45

Анонимен

преди 4 години

6 пъти за две години подавам сигнал за 2 изоставени кочини! И на двете в началото на 2018 им сложиха стикери и от тогава до сега все още си стоят. За това, мечтая за зелена зона да разкарат всички *** от периферията на центъра.

44

Анонимен

преди 4 години

Много е лесно. Трабва да се вдигнат данъците на трошките, нямаш платен данък, колата се рапатрира веднага, не може да замърсява обществено място. Някои бил в чужбина, да си плати данъка, що не си зареже в чужбината така бракмата. Много е евтино да имаш кола, взимаш за 500лв голф, правиш първа гражданска и преглед общо 100лв и после караш цяла година ,като 3-4 от времето си без гражданска. Като мине годината изоставяш бараката и не ти дреме. поне 4-*** съседи са на тоя принцип.

43

Лесно е при желание!

преди 4 години

Проблемът е хем сложен, хем при желание решим за 3 дни!1.Малoумниците от ГРОБ махнаха половината парко места в София, без да дадат алтернатива.2.Трошките са малко и малък проблем: при желание - слага се на ВСЯКА (не само "трошка") кола седяла повече от 2-3 седмици на едно парко място предупредителна табела, после директно (без адмнинистративни процедури) на БЕЗПЛАТЕН паркинг извън града и там вече ако не си я потърси някой до примерно 1г. се задейства сложната процедура по отнемане и унищожава

42

kupty

преди 4 години

Бай *** си купува втора бричка, за да си пази с нея мястото пред блока, докато кара първата...

41

Чоко

преди 4 години

За стъпване върху тротоара в Милано ме опраскаха 200 евро.

40

Анонимен

преди 4 години

Паркирането на тротоари и зелени площе в България го има, защото не се прави както се парви по света - всяко подходящо за паркиране място се прави на паркомясто. Тротоарите се стесняват, за да се паркира до тях, а не върху тях. Зелените площи, които стават за паркиране се асфалтират и се правят на паркоместа. Затова там не паркират по тротоари и зелени площи, а в България паркират. Сега бях в Италия и тротоарите бяха от с 50-60 см ширина, за да може да се паркира до тях, а не върху тях.

39

Чоко

преди 4 години

До Яживял съм достатъчно време в Италия и ZTL зоната се отнася дамо за историческите центрове на градовете. За да няма проблеми на границата на тези зони са изградени огпромни подземни и надземни паркинги, където цените на час са в порядъка на 1,5 до 3 евро. В останалите части на градовете има паркометри и като спираш си плащаш на време иначе скоби и глоби.

38

Анонимен

преди 4 години

Аз от доста години не съм виждал такива в СофияАко се движиш само в центъра, няма и да видиш, там всичко е зона. Мръдни малко извън зоните и ще започнеш да виждаш :)

37

Анонимен

преди 4 години

Реално автомобилите в София са доста малко, но няма закрити паркинги, за да ги махнем от улиците, както е в ЕС. Това създава погрешната престава,ч е колите са много, а те са доста по-малко от колите в подобните на София градове в ЕС. Същото е и с движението - задръстванията в София са пряко следствие от изключително лошата организация на движението и паркирането, а не че колите са много, както изглежда на пръв поглед.

36

Анонимен

преди 4 години

А защо не ги глобяват за паркиране по тротоарите и зелените площи?Пред мен беше спряло *** с черен нов внос джуган, окото му не мигна, чемайка с количка трябваше да излезе на булеварда та да мине.И това пред ареста където има камери, този си беше директно за ареста.

35

Анонимен

преди 4 години

А как е в Норвегия, как е в Норвегия. Има ли колеги форумци от Норвегия да се включат да разкажат как е в Норвегия, как са решили въпроса в Норвегия да направим и ние като в Норвегия да се оправим.

34

Gorskio

преди 4 години

Много яко е, когато някое от п.расетата казва на другите п.расета в кoчината - не мога да ВИ търпя мръсотията и се дистанцирам от с.винските ВИ навици! Ако може всички освен мен да си разкарат "новобогаташките" коли от улиците, много ви моля! ХА ХА Като взема една тояга малеее....

33

Я

преди 4 години

До Чоко Явно не си ходил в Италия. Там има ZTL зона и за да влезеш в нея трябва да платиш.

32

Анонимен

преди 4 години

Предлагам да въведем лихтенщайнския почин, само така ще се опраяим. В Лихтенщайн колите на всеки пет години се сменят с нови и се рециклират.

31

Чоко

преди 4 години

Оправията е само като в Италия. Синя и зелена зона в целия град. Паркираш и плащаш. Като ти е скъпо продаваш колата и се движиш с обществения транспорт.Сега София е задръстена с коли, които се ползват два-три пъти месечно но са паркирани пред блока и създават проблеми. Не притежаваш ли гараж ще си плащаш на Общината тъй като улиците са Общинска собственост. Не съм длъжен да седя в задръстванията заради статуса ВИ на новобогаташи с коли на повече от 20 години.

30

какво да се прави

преди 4 години

Какво да правят хората, Бълраия е опустошена страна, в провинцията няма работа, а хората трябва да ядат за да живеят, хлябът е по-силен от всичко. Къде да отидат - или в София да работят на чорбаджиите които повечето са чужди дошли заради печалба да наемат евтино българи или да ходят на Запад да мият улиците и да слугуват. Нямат пари да си платят парното и тока, какво да правят със старата трошка, къде да я "рециклират", това струва пари.

29

Анонимен

преди 4 години

Няма основание кола с платен данък МПС да се премахва от общината от улицата, независимо дали колата е минала ГТП или не или дали има или няма застраховка.

28

Демократ

преди 4 години

Трошки, трошки, ама западни, няма вече лади, при демокрацията българинът върти западна кола.

27

Анонимен

преди 4 години

Около половин милион жители на София са постовнно живеещи в чужбина. Когато са заминали, доста от тях са притежавали лек автомобил, който е паркиран на улицата, защото в София такава беше и все още е политиката на общината - не се строят закрити паркинги и гаражи, а се паркира на улицата или на изградените открити паркинги до улиците. Е, като стои пет години в чужбина без да се връща в България, автомобила му вече не е минал ГТП и няма застраховка, но е технически изправен и не е трошка, Данъка

26

Анонимен

преди 4 години

Проблемът може да се реши бързо и лесно, но управляващите не искат. Ако се даде бонус от да кажем 7 000 лв, както е в Румъния, ще се закупуват много повече нови коли. У нас бонуса може да се обвърже с даване стара кола за скрап. Дори временно може бонуса да е 10 000лв., ако се дадат две коли за скрап.