До Става интересно - То това е и разследването. Колкто и да го въртиш, като им сметнеш зпалати, материали, доставки и мита, пак не излиза сметката. Това не е 1993-а, дето работиха за няколко цента на час.
Допуснат ли се китайските автомобили до затворения пазар в ЕС, това ще е смъртта за европейксата автомобилна индустрия, по-конкретно за немската. Както стана навремето с корейските телефони.
До до 9-ти Абсолютно, За това времето му беше преди 25 години. Сега как ще кажат "НЕ" на Китай? Онези ще забавят корабите си с 2 дена, ще задържат датските, британските и холандските с по седмица и гледай, как "устойчиавта ни" икономика губи 10% за месец. И това ще е предупреждението. Китай не може бе САЩ в момента, но без Европа, ще се оправи.
Румънският регулатор отне лиценза на Евроинс Румъния, за да го даде на брата на Урсула фон дер Лайен.
До Анонимен 1 - Освен, че ЕС и Китай граничат с Русия, какво общо имат руската държава и столица с темата?
по нареждане на същите ще санкционираме Китай и ЕС ще стане най-големия кеhеф в света. Ще трябва да мигрираме в Африка след 20 години.
Китайска кола за 50 хиляди долара е като немска за 100 хиляди. Вече и БМВ3 не можеш да купиш за 50 хиляди долара, само базова версия, а преди БМВ3 беше почти народна кола.
BMW iX M60 - цена $150 хил. Китайски аналог Avatr 11 - цена $57 хиляди с батерия 116kwh, ($51 хил с батерия 90kwh). Avatr 11 не е по-лош - и дизайн, и комплектация, и комфорт, и салон, шумоизолация, и driving experience. Натискаш леко газта и моментално излита все едно е без тегло, като перушинка, такава голяма кола. Скоро никой няма да им купува безумно скъпата продукция на европейците, а и самите те дори вече нямат пари да си платят отоплението и държавите печат пари да им го плащат, какво остава за коли.
Нормално. Ако пуснат китайците, дизелгейтци отпадат от играта тотално Защо да купуваш БМВ на баснословна цена, ако китаеца прави подобна за 1/3 от парите? Ще си вземеш сув, седан и градска да си ги менкаш.
BYD HAN е много по добър от Тесла. Вече може да се види по улиците на големите европейски градове.
Вчера един приятел се върна от Русия, и разправя, че извън Москва на 5 километра населените места нямат канализация и руснаците ползват външни тоалетни.
ЕК разследва китайските електромобили