Китай са по-добри от германците в елерткрическите коли и електричестките двигатели. И китайските коли са по-сигурни и по-добре обзаведени, по скъпи материали, кожа, по-качествена изработка, защото на запад вече нямат тези суровини. Но при бензина и дизела китай още не могат да правят такива двигатели като немските, това са столетия опит и разработки.
Ако Фолксваген , Опел , бяха останали на народните цени , всичко щеше да е наред . Сега обаче като видя на една Корса или на едно Поло цената , направо изтръпвам , а това е без екстри .Само една от многото китайски марки , дали не беше Гейли е продала за 23 г повече от 2.5 милиона бройки вътре в Китай
Глупава жена която иска да ни лиши от коли на нормални цени. Сега Китай ще наложи реципрочни мерки и ще спрат да купуват трошливите и прескъпи немски бангии!
В ЕС сега в най-критично положение е Германия. А най-критична в Германия е автомобилната индустрия. В Германия вече се подготват за рухването на Фолксваген, а след това и унищожението и изчезването на цялата останала автомобилна индустрия, основата на немската икономика - а какво ще правим тогава когато вече няма да произвеждаме автомобили, е, Мерцедес пак ще си прави скъпите луксозни автомобили, но останалите какво ще правят? Икономиката на Германия е на ръба на пропастта.
До Анонимен 30 - Не беее ... Тесла била най-родаваната ... зама за един месец ... ама защото имали 4 години предпоръчки и ги доставиха на едно ...хХАХАХАХ!
До Анонимен 27 - Аз ще ти кажа - защото няколко зелени еворпейски компании от стотина милиона, сега струват почти стотина милиарда. Как се случи ли? Ами регулации, регулации и прочие ... И ако знаеш за регулациите 2-3-5 години преди да ги наложиш, каваш на цялта орада, да си купи за по 20-30 000 евро тука, за по 5-10 000 евро там и гледаш, как всички са милионери.
А защо от ЕС толкова натискат за пемахване на колите с ДВГ и използването на електрички? А сега викат, ама неможе Китайски електромобили да се ползват! Нещо за цвета на колата няма ли наложат ограничение?
В Китай годишно излизат нови половин милион инженери и учени, а в ЕС излизат по едим милион джендери годишно. Според вас, кой има по-добро бъдеще?
Китаиците дръпнаха пред всички останали коли .Показаха , че могат да правят коли със всички екстри на една трета от цената и дори дава 7 години гаранция .Последно разглеждах Донгфенг , а после и Бричката му направи ревю .Какво да кажа , по луксозно от Мерцедес, много ми хареса .Затова ЕС иска да ги забрани , защото ще спрм да им купуваме техните на надути цени
До Протекция е нужна - На кого е нужна, обаче? Аз нямало д аможе да карам китайска кола, защото вреди на една маса немци, които получават огромни помощи, поради скъпите немски автомобили и единственият им принос е, че кандидастват крайно ляво вече 30 години, за да може техните партийки, да ми скапват живота?
Сега ще ни учат, че Китай ни е враг. Сигурно ще започне типичната медийна пропаганда, а защо не и война някъде в Азия. След това санкции, помощи, бомби и т.н. Каквото трябва, стига да се мъчим да запазим водещата роля на САЩ в света, която така или иначе затихва с всеки изминал ден.
До ШМРЪК! - Ако САЩ благоволи, ще го имат до седмица. Но не е само до процесори. Всичко друго е скапано. Земеделието е почти унищожено. Производството е почти унищожено. Зелените сделки скапаха ВСИЧКО. Хората са като зомбирани от всякакви поропаганди.
си прав, но нямаше същата протекция за българския производител и му.... разказаха играта, да не ползвам други думи. Сега всеки си внася тука каквото иска и даже не ни питат за справка - безконтролния внос на селскостопански продукти от Украйна. Когато за САЩ е изгодно да падне германското автомобилостроене то ще падне, бъди сигурен. С клоуни като Шолц, Бербок и Харбек не им трябват врагове на германците.
ЕК разследва китайските електромобили