53

Анонимен

преди 4 години

Отново се манипулира народа. Един дребен скутер бил по вреден от един автобус. Това заглавие може да заблуди само децата от детската.

52

ЛОШО

преди 4 години

До преди Тритонетките в София ходехме пеша в махалата и близкия магазин . Сега вече има *** на Тритонетка за раходка до кофите за *** - да си развеят дупетата пред съседите мъже .

51

Анонимен

преди 4 години

Ми тя ситуацията е смешна. Наемам аз това чудо и минавам с него 5 км и го оставям на обозначено место. След мен тръгва един разнебитен камион с дизелов двигател от 200 коня за да иде да си върне обратно чудото. Аз с чудото ще мина 5 к. а камиона отиване и връщане 10км с пушещ двигател. Егати заблудата за чистия въздух.

50

тТт ДО 50

преди 4 години

Един автобус ти е 15-18 тона, една тротинетка да е 10 кг... Какво има да ставнявам?!

49

Анонимен

преди 4 години

Да живей Лукойл, който ни продава най-евтиното, най-качественото и най-екологичното гориво в целия ЕС. Слава на Лукойл!!!

48

Анонимен

преди 4 години

Ама разбира се, много по-вредна е, особено ако дизела се зарежда от Лукойл.

47

Анонимен

преди 4 години

Една тротинетка се използва ограничено време през деня, а дизеловия автобус се използва от рано сутринта до късно вечерта. Материалите за изработката им са определено количество и не зависят от продължителността на използването им през деня. Грубо един автобус трябва да се сравнява с над 10 хиляди тротинетки отчитайки и зимата и дъждовните дни.

46

До 49 тТт

преди 4 години

Една тротинетка е един човек под 100 кг. Един пълен автобус са 60-100 пътника. Сравнявай!

45

тТт

преди 4 години

"Ел. скутера се прави от метал и пластмаса". А сега де! То, защото, дизеловия автобус се прави само от дърво и стъкло и се движи само от водни изпарения, налЕ?

44

Край

преди 4 години

Истината за София само в СИЛЕН градски транспорт. Трябва да е скъпо с кола в града и събраното от колите да се субсидира градския транспорт. Колите трябва да станат 1/3 от сегашните - само новички екологични коли. Това дето дизелови бангии без катализатори ще задръстват улиците е българска работа.

43

666

преди 4 години

Вие правите ли си сметката, че тротинетки могат и да се произвеждат във всеки един дърводелски цех за минути без пластмаса, само с дърво и алуминий или метал, по-евтино, екологично и здраво от пластмасата. Дърво ще порасне, пластмаса няма да изчезне. А за автомобил знаете ли колко ток се използва и работна сила. Проверете колко елемента има в един автомобил и от какво са. Пластмаса и метал. Масло антифриз, фреон, чистачки, стелки, гуми, всяка година, но батерията 7Ah им пречи.

42

Циник

преди 4 години

Гледам пишат тука... Хора, които не виждат по-далеч от носа си.Това е като азбеста през 60 - 70те години... Супер нова технология, за изолация... Наблъскаха милиони тонове... И никой не знае колко народ се изтрови от него.Ако 99,9% от един дизелов автомобил подлежи на рециклиране..Много малка част от лития - в батериите може да се ползва отново... Милиарди тонове тежки отровни метали - вече са готови да изтровят природата - 30 000 Тесли х 480кг. Батерии всяка - 14 400 000 отрови...

41

Край

преди 4 години

Най безвредно е с дизелов голф 3 без катализатор. По възможност да гори и масло и да е тунингован. Особено безвредно е като се кара с "дизела" дето го продава Гошо -парнаджията на детската градина в село.

40

Анонимен

преди 4 години

Използването на един велосипедист в София, води до замърсяване на въздуха, колкото от няколкостотин автомобила, заради факта, че на един велосипедист се падат няколко хиляди автомобила, които висят в задръстване, заради велоалеята. С тротинетките е същото плюс вредите заради батерията.

39

Анонимен

преди 4 години

Всяко начало създава конфликт.Този конфликт ще е много жесток, защото едни хора владеят 95 % от всичко по света, благодарение на нефта и газа, на войните, които си измисля, за да напълни гушата си , да притиска народите за това, да ги тероризират и владеят.Електрическият двигател е трън в дебелия или супер кльощав зад.ник на онези, които два века побъркаха целия свят с алчността си.Ще се направят правила, всичко е въпрос на организация. Има голяма съпротива, тя не може да обори екологията.

38

Анонимен

преди 4 години

Отделянето на част от платното за движение за велоалея, по която сега се движат в нарушение и тротинетките, води до по-големи задръствания и по-голямо замърсяване на въздуха. Това май не са го отчели при изследването. Няма да се учудя, ако замърсяването от тротинетките е не просто по-голямо, а в пъти по-голямо от замърсяването с този дизелов автобус.

37

МНЕНИЕ

преди 4 години

Защо ЕС разреши вноса от Китай на Тритонетки ?Защо не разреши вноса на Електомобили за по 5 000 лева и с пробег 500 километра ?Защо не разреши вноса на Фотоволтаици по 5 стотинки Киловат ?Китай ще промени Света .Ама ако разреши - ЕС ще се срине , заради скъпите и неефективни Технологии .

36

Анонимен

преди 4 години

Кой ще понесе отговорността, когато тротинеткаджията на скорост връхлети върху пешеходеца на тротоара или на пешеходната пътека? В такива случаи тротинеткаджии и велосипедисти бягат и как после да кажеш кой те е построил? Нямат номера като автомобилите, често са с противогаз и не му се вижда и лицето. Отделно, че са причина за по-голямо замърсяване на въздуха, защото затрудняват движението на останалите ППС.

35

мдаа

преди 4 години

Ако изследването е поръчано от производителите на дизели или на гориво , очаквам ел.тротинетките да са много по-вредни от всичко вредно за човек-пушене ,захар , алкохол , тъщи и пр.

34

Анонимен

преди 4 години

Никой не взима впредвид производството на тези тротоЛетки нито превозването им и прибирането всеки ден от различни места в градовете. Но иначе били много Екологични. Няма нищо екологично просто правят мангизи. Ел. автомобилите са много по замърсяващи като погледнете от каква пластмаса са направени. А за производството само на една батерия замърсяването на природата е по голямо от замърсяването на един автомобил за цяла година. Но като има наивници да вярват така щее.