25

Gorskio

преди 4 години

Кога селяните ще престанат да казват на другите хора "селяни"?

24

Обективен

преди 4 години

Трошка е много разтегливо понятие и е по-добре да не се използва.Малко ме учудва това число (а не цифра) 14000 изоставени автомобила в София. Аз от доста години не съм виждал такива в София. Е, вярно, че се движа повече в Центъра, но не стоя само там. Когато една кола е катастрофирала минава някакво време преди собственика да успее да реагира и да направи каквото трябва с колата си. Вероятно в тази бройка са автомобили със собсвеници в чужбина, които са си изправни, но не са минали на ГТП и ням

23

Анонимен

преди 4 години

Има много "баровци" с по две трошки, от които едната почти не я карат.Е то това е, имат едно МПС, после някоя колежка на жената се изфука, че милото й е купил кола. И нали, няма как да сме на по-ниско ниво, айде и ние с две коли... Ако имат и някои поотраснал син/дъщеря, също иска кола (щото са го/я учили, че колата означава статус) и ето ти едно семейство с три коли и вечно реват, че нямат пари.

22

Анонимен

преди 4 години

Още от 70-те години на миналия век, автомобила в България вече не беше лукс, а необходимост и хората масово започнаха да си купуват леки коли. Все пак изоставахме от Италия например, където беше държавна политика всяко семейство да има лека кола, още през 60-те години на миналия век. Търсенето на леки коли беше много голямо и не успявахме да внесем толкова много. Не се чакаше много, както сега лъжат. За почти всички леки коли се чакаше до първата следваща доставка, а те бяха няколко в годината

21

Анонимен

преди 4 години

сами си ги мислят тези срокове, 2 години не плащал данък, защо 2 ? Един блъснат бус седя пред блока 3 години по тези правила, собственика му замина за Германия и до ден днешен не се е върнал. Има МПС-та които очевидно не могат да минат ГТП => трябва да са в сервиз или в частен имот. Стига блъснати коли по тротоарите, чакащи някой да се сети за тях.

20

Анонимен

преди 4 години

ей, селяни, събиратйте си трошките!

19

sante_dog

преди 4 години

Като всяко нещо свързано с държавната администрация - направено е за да не работи. Пуснал съм жалба за изоставена кола преди 9 (девет) месеца. Още си е там - развитие няма...

18

Анонимен

преди 4 години

Ясно, ясно, нищо не може да се направи, както обикновено. Любимото българско словосъчетание. Българския чиновник или полицай от 9 кладенеца вода ще ти донесе, само и само да ти докаже как нищо не може да се направи. Даже вече докторите и спешна помощ отказват с оправдание за законови пречки.Българинът е животно еволюирало по много странен и неуспешен начин, доказва се всекидневно

17

Анонимен

преди 4 години

Абе какви срокове, какви трошки? Няма ли автомобила валидна застрахавка ГО, мястото му не е на на пътя, пред блока, на паркинга и всякъде сругаде където действа закона за движение по пътищата. Автомобилът се репатрира и собственикът заплаща за услугата и за престоя на паркинга. Ако не плати - ЧСИКога *** най-накрая ще проумее, че собствеността поражда отговорност.

16

Обективен

преди 4 години

Ясно е, че личните автомобили в България са много под средното ниво за ЕС и е неизбежно тяхното бързо увеличение като брой. В момента по брой лични автомобили изоставаме около два пъти от средното ниво за ЕС. Според последното преброяване на населението 46% от домакинствата притежават кола, което означава около 180 лични коли на 1000 човека население, а в ЕС те са средно около 440 коли на 1000 човека население. При това в България средния пробег на автомобил е доста по нисък от средния за ЕС.

15

Анонимен

преди 4 години

значи сме за като в Япония, кола се взима само с документ че имаш къде да я паркираш.

14

Иванов

преди 4 години

Не са само изоставените коли. Има много "баровци" с по две трошки, от които едната почти не я карат. Само в моя блок има тримца такива.

13

Веско

преди 4 години

До Анонимен 1Толкова е просто! Целта е да се вземат едни пари, а не да се чисти града.

12

Анонимен

преди 4 години

А в кв.Овча купел 1,пред бл.503 който има огромен собствен паркинг от доста време стоят две изгорени коли докарани отнякъде.Минава кварталния,поглежда ги и отминава.

11

:D

преди 4 години

*** е комплексар по природа. Преди 20-ина години чакаше "ред за кола" по 10-15 години и сега се опитва да навакса изгубеното време, като си купува по няколко, просто за да покаже, че може да си го позволи.

10

.

преди 4 години

А какво ще кажете за семейства с по 4 или дори 5 автомобила?! Майката - малка кола, двата кeлеша с по един автомобил, бащата с един автомобил и един автомобил "за да ходи на лов събота и неделя". Аз познавам такива. Да не си мислите, че градовете са разтегателни и могат да поемат все повече и повече автомобили? Повечето градове в България са проектирани и строени през 50-ти и 60-те години и не са проектирани за такъв автопарк. Просто автомобилите в България са прекалено лесно достъпни.

9

баба мара

преди 4 години

тази практика е много вредна дигат се колите не се плащат на собственицитеобезщетения кои прибира парите за това желязо има нещо много корупционнов тази практика

8

Анонимен

преди 4 години

Има един много *** начин, ама всички ще ревнат - целият град става зона.Ако ти седи колата пред блока - стикер. Няма ли стикер за съответната година - вдигат я. В най-лошия случай ще може да седи около година, преди да я вдигнат.

7

Анонимен

преди 4 години

"Или просто няма да ги платят и ще продължат да си стоят там, а по-високите данъци ще ги плащат баламите като тебе"И просто колите ще бъдат вдигнати, след 6 месеца обявени на търг и вероятно продадени за скрап, а тези с глобите, ще дължат остатъчната сума (възможно е, да получат и малко отгоре)

6

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 4Или просто няма да ги платят и ще продължат да си стоят там, а по-високите данъци ще ги плащат баламите като тебе