренасяли, бла-бла) Металите, пластмасата и тока за електрическите превозни средства не се произвеждат в центъра на града, където живееш и дишаш. Иначе и тролеите и метрото може би не са супер еколгични.

19

Анонимен

преди 4 години

Ае стига с вашите глупости. Сигурно и от самолет замърсяват повече? На арабите не им се иска да караме на ток и плащат за всякакви такива абсурдни проучвания.

18

Анонимен

преди 4 години

тротинетките са поредна либерална простотия , само показва колко е лесно да накараш хората да вярват в каквото пожелаеш. безмозъчния скот цъка в фацебук и прави каквото му кажат

17

Бай Марко

преди 4 години

Ами произвеждайте КАРУЦИ тогава, вашта маа. Екологични дървени части... екологичен двигател - конче или магаренце ... екологична енергия направо от природата ...А за най фанатичните еко активисти - ходете пеш . Гаранция до 3-4 години петите ви ще станат като на хобити . Груби и окосмени за да ви топлят през зимата . И природата ще бъде спасена . Амин .

16

БПФ

преди 4 години

До Читател.Екоталибанците ще кажат, че когато ходиш с крака или караш колелце, много се загряваш, потиш се като Веско Маринов, отделяш топлина и загряваш планетата, а ако вземеш и да пр.днеш - отделяш метан, а това е страшно. Не разбраха ли всички, че с екоталибанската пасмина управия по мирен път няма?

15

Анонимен

преди 4 години

Не трябва да се говори само за производствените щети на тесла и електрическите скутери. Всички съвременни автомобили се произвеждат целенасочено да бъдат еднодневки. Немските автомобили имат обикновено базова гаранция от две години. И Меркел плямпа как трябвало да се намали консумацията на бензин и дизел вместо да ги задължи да имат гаранция от по 10-15 години.Въпросът за гаранцията на автомобилите практически отсъства от политическите дискусии.

14

Пешеходец

преди 4 години

След като на трЮтинетките се изчислява дори вредните емисии при производството им, ЗАЩО НЕ СА ИЗЧИСЛЕНИ и вредите от добиването на материали за производството на дизелови автобуси, вредните вещества отделени при производството им и вредните емисии от производството на енергиятА нужна за произвеждането на тези автобуси . Плюс нарастващото отделяне на вредни газове с увеличаване на амортизацията .......Групата учени да си го набие ГРУПОВО ......