Решението е много просто.... Спиратe да плащате на паpа3ита наречен държава и на клоаката и МОН, и плащате на тоя, който ще ги НАучи. И така подред с тоя манталитет всички останали паразитни министерства и общини. Най-обичам въпроса "Къде е държавата".... ми тука е, мбaлък храниш я и я поиш обилно. Па слушайте комсмолските секретари pyшняци и ойропейци, на кой господаря му е по-голям
Решението е много просто.... Спиратe да плащате на паpа3ита наречен държава и на клоаката и МОН, и плащате на тоя, който ще ги НАучи. И така подред с тоя манталитет всички останали паразитни министерства и общини. Най-обичам въпроса "Къде е държавата".... ми тука е, мбaлък храниш я и я поиш обилно. Па слушайте комсмолските секретари *** и ойропейци, на кой господаря му е по-голям
Колкото повече увеличават заплатите на учителите, толкова по-надолу върви кривата на резултатите на учениците.
Пак ни омагьосвате с тези проценти.Има ли проценти в някое изследване,има неразбираемост за широката публика.А колко е лесно :30 точки-толкова.40 точки-толкова,и така до зеветните 100.Просто и разбираемо.Аз например търся да разбера колко са двойките,но не успях защото целта Ви е да скриете истината.Учи се само в големите градове.В малките учителите им дават резултатите.В провинцията 90 процента не могат да вземат матурата.Сигурен съм,че Петя Дубарова дори не са я чували.
Не са виновни само децата, учителите нямат нито желание, нито възможности да ги научат. Като ходя на родителски срещи установявам, че грамотността на учителите не е много над тази на учениците им.
Koe се разбира трудно - милиционер-премиер, професор-бедняк. ЗА КАКВО ИМ Е ДА УЧАТ - ДА СА РОБИ НА МУТРИТЕ ВИ ЛИ????????????????????????? СИКТИР!
Плюете учителите и ги смятате за единствените виновни за това дередже в образованието . Никой не обвинява мързеливите и апатични ученици , безумните програми и безотговорните родители . Образованието е двустранен процес . Колкото и да искаш да дадеш , ако насреща няма няма кой да вземе , подаденото пада на земята .
Нормално, поколението, което расте трябва да са роби, а не знаещи и можещи. То на това ги учат.
съвсем нормален резултат, достатъчно е да прегледаме коментарите и "мисълта" на повечето коментиращи и ни става ясно защо децата са на това ниво, като прибавим и учебниците написани от хора, които трябва да бъдат прегледани от психиатър, картинката става много "красивна"
Това е нищо! Синът на мой познат влезе медицина с четворки на изпитите. След 10 години ще видим гето-бомбата!
Достатъчно е да се прочетат коментарите в произволен популярен български сайт, за да установи човек, че разбирането и осмислянето не е силна страна не само на учениците, но и на родителите им...
Осмислят трудно, защото не четат книги, не са свикнали да боравят с въображението си, речникът им е беден. Четете, хора!
След като системата от край време стимулира зазубрянето, а не разбирането и любознанието, резултатите са очаквании
Объркахте ги тия деца бе....Стига с тези загубени матури ами си оправете програмите.....по всички предмети.
Чудесно! Продължавайте да им увеличавате заплатите, макар че на изхода излиза брак. Но пък часните уроци се въртят с бясна скорост и то в сивата икономика. Сбърканящина.
"но задачите, изискващи разбиране, осмисляне, интерпретиране..." Е то не се иска от тях това, а да помнят как некой си критик е "разбирал, осмислял и интерпретирал" и да напишат същото. А това не е полезно за развитието на мисленето.
Матурата удари дъното - 3,93 по български, трудно се осмисля и разбира