14

Анонимен

преди 6 години

Като си отворя хотел на морето ще го мисля, сега ми е през ...

13

Анонимен

преди 6 години

Англичаните първо да си погледнат тяхните хотели в Лондон.Мръсни и неогледни фасади и прозорци ,в стайте мухъл и тъмно и мрачно.Чесно казано по-добре да се забрани на английски туристи да идват да почиват в България.

12

сталин

преди 6 години

б.х. защо изгонихте българите с тези високи цени,яжте *** на превъртените ингилизи

11

Анонимен

преди 6 години

Те нашите "бизнесмени" са свикнали да имат клиенти българи.Българинът не се оплаква, вечно е доволен от всичко. Ама британците не са българи. Не си траят. Ще се оплакват, нормално е. Те не са свикнали на комунистическо "обслужване".

10

от СТАРИЯ НЕСЕБЪР

преди 6 години

Когато се залага на количеството в туризма - веднага пада качеството.

9

криста

преди 6 години

Нали нашите хотелиери и частници с квартири искаха чужденци - това е положението. Някога ходехме редовно в една квартира в Несебър и спряхме, когато при обаждане ни се съобщаваше, че квартирата "е заредена вече с чужденци" .Да им се радват сега. Аз ходя в Гърция и завинаги съм решила въпроса с почивката си.

8

Анонимен

преди 6 години

Нашето море или по-точно, Кафявото море, характерно с простотия, далавери, фалшив алкохол и храни, лакоми и прости хора, корумпирана администрация която прибира пари от всичко и ако може ще открадне всичко. Милиарди не са влезли в хазната а са разпределени между политици, съдии, прокурори, полицаи, общинари и хотелиери. Кой да ги пипне, като богатеят всички? А дрогата и проституцията? И от тези бизнеси се изкарват много кинти. Да мине сезона, който се излъгал, излъгал. Чакат следващите риби.

7

Анонимен

преди 6 години

Еми хората са свикнали да им е хубаво, не като нас.

6

Рагин

преди 6 години

***, какви са тези оплаквания ? Всичко си ни е наред ! От утре камериерките всяка сутрин преди закуска започват да правят сюнети за доброто настроение на почиващите чужденци.

5

Анонимен

преди 6 години

Още в началото на сезона в западни сайтове имаше публикации на тази тема, най- вече по повод организираното и абсурдно жалбоподаване на британците. Според мен, в бранша работят достатъчно хора, които поназнайват езици. Би трябвало да имат очи и уши във всички важни дестинации и да мислят за законова профилактика.

4

Цецо

преди 6 години

Агличани... ужас!!! Защо така ме стресирате, още в понеделник???

3

Анонимен

преди 6 години

ами прогонихте българите от нашето черноморието с високитие си цени , сега ревете , нека бъде за българи а не за пияни англичани , и после им връщате пари

2

Men

преди 6 години

Ей как па един път тия хотелиери не решиха, че проблема е в тях, в мръсотията, лошата хигиена, старата храна и навъсения персонал. За капак карат туристите да се къпят в собствените си отпадни води. И после се сърдят като трябва да връщат пари, ми няма как, на мен пари да ми дават на клоакоморието няма да стъпя.

1

морски

преди 6 години

Бълха ги ухапала нашите хотелиери-мошенници.