Това, че кола е на 10 години, не я прави "трошка" в никакъв случай. Колата зависи от човека, който я кара и манталитета му.
До Анонимен 42. МАСОВО значи МАСОВО бе клавиатурен богаташ. Не знаеш ли какво е МАСОВО - един вид целокупно целия народ какво кара, а не поотделно. Верно сте без никакъв акъл.
До Пепи В чужбина има коли и на 100 г. но това са първите коли и се пазят в музеи. Но не всяка държава може да произведе коли както и самолети и т.н. Ако не беше всеки щеше да прави коли.
До не мога да се сетя Електричките като начало са с номер ЕА масово. Отделно, дори жена с 1 година стаж като шофьор може да разпознае грозните форми на теслата.
До Анонимен 39. Верно не си излизал от ваше село. Нашето даже не са магистрали освен едни примерно 300 километра разпокъсано тук там, а първокласни пътища.
До Анонимен 35 Селски, навсякъде съм излизал. Даже в Америка съм карал по магистрала. Никак не са ни лоши магистралите, противно на приказките на такива като тебе. Е, малко са още, не можеш да идеш до Солун.
До А 33. Неадекватен, тука става въпрос за МАСОВО ползване, а не за отделни клавиатурни богаташи. Сфащаш ли разликата или не мойш ? докога ше драскате глупости бе "програмистите". Нямате акъл за 2 стинки.
Не верно. В чужбина се изтрепват за коли на 30, 40 и 50 години. Стигат суми от десетки милиони. Нашите са по-нови-10, 20 годишни. Освен това и не ги караме да замърсяваме, а тези които карат да на газ. Значи сме еко. Топ сме си.
До Анонимен Ти не си излизал от София май да видиш какво е магистрала в чужбина натоварена 24 часа със хиляди коли както в Турция. Магистрали са нужни само в големи страни с много население.
Еийй селяците пак злобеят на заплатите на програмистите, като мен. За тва ще си карам новата 5-ца и ще си свиркам пък вие ще злобеете по улиците.
Моята количка е дизелче, миниван на 18 години. Като видя някоя електричка, минавам на трета, чакам го да се залепи за мен, форсирам и гледам как черен облак дим го обгръща. После спазват дистанция от поне 100 метра :D
Всяка себеуважаваща се първокурсничка се е качила на старата количка на мама или тати и е шофьорка в студентския град. Всеки тротоар в зает с такива, а каквито и рейсове да пуснете и метра, кой е луд да се бута в градския. Аз принцеса ли съм, или лукова глава. Е, постояваме по час-два в трафика, но удобството се заплаща.
Добре сме си. Не получаваме масово големи заплати за да си позволим нови автомобили. Вземаш нов автомобил на втория ден го блъскаш или те блъскат и веднага си минус 50 иляди лева, а си взел кредит. За нови автомобили се изисква да имаш производство на такива, дотации от държават и нормални заплати. Мерси лека нощ приятни сънища.
До Анонимен Магистрапа в петък следобед само и после празна. Няма смисъл от магистрала тогава.
До А 20 Лошо няма. БМВ Х5 оперативен лизинг е 2 бона на месец. Ако жилището ти е достатъчно и си на сигурна работа, нормално е.
Масово караме трошки, но има ръст на покупките на супер коли