109

Наблюдател

преди 6 години

Много е лесно да се плюе по старите коли и тн.. истината е проста - никой няма да кара 20-годишен таралясник, в случай, че има пари ако не за чисто нова, то поне за 5-6 годишна кола. Всеки би предпочел да седне на по-нови и комфортни седалки, да му мирише на ново и чистичко, а не да се качи в някой дръгел. Но.. всеки си знае финансовите възможности. Ако средната заплата в България бе поне 1 500 лв за страната, не за София само, проблемът ще се реши от само себе си в рамките на десетина години.

108

26 г

преди 6 години

... в развитите страни местните хора не са масово професори, доктори, научни сътрудници... има и богати и бедни.... НО богатите, успелите, умните ... ПОМАГАТ на "лошия си мат'рял" да е по-добре от другия "лош мат'рял" в другите страни като България. Че драги ми богати, умни, успели.... - ("VIP-аджии"...:) ) постарайте повече ... явно не сте толкова богати, умни, успели...

107

ГЛУПОСТИ

преди 6 години

Гледам снимката и на нея няма нито една кола на 20 години.Моята е на 14 и рядко виждам по-стара.Как тогава средната възраст на автопарка ни е 20 години?Поредната новина на червените тролчета, която да ни обяснява колко зле се живее в ЕС.

106

НОвите с а опасни

преди 6 години

НЕ купувайт е нови автомобили имат нарочно инсталирани скенери с които увреждат тежко земята..Водачите им с е следят като НЕДОПУСТИМИ ПРЕСТЪПНИЦИ увредили трайно климата и милиони пешеходци,велосипедисти,дървета,храсти въздушния океан..Визират тежко терористични скенери инсталирани вместо доказано безвредни жълти фарове.Всяка нов а кола има чипове позволяващи убииство на водача и пътниците чрез сателитен контрол, вкл през обсебени от убиици полицаи

105

Хари

преди 6 години

до всички които искат електромобили щото ще им е чисто - пообразовайте се малко!!! Въпросните коли замърсяват двойно повече от ДВГ с твърди частици (прах) заради почти двойната си маса - спирачните дискове са двойно по-големи, отделят повече прахови частици. Двойно тегло > двойно повече дупки по "здравите" ни пътища. Само си плямпате глупости тук. Производството на ел. енергия за тях от къде ще дойде - от ТЕЦ-а с повечко твърдо гориво и замърсяване :)

104

Край

преди 6 години

В София място за повече коли няма. И в момента колите са повече от ЗАКОННИТЕ места за паркиране. Средната скорост в час пик е 12-15 км/час. Местата за паркиране повече няма да станат нито улиците ще се разширят - колите трябва да намалеят. Изхода е всичко свързано с кола в София да стане платено. Ще потребява само този дето е склонен да си плаща. Почвайте да ревете сега че сте бедни.

103

НАрода няма пари

преди 6 години

Терористи на власт в София ограбват над 23 000 000 000 живи лева от народа само тази година.В Гърция управляващи получават от Евросъюза стотици милиарди годишно които раздават на гражданите като заплати,пенсии,осигуровки.НИе нямаме пари за автомобили нито нови нито стари. ПАри за нови имат предимно съучастници на Терористие които са на власт в София вклот партиино подставени групировки..През тях крадат милиарди от народа

102

26 г

преди 6 години

... Добре, че са тези "оправните", че да вдигнат някоя къща-палат, да купят някоя нова кола, че иначе ще паднем на още по-ниска позиция в класацията .... за стари коли! Да благодарим и на журналистите, че ни запознават с тази важна статистика, че да взимаме мерки! Аз ще си дам старата кола за скрап и или ще тегля някое кредитче или ще се изкачвам в службата и ще се ослушвам за някое подкупче.

101

Анонимен

преди 6 години

Това някаква НОВИНА ли е?

100

Анонимен

преди 6 години

В България е така. Трябваше да стана н 35 години, за да се почувствам достатъчно богат да поддържам собствен автомобил, пък бил той и 20 годишен.

99

БГ

преди 6 години

Тъжно,но факт. Заплатите ни най-ниски в ЕС.

98

някой

преди 6 години

Българина е *** ама яко. Примерно сега върви реклама на нисан кашкай, струва 35 хиляди лева, с малко екстри е 40. Един колега си купи такава на лизинг, защото му искаха по 30 бона за някакви 5-6 годишни кошници. Колата е фрашкана с екстри и струва по-малко от някаква избушена X5-ца на 10 г. Ама простия си е ***- ще иска бмв на 10 г. което всички знаят, че е купил щото е бедняк и селянин, който иска да се прави на "баровец" ама не е ли от магазина си ***

97

Край

преди 6 години

В България с 500 лв. можеш да имаш " кола" и да излезнеш по улиците да тровиш, трепеш и пречиш на хората. Очевидно в Румъния, Унгария Словакия и Хърватия не го допускат щом имат по малко коли от нас НО са им по-нови.В тези страни не се паркира на тротоар НИКОГА - тука може щото "нема къде". В Стрелбище на тротоара има една бангия катастрофирала - седи от година барем -има табела продава се начасти. *** мисли че общинския тротоар му е личната автоморга. А Фандъкова я интересуват поръчките.

96

Реалист

преди 6 години

Един такъв въпрос - коя кола е по-стара? Кола в Италия на 5 години с 200 хиляди километра пробег или кола в България на 7 години с 100 хиляди километра пробег?

95

Реалист

преди 6 години

Очевидно е, че в България колите се карат по-малко в сравнение с почти всички други държави в ЕС. Не знам какъв е средният пробег в България, но предполагам, че е под 10000 км на година, докато в Италия е някъде около 40-50 хиляди километра на година. В този смисъл, колите в България не са чак толкова стари, защото километрите им са по-малко в сравнение с аналогичните коли в ЕС. Вярно е, че в България се внасят коли от ЕС с голям пробег и превъртян километраж, но после се движат много по-малко

94

Мирослав

преди 6 години

Нормално! С тези заплати как да караме нови коли? То за живеене не стигат, те за кола ми говорят... Хората не са виновни защото всеки се разполага според чергата. Когато доходите станат нормални тогава може и да караме нови коли, но с МРЗ от 250? и средна заплата 300?, няма как. Всеки иска нова кола или поне 10 годишна да е. Всичко започва от дохода! Няма ли доходи, няма нищо!

93

до ония долу

преди 6 години

На първо место в България се умира от превишена скорост и неправилно изпреварване.Запомни го това, защото то е причината, а не това дали е стара или нова колата. Дори разни първенюта или шофьори на някой си карат още по агресивно, когато са зад волана на луксозни автомобили. Засичат, изпреварват от дясно и прочие.

92

Анонимен

преди 6 години

Тук вече започнаха да си мерят колко коня (магарета) са им колите и колко галона нафта харчат.

91

fool

преди 6 години

До 123Прочети какви са стандартите в САЩ и дизел гейт го направиха немски кочини които там пазар нямат а искат да се наложат. И да знам какви са разликите, но не забравяй че имаш лимити на технологията все пак. И като говориш за приказки наизуст ще ми кажеш че дизелак на 10+ години изпуска същите вредни емисии като хибрида ми на една година така ли!?

90

26 г

преди 6 години

до foolАз карам кола 10+ и е на газ!?E, какви коли да караме, като заплатите са до 500 евро!? Аааа ... да и сме най-бедната държава в ЕС! Ама каква да сме ...тука всеки ..."олигарх", тарикат, "VIP-аджия", общински съветник, кмет .... като си "оправи" работата и си купува .... немска кола. То и маслото ни по магазините е .... немско! Ама ще кажеш, че България е някаква ...пустиня, няма никакви ресурси, мат'ряла лош... Нямаме планини, гори, море, равнини, вода, ТЕЦ-ове .... абе нищо нямаме ...