18

Анонимен

преди 7 години

Има война между велосипедисти и пешеходците! Масово там където са изградени велоалеи на тротоарите, до 80% от тротоара е зает от велоалеята! Всеки нормален човек се оглежда и озърта, за да не би да бъде отнесен. Нормално ли е това, при положение, че на 100 човека трафик едва двама ще минат с колела. Как е възможно на тротоарите 2ма да бъдат облагодетелствани за сметка на останалите 98. Скъпа Фандъковице, прави велоалеи, но само там където ифраструктурата позволява!

17

гого

преди 7 години

Той човекът си го е казал, *** си е ***, независимо дали ползва автомобил, велосипед или ходи пеша. За съжаление българското общество е изградено предимно от ***.....колкото и да се плюнаме, че сме красиви и интелигентни....Не случайно страната ни прилича на такава от третия свят...

16

Анонимен

преди 7 години

До 14: Като няма условия да караш колело - не го караш, елементарно е. А не да принуждаваш мнозинството да се съобразява с твоите прищявки. "скап***няк" в 90% от случаите излиза велосипедиста.

15

Един Българин

преди 7 години

До 13И аз съм минал както и повечето велосипедисти са и шофьори. Защо си мислите, че само вие знаете правилата за движение? И аз мога да кажа че 90% от шофьорите на тъмни балкански субекти и пияници, но няма да е вярно както и за велосипедистите не е. Има тийнейджъри шофьори, които свършват зле за съжаление има и такива велосипедисти. Но определено не са 90% нито едните нито другите. И аз не желая да карам нито по улицата нито по тротоарите, но няма къде, а ако се кача на колата - задръстване

14

Анонимен

преди 7 години

Аз по нахално същество от велосипедиста не съм виждал. Не мога да разбера, защо у нас пешеходците трябва да се пазим от велосипедистите, вместо да е като на запад, велосипедистите да пазят пешеходците. В паркове и алеи ще ти минат отгоре със огромна скорост. Изобщо не се съобразяват, че има и малки деца които тичат по алеите а колелото се движи тихо и детето не го чува зад гърба си и като отскочи в играта си пред колелото оня го гази без да му пука. Като виждат деца и възрастни хора да намалят.

13

Анонимен

преди 7 години

На 40 години съм. Спортувам умерено 2 - 3 пъти седмично. Първата ми работа след тренировка е да се съблека и да се изкъпя. Не мога да си представя някои /слава Богу в нашия офис няма такъв/, който след като е карал 10-тина километра велосипед да се изтъпани на работа със същите дрехи, без да се е изкъпал. Цял ден ще смърди на пор-вдовец. За да се практикува този начин на предвижване до работата, там трябва да има баня и съблекалня. За съжаление в повечето фирми това липсва.

12

Един Българин

преди 7 години

До 10И как ги изчислихте, че са 90%? Да не са 91%? Вие шофьорите трябва някой ден да се качите на велосипед за да видите с какво се сблъсква един велосипедист в голям град, пък и извън града, а не само да гледате зад чистачките. Аз спазвам законите с изключение на жилетката, което през лятото е трудна, но пък имам допълнителни отразители и лента. Понякога се налага да се скача на платното, т.к. няма как да се мине от друго място. Винаги се оглеждам и ако шофьорът не е скап***няк няма проблеми.

11

Анонимен

преди 7 години

до 11: По принцип е така, но поне е минал нещо, 90% от велосипедистите нямат елементарна култура на пътя, минават от където и както си искат, не се съобразяват с никого. За тях закон реално няма. Дори не уважават пешеходците на пешеходна пътека

10

Анонимен

преди 7 години

До анонимен 10това че си минал изпит пред КАТ и имаш книжка не означава, че си много компетентен участник в движението

9

анонимен

преди 7 години

..."и уточнява, че ако има инцидент на пътя, включващ велосипедисти, полицаите често пренебрегват проблема." В 90% от тези случаи проблема е от велосипедистите. Ние шофьорите пък се дразним, че не минавате изпит пред КАТ, а искате да сте пълноправен участник в движението по пътното платно; не ви взимат документа за управление или спират от движение превозното средство, ако трябва; не заплащате макар и минимална такса за ползването на пътното платно; нямате отговорност към останалите на пътя...

8

Владислав

преди 7 години

Не съм съгласен за Витоша! Велсипедистите там са много груби, карат по пътеките за туристи с висока скорост и не се съобразяват. От друга страна с тези планински велосипеди рушат пътеките, от такава ерозия като нищо може да стане свлачище и да отрежат маршрута на всички планинари. Нека си имат обособена зона и маршрут, но и да поддържат екосистемата, защото се руши от гумите и скоростта им.

7

мостафа

преди 7 години

Да си карат на колодрум , като им направят . До тогава на Витоша - там е много подходящо за тях . Има и чист в/х .

6

Анонимен

преди 7 години

Велосипедистите кога ще се научат как да минават на пешеходна пътека, да не карат по средата на улицата и като цяло да се съобразяват с мнозинството - шофьори и пешеходци?

5

Анонимен

преди 7 години

Явно е модерно да се изграждат велоалеи. Лошо няма.Но според моето скромно мнение първо, трябва да се изградят пешеходни алеи. Специално в София положението с тротоарите е плачевно. Много често човек живее на 2 - 3 километра от работата си, но няма как да стигне пеша до там.

4

Кайчо

преди 7 години

Отидох в Германия преди време, и свободно се шляя по велоалеята - хора няма , място бол. Обаче ме застига една велосипедистка и вместо да ме заобиколи, ми звънка със звънеца да се дръпна от пътя и. От тогава правя така и тук когато карам колело. А също и не се шляя по велоалеите като свободен електрон когато съм пеша.

3

Вечната вражда

преди 7 години

Тръкляците никога няма да успеят да разберат активните и напористи хора. Пък в България над 90% от населението са трътляци.

2

Анонимен

преди 7 години

Там където взеха от пешеходните зони, за да направят за колоездачите се вижда как хората се блъскат, а лентите за колоездачи стоят неизползваеми.

1

пешеходец

преди 7 години

Ами погледнете статистиката за инцидентите на пътя. С годините става все по-устойчива.