37

виновни са медиите

преди 1 година

е ние защо купихме по 5 таралясника сега ми седят пред блока нали обещахте цените да скачат само нагоре?

36

Анонимен

преди 1 година

Златен ще им излезне този изкуствен деифицит, а когато навлязат китайците тогава тези върховни наглеци които искат вече за Рено Меган Б сегмент 100к лева понеже било на ток ще са първите фалирали.

35

тест драйв

преди 1 година

Новый китаец Li 9 уничтожил Mercedes-Benz GLS

34

aa1820

преди 1 година

Този добре го каза - в Европа се произвеждат коли, които Европейската комисия реши.Навсякъде по света японските коли доминират и са без конкуреция при равни други условия.

33

Анонимен

преди 1 година

Мочт голф 3 дизел е ЕКО1 от 8 години го карам не съв видял да пропуши ,за разлика от много по нови коли по пътищата. И кой замърсява повече в крайна сметка

32

Анонимен

преди 1 година

Ами купувайте нови коли!

31

Анонимен

преди 1 година

Евро 1 беше НАЛОЖИТЕЛНО, защото катализаторчето наистина направи градовете, далеч по-малко миризливи. Евро 2 беше някак си логично. Ама 3 беше с ... трябва ми какво, за даизбегне какво? И вече от Евро 4 нагоре ни РАЗПОРИХА! Мъчиха се 15 години, да налагаат дизелите, сега с емъчат 15 години, да ги направят непривлектелни.

30

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 28 - Забравяш обаче, това което хората приказваха още 2005-а, каот стана ясно, че ще сме в ЕС - "Немската икономика ще ни пороби". Те хубу продават, ама като Фондерлейнън каже, "йок на китйаските коли" и сме до ам. Ще има само yeeez mastaaa! Good mastaaa! We listen to you , masstaaa!

29

Анонимен

преди 1 година

Напук на Грета слагам двойно повече масло на Трабанта

28

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 26 - Мерцедес имаха някаква платфомра с 90 микропроцесора в нея. Един познат има чисто нов пасат, дето му "изгоря" чистачката и искаха 1300 евро за нова, защото имала ЧИП В НЕЯ! Специален чип! Да пправи напред-назад! И стурва 2500 лева! Не мотора е проблем, ЧИПЪТ е проблем.

27

Анонимен

преди 1 година

Китайците отдавна задминаха Германия в автомобилостроенето.

26

ГЕРБ Пловдив

преди 1 година

ГЕРБ се разпада! Бягайте докато е време! Има само няколко месеца до изборите!!!!

25

Анонимен

преди 1 година

Скоро нова кола трудно ще се купува. Цените скочиха неимовермо - БМВ 3 базов модел с най-слабия мотор като Дачиа - 50 хиляди евро! А някога това беше кола почти на цена на Голф. Да не говорим, че вече нямат варианти с различни комплектации, нямат нито чипове, нито кожа, нито пластмасови материали, нито алуминий - всичко е shortage. Концетнрирали са се в електричките, защото народа на запад още вярва в зелени сделки и купуват електрички.

24

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 21/22 - Пич. Спри да спамиш, моля те. Това е петия път вече.

23

Анонимен

преди 1 година

Новите коли са големи ивръщания 1,6 кубика190 коня колко км и давате аз 250 хил те на толкова, идат и не понадлежат на ремонт хвърляш двигател

22

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 18 - И като наложат 100% акциз, като зареждаш отвкъщи, демек по 45-50 стотинки на киловат и по лев, лев и нещо на зарядната станция, ще новот изхвърляне в сайта, няма да е "аз съм ИТ", амаи ще е "понягоа пътувма с линчия си автомобил".

21

Анонимен

преди 1 година

Липсата на почти религиозен ентусиазъм у Акио Тойода по повод електромобилите доведе до очаквани резултати. Бяха създадени няколко петиции, чиято цел беше Toyota да заложи ол-ин на електрическите превозни средства. Една от тях събра 110 000 подписа. Тази вълна от петиции сама по себе си е доста показателна. Рядко се налага човек да моли корпорация да направи нещо, което наистина е в нейния най-добър интерес. Това е задача на акционерите.

20

Анонимен

преди 1 година

До Давос - Само дето, забравиха да кажат, че те ще имат висчко.

19

Анонимен

преди 1 година

Имам познат колега баща му има авто къща и казва, така, момчета, пазете си старите коли щото пазара нов внос в момента е такъв на, 50 коли една читава другото за бок...лука

18

Анонимен

преди 1 година

Тесла ползвам замо за дялане