Че горите като кибритени клечки в тия ел.бомби.... ако имате късмет когато започнете да минавате по 10км с едно зареждане ще захвърлите ел.бричката, ама ако продължите да упорствате и я карате в един момент ще чуете пук пук тряс и докато се усетите батерията ще е гръмнала - особено на жега. Работил съм в GSM сервиз и съм виждал как гърми литиево йонна батерия.... Телефона скочи на метър височина от плота.
Никога не бих се доверил на кола на ток. И отделно че никога не бих дал толкова пари за кола. За мен колата машина която трябва да ми върши работа. Засега на пазара не няма нито една електрическа кола която да покрива изискванията ми. Затова карам дизел.
До 10 - Говориш на т.нар. early adaptor - демек някой с парички, дето си взима яката новата работя, но след 4-5 години, вече ще гледа за следващото и ще го остави тоя автомобил.
минах покрай една електрическа кола и се спрях до нея да я разгледам, досга не се спирах защото не ги разпознавах.
От 2.5 години карам само електромобил в България (Peugeot e-208) и категорично не бих си купил друга кола. Зарядни има достатъчно, за това време съм изминал над 62000км освен в страната ни, също и до Босна, Македония, Румъния, и Гърция (Атина). Негативите, които постоянно се цитират за електромобилите не почиват на факти, а на предубеждения и пропаганда.
Какви стимули от държавата бе. Това значи бедните с данъците си да купят на богатите нови ел. коли. Държавата да забрани колите без катализатори и филтри че ще се издушим а иначе нови коли да си купуват богатите с техните си пари.
До Анонимен"Така е. Миналата седмица един колега си взе тесла. Вече има десетина тесли на служебния паркинг" --------------- ако сте бригада зидаро-кофражисти е нормално да напълните паркинга с ТЕСЛИ.
Така е. Миналата седмица един колега си взе тесла. Вече има десетина тесли на служебния паркинг
Все повече българи се спират на електромобили