ЗАПАЛВАНЕТО НА ДИЗЕЛИТЕ СТАВА ОТ ДЮЗАТА НА ВСЕКИ ЦИЛИНДЪР- ТЯ ПРЪСКА КАТО МЪГЛА (НЕ ПИКАЕ) РЯЗКО И ОТСИЧАЙКИ - В ЦИЛИНДЪРЪТ ИМА ТАКОВА СГЪСТЯВАНЕ НА ВЪЗДУХ -ЧЕ ДИЗЕЛЪТ СЕ САМОВЪЗПЛАМЕНЯВА - НЕЩО КАТО СОВАЛКАТА ВЛИЗАЩАТА В АТМОСФЕРАТА НА ПЛАНЕТАТА (ОБЯСНАВАМ ВИ ПО ПРОСТО)
ОБЯСНЯВАМ ПРОСТО -ВСИЧКИ КОРАБНИ ДВИГАТЕЛИ СА ТУРБОДИЗЕЛИ! АТМОСФЕРНИЯТ ДИЗЕЛ Е БЕЗ ТУРБИНА -ТОЙ ИМА НАЛЯГАНЕ НА ВЪЗДУХА КОЛКОТО Е АТМОСФЕРНОТО-ПО МАЛКО ИЗНОСВАНЕ ПО МАЛКА КОМРЕСИЯ И ПОВЕЧЕ ЖИВОТ- ИКОНОМИЧЕН С 'ДЪЛЪГ ЖИВОТ" НО СЛАБ!! ТУРБО ДИЗЕЛА ИМА МНОГО ПОВЕЧЕ КОМРЕСИЯ ОТ НАГНЕТЕНИЯТ ВЪЗДУХ -ПОВЕЧЕ ЕКСПЛОЗИВЕН "ЗАРЯД" ГОЛЯМА МОЩНОСТ (КПД) РАБОТЕН ХОД " ПОВЕЧЕ КОМРЕСИЯ ,ИЗНОСВАНЕ НА БУТАЛНИ ПРЪСТЕНИ ГЛАВА И ЛАГЕРИ- -И НАЙ ВАЖНОТО -ВИНАГИ ПОНЕ 7-10 МИНУТИ ЗАГРЕЙТЕ ДВИГАТЕЛИТЕ -ОСОБЕНО ЗИМАТА!
По-икономични са заради по-ниските обороти и това е. Нищо друго, самите двигатели са по-скъпи и по-тежки ...
До 1Ти си на газ, защото нямаш пари. Ако имаше щеше да си на някой 3.0 4.0 дизелак и да даваш газ по цял ден хахахаха
Аре ако искате да минете в 21 век и да говорите за инжекциони при бензиновите и комън рейл при дизелите и тогава правете подобни сравнения.
Кое му е икономичното ??Особено на издуханите 10-15 годишни дизели да не говорим за тези над 15г..само пишете да има нещо написано не виждате ли ,че и 5- годишни като станат на Запад ги захвърлят и ги носят тук ..платена ли е статийката от автоджамбазите???
Дизеловите коли са по-икономични, но защо?