До АнонименДа, принципно съм съгласен с Вас, това е и старото обяснение на Петър Диков (и не само). НО!!!!Обяснете ми защо вече толкова години огромният подземен паркинг в края на Цариградско шосе стои празен? Там бяха налети чудовищни пари, вероятно повече от 60 милиона български лева само за паркинга. За нищо! Кога ще се напълни, кога ще започне да се ползва?
До vladyНе ги разбирате нещата или пиарите на Борисов не ги разбират. Начините са най-малкото два:Първо, не се движи по криви, а по прави (радиално, звездообразно). Това беше първият проект за метро в столицата, който започна да се изгражда. Но беше направена само една линия - Център-Люлин. Това е най-ефективната ни линия, тя се ползва.Второ, прави се по окръжност. Така кривите са малко и имаме покритие с близки станции на голяма жилищна площ. Така е в Ню Йорк.Начини има, но не и желание.
хора спомнете си какво се случи като пуснаха и новия участък от магистрала тракия до Бургас . Беше 20 години чакана , намали времетраенето на пътуването с повече от 2 часа , но се започнаха едни репортажи , едни тестове , че 150 км нямало бензиностанция , ако някой карал с 5 литра в резервоара какво щял да прави.Вчера минах имаше поне 6 нови бензиностанции в новата част .... така след няколко месеца около метростанциите ще гъмжи от нови строежи и нови сгради и инфраструктура
Тези, които плюят метрото да се возят с автобус (може и пеш - полезно е). Ние тарикатите, които сме в близост до метростанциите - ще си се возим с него. За 35 лв. месечно си обикалям в по-уредените части на София без проблем. Имам колеги дават по 150 лв на месец за бензин. Кой е тариката сега а?
Много подвеждаща статия, а що примерно не сметнете за колко се стига от Люлин, Надежда и Обеля до летището с метро и после без ?
Добре де , идеята е да се напише нещо негативно ли ? Темата какво печели града от метрото , не се изчерпва в в некадърно засичане на иде ми дойде ми с телефон .... Проблема е по скоро цялостното отношение , то е показателно за нас като нация , само мрънкаме и мразим . Следващия път просто направи една статия с ПРЕДЛОЖЕНИЯ , и можеби ще си отговориш сам на поставените въпроси
... продължение ..... Естествено, ако тръгвате да изкарате метрото неефективно използвайки меко казано некадърен сарказъм е нормално да не напишете обективна статия. Или просто авторът толкова си може...
използвайки меко казано некадърен сарказъм е нормално да не напишете обективна статия. Или просто авторът толкова си може...Това "проучване" ли е, статия ли е, пътепис ли е, или изследване на ефективността на транспорта в София? Супер некадърно написана статия! Защо не сравнихте дали новата придобивка създава удобство на хората от Младост например? Първо не стига до никакъв смислен извод и второ, не споменава нищо за другите критерии за удобен транспорт - цена, удобство и надеждност...
но предпоследната спирка на метрото до летището е точно в нищото!Какво има там? Наистина голяма част от бизнес-сградите в района остават без достъп до метрото, евентуално ако се пооправи пътят от метростанцията между двата склада за вторични суровини, до линията на автобусите - тогава по-става.Наистина, можеше да се планира доста по-добре. Но така е и с метростанциите в Дружба, и те не са в центъра на кварталите, където трябва да бъдат. Така е и в Младост, и в Надежда. Люлинското е различно!
А ако тръгна от Бусманци за Перник, метрото колко точно време ще ми спести? Василия като направят трети метродиаметър от Овча купел през Красно село до Терминал едно? Пак ли ще плюеш? Или вече главният редактро ще те е уволнил за некадърност?
Сега се замислих, офиса на Днес.бг е на Терминал е. Може би Василия Пейчева живее в Красно Село или поляна и не може да го ползва, затова пише толкова пошла статия!!! Ако искаш по-бързо да стигаш на работа, вземи си жилище до офиса, примерно от квартал Христо Ботев ще стигаш по-бързо!!!
По- *** статия рядко се среща, нищо, че напоследък Dnes.bg само такива пишат!Ако тръгна от еди къде си и на еди къде си! Хайде престанете с простотийте си и *** си генерални заключения! метрото е удобство, а за тези който не им харесва, да се придвижват по стария начин
Бакшишите са се изръсили за статията. Обаче хората казват кое е добро и кое не е , не с със статии, а като се качват на метрото и стотици хиляди го ползват....
oo не аз с дебелия си бизнесменски *** ще трябва да вървя пеша!!! ааа не!! по добре да мрънкам пък току виж някой ми направил метро от леглото до стола на работа!!!
Господин БАРНИ МЪДУРАТОР, напишете над статията какви коментари са позволени, за да знаем.Обяснете на нас простолюдието, партийната линия на групировката ГРОБ.
До ВенелинВенелине , този репортажа с калта дето го направиха Нова тв , да се засрамят , защото там дето снимаха са частни имоти и това , че някой е решил да преминава напряко за да си стига до телевизията не ме грее.Не е задължително всяка телевизия да има метростанция пред входа
До kikinho / Нищо не са разбира се. Представи си онази 100 метра кал и вода, представи си там от спирката в тъмнината , какво ли ще се случва. Не искам да се сещам за събитията от Велико Търново... затова казвам, че първо се мисли и после лентичките ...то и 5 км и 4 спирки нищо не са , когато спирките са в нищото ...
Браво на авторката - крайно време е да се появят и смели журналисти, които да казват истината на материала, а не да правят денонощно наколенки на един малограмотен самовлюбен мафиот.
Еуфория в метрото. Ала нямаш ли станция в мазето...