До УефТи си типичен пример за маркетинг.Ще ти го кажа възможно най-кратко: за града най-обикновена рамка без никакви "амортисьори" върши отлична работа. Евтините колела с "амортисьори" всъщност са много по-зле от такива без, защото 1) тия маортисьори не вършат работа както трябва и 2) заради допълнителните закрепващи елементи и усилвания тежат майка си и баща си. А отгоре на всичкото и такива коелал ги продават по-скъпо, защото УЖ са по-хубави. Чист маркетинг, но хората не го знаят.
До От 11Защо трябва да слизат от колелото? Те въобще няма защо да са НА пешеходната пътека. Велосипедист пресича УСПОРЕДНО на пешеходна пътека и няма нужда да слиза! Проблемът е точно в главата, както казах. Аз и много от моите познати го правехме ежедневно, включитено и през зимата.
Аз имам колело на TIGER ,ама е ужасно тежко като килограми,за градски условия ще е смешно да го карам при положение че съм на 34 години.Има обаче страхотен амортисьор с пружина в средата и едно време беше върхът
До ГЛАВА12 километра се вземат в София за 40-50 минути. През задръстванията и с паркирането сигурно пътуваш повече. Никакъв проблем. Да не говорим, че повечето хора работят по-наблизо.
А така! Ама не е комунизма да се тупаме в гърдите, ако през комунистическо се правеха толкова колела и до ден днешен щеше да е обичайно да се чуе мантрата "а па ние колко велосипеди произвеждахме" и т.н.
В Илиянци, в сграда на съсипания Елпром ЗЕМ правят завод за колорамки Сайкъл гетс, гласят се да правят по 200 000 рамки годишно.
До: 15Ми на мен пътят ми от дома до офиса е 12 километра в София - от Младост до Военна рампа и минавам през центъра, където на туй отгоре трябва да се съобразявам и със протестите срещу Хелоуинската Тиква Бог!Как си представяш този път без кола???
Повечето велосипедисти изобщо не спазват правилата. Ва пешеходни пътеки не слизат от колелото. Проблемът НЕ е в главата ми. В София няма условия да се карат колелета.
До Анонимен 11Преди да емигрирам на Запад 4.5 години карах колело до и от работа всеки ден, целогодишно. От Надежда до идеалния център. Тогава нямаше дори сегашните велоалеи, тъй че не е проблемът в инфраструктурата, а в главата ...
До ПросветенТи си злобен и ***.Повечето рамки се сглабят в Тайван, но в България има хора, които работят по геометрията им. Много фирми боядисват готовите рамки в България. Естествено, всичко се сглабя в България. Китайски са някои от компонентите. Скоростите и командите са японски или американски.По известни български марки са Спринт, Драг, Рам (те май фалираха, те правеха висок клас за българския пазар), Орикс, Шокблейз, Монтана...
Само че в страната няма условия за велосипеди, да не говорим за риска да бъдеш пометен по пътя от многото ганьовски шофьори
Само децата карат колело. На кой пука какви марки имало. И наистина ли 300 лева струва едно колело,мислех си че е около 150 лева. Добре,че нямам дете да ми мрънка да му купувам.
Работи се със евтини китайски части!Ние сме 7 ми във ресора на най евтините боклyци!Предимно пробиваме със сериозно подбиване на цената!Като махнете крос Монтана и няма да сме във никаква класация!Злобен и *** народ!!!
Cross, Montana, както и десетки други правени сега , десетилетия след падането на комунистическото робство
Седми сме в Европа по производство на велосипеди