25

Анонимен

преди 3 години

До УефТи си типичен пример за маркетинг.Ще ти го кажа възможно най-кратко: за града най-обикновена рамка без никакви "амортисьори" върши отлична работа. Евтините колела с "амортисьори" всъщност са много по-зле от такива без, защото 1) тия маортисьори не вършат работа както трябва и 2) заради допълнителните закрепващи елементи и усилвания тежат майка си и баща си. А отгоре на всичкото и такива коелал ги продават по-скъпо, защото УЖ са по-хубави. Чист маркетинг, но хората не го знаят.

24

Анонимен

преди 3 години

До От 11Защо трябва да слизат от колелото? Те въобще няма защо да са НА пешеходната пътека. Велосипедист пресича УСПОРЕДНО на пешеходна пътека и няма нужда да слиза! Проблемът е точно в главата, както казах. Аз и много от моите познати го правехме ежедневно, включитено и през зимата.

23

Уеф

преди 3 години

Аз имам колело на TIGER ,ама е ужасно тежко като килограми,за градски условия ще е смешно да го карам при положение че съм на 34 години.Има обаче страхотен амортисьор с пружина в средата и едно време беше върхът

22

Анонимен

преди 3 години

До ГЛАВА12 километра се вземат в София за 40-50 минути. През задръстванията и с паркирането сигурно пътуваш повече. Никакъв проблем. Да не говорим, че повечето хора работят по-наблизо.

21

Анонимен

преди 3 години

А така! Ама не е комунизма да се тупаме в гърдите, ако през комунистическо се правеха толкова колела и до ден днешен щеше да е обичайно да се чуе мантрата "а па ние колко велосипеди произвеждахме" и т.н.

20

Колелоездач

преди 3 години

В Илиянци, в сграда на съсипания Елпром ЗЕМ правят завод за колорамки Сайкъл гетс, гласят се да правят по 200 000 рамки годишно.

19

ГЛАВА

преди 3 години

До: 15Ми на мен пътят ми от дома до офиса е 12 километра в София - от Младост до Военна рампа и минавам през центъра, където на туй отгоре трябва да се съобразявам и със протестите срещу Хелоуинската Тиква Бог!Как си представяш този път без кола???

18

От 11

преди 3 години

Повечето велосипедисти изобщо не спазват правилата. Ва пешеходни пътеки не слизат от колелото. Проблемът НЕ е в главата ми. В София няма условия да се карат колелета.

17

Анонимен

преди 3 години

До: 13Ми аз тия марки все като азиадски ги знам: Тайвански, китайски и т.н.

16

Анонимен

преди 3 години

абе има и по 150 ама са смотани, аз джиткам с електрически HARMONY, много яко

15

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 11Преди да емигрирам на Запад 4.5 години карах колело до и от работа всеки ден, целогодишно. От Надежда до идеалния център. Тогава нямаше дори сегашните велоалеи, тъй че не е проблемът в инфраструктурата, а в главата ...

14

Анонимен

преди 3 години

При бай Тодор май бяхме първи по производството на електрокари?Изнасяхме и за Япония!

13

1

преди 3 години

До ПросветенТи си злобен и ***.Повечето рамки се сглабят в Тайван, но в България има хора, които работят по геометрията им. Много фирми боядисват готовите рамки в България. Естествено, всичко се сглабя в България. Китайски са някои от компонентите. Скоростите и командите са японски или американски.По известни български марки са Спринт, Драг, Рам (те май фалираха, те правеха висок клас за българския пазар), Орикс, Шокблейз, Монтана...

12

Скрап

преди 3 години

Сами си правете сметката при това производство в Европа, какво е качеството :).

11

Анонимен

преди 3 години

Само че в страната няма условия за велосипеди, да не говорим за риска да бъдеш пометен по пътя от многото ганьовски шофьори

10

До 9

преди 3 години

Ами да толкова са по 280-300 лв за малкия, той е на 8г.! Обирджии!

9

До 5

преди 3 години

Само децата карат колело. На кой пука какви марки имало. И наистина ли 300 лева струва едно колело,мислех си че е около 150 лева. Добре,че нямам дете да ми мрънка да му купувам.

8

Просветен

преди 3 години

Работи се със евтини китайски части!Ние сме 7 ми във ресора на най евтините боклyци!Предимно пробиваме със сериозно подбиване на цената!Като махнете крос Монтана и няма да сме във никаква класация!Злобен и *** народ!!!

7

Анонимен

преди 3 години

И Рам бяха добри ама фалираха, ей голяма завист и злоба тука в тоя сайт.

6

4

преди 3 години

Cross, Montana, както и десетки други правени сега , десетилетия след падането на комунистическото робство