54

Анонимен

преди 6 години

За пореден път се убеждавам, че България е една западнала ***.

53

Анонимен

преди 6 години

До По-ефективноА да сте видели сайдеров д чисти паметници?

52

Анонимен

преди 6 години

СКОРОСТТА УБИВАЛА - НЕ, УБИВА ТОТАЛНО НЕАДЕКВАТНАТА И НЕПОДЪРЖАНА ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА + СВРЪХ НЕПОДГОТВЕНИТЕ, НО НЕ ОСЪЗНАВАЩИ ТОВА ОБСТОЯТЕЛСТВО ВОДАЧИ НА МПС + НАГЛОТО ПОВЕДЕНИЕ НА 90% ОТ ВСИЧКИ УЧАСТНИЦИ В ПЪТНОТО ДВИЖЕНИЕ (НАЙ-ВЕЧЕ КОЛОЕЗДАЧИ, МОТОРИСТИ И ПЕШЕХОДЦИ, НА ПОВЕЧЕТО ОТ КОИТО ДОРИ, НЕ ИМ СЕ Е НАЛАГАЛО ДА СЕ ЗАПОЗНАЯТ С ПРАВИЛАТА НА ДВИЖЕНИЕ)

51

По-ефективно

преди 6 години

Аз предлагам вместо половината наказания - 1 седмица чистене на градинки. Да видим дали някой наказан ще повтори.

50

jen

преди 6 години

До Държавата убиваНе, вече като ти стане лошо, ще можеш да отбиеш и да караш в аварийната и да не умреш от инфаркт в задръстването заради няколко стотин нетолерантни ***:)

49

Джедай Мастър

преди 6 години

Преди две седмици, когато стана катастрофата на ихтиман с линейката, от Бургас до Пловдив на всеки паркинг имаше патрулка. На Ихтиман, където беше задръстването и където сел.ндур.ите бяха задръстили аварийната лента, нямаше нито един милиционер. И 1 милион лева да направят глобата - полза няма да има. Да не говорим, че този закон вече стана някаква карикатура на себе си. Изменят го всеки ден.

48

Държавата убива

преди 6 години

Става ми лошо отбивам в аварийната идва бай ченге и ме глобява с 1000 лева а аз умирам от инфаркт но за сметка на това държавната администрация забогатява-извода е държавата мрази ,Българите положението със Здравната каса и Топлофикациите е подобно!На това му казват геноцид в Европа.

47

Анти ГЕРБ

преди 6 години

Поредната българска простотия. Тук не става въпрос за глоби и техния размер, а за това, че се прилагат избирателно. Високите глоби ще се плащат от фукарите, а недосегаемите ще си карат както до сега. Е, нали преди седмица писаха за малката мутра от Пловдив, дето пиян убил 3-*** човека и Пловдивският апелативен съд му дал 6 г. Сиреч по 2 г. на убит. А тук се говори за 1000 лв. за този, който спира в аварийната лента без основание. Къде обаче са изброени основанията за това. Значи пак ще се тълкува

46

Анонимен

преди 6 години

Движи се, но повече от 50-60 км не може да вдигне.На магистрала минималната разрешена е 50 км/ч. Ако можеш да се движиш с 50, цъкваш аварийките и си окей, караш до следващия паркинг/отклонение.

45

шматка

преди 6 години

Как не се научиха че не размера на глобата е важен а нейната неизбежност.

44

Анонимен

преди 6 години

Нормална ситуация, карам 130-140 в лявата лента изпреварвайки колна от коли и камиони, движещи се със 90-100км/ч. Застига ме безнаказана мутра в лъскав джип, движещ се със много над ограничението и започва да ми святка, мига, *** и пр. аз не мога да се прибера безопасно в дясно предвид скоростта с която се движа и скоростта на колоната, само за да му направя път. Той започва да става агресивен и да ми се качва на багажника Та питам аз, кога ще има глоби за такива наглеци?

43

Анонимен

преди 6 години

Докато толкова много хора се подават на манипулацията на КАТ, че с все по-строги наказания записани в закона, нещата ще се оправят, ще става все по-зле, както е през последните 27 години.Важното е прилагането на закона, а дали в закона пише глоба 100 лева или 1000 лева е почти без значение.

42

До 36

преди 6 години

Смисъла й е в името. Какъв е смисъла от пожароизвестяване тогава или от датчиците за метан (ако е газифициран блока).

41

Анонимен

преди 6 години

Ако искаме нещата по пътищата да се оправят, първо трябва да започне с КАТ, като най-доброто решение е КАТ да се ликвидира като структура доказано вредна за безопасността на движението и на бившите и настоящи служители на КАТ, със закон да им се забрани да работят в областта на безопасност и контрол на движението и паркирането. После може да намалим значително наказанията в закона, за да станат съразмерни с другите наказания. Като трета стъпка, може да се създаде работещ орган за контрол на движ

40

фотограф

преди 6 години

Доказано е, че джигитството се контролира с камери. Не катаджия с 600 лв. заплата да ти казва, кво праим ся ! Снимка - НАП - запор на сметки ! Ама не съм карал аз. Все едно, плати глобата и си вземи парате от онзи, на който си я дал. За лизинговите автомобили - вноската + глобата. За фирмените,клъц от заплатата. ... И стигаме до темата за електронно правителство. Лесно и евтино е, но не то въвеждат за да хрантутят държавни чиновници и да контролират раята.

39

До 38

преди 6 години

Още по-добре е разстрел или бесилка... Като си почнал с безумията, карай докрай.

38

Анонимен

преди 6 години

До Анонименти в кой век живееш всеки има телефон дори и през соца имаше телефони през два три километра сега всички са мобилни

37

Анонимен

преди 6 години

Радвайте се. докато целокупно не ви вкарат в кошарата. Дори тези, които могат да мислят не осъзнават на какво всъщност се радват, но така става и после започва вайкането...хората са си овце, които не знаят какво да правят на свобода...и тук *** не става дума за свободата, която първично възприемате, а за свободата на СЪЗНАНИЕТО И ВОЛЯТА...има една много хубава приказка: КАТО СИ *** СИ *** ЗА ЦЯЛ ЖИВОТ.....

36

Голем Смех

преди 6 години

Сега глобата била 20 лева, ще я правят на 1000 лева. Да попресмятаме. Сега на година има примерно 20 милиона (може да са и 200 милиона) нарушения от вида шофиране в аварийната лента. Ако КАТ работеше и прилагаше закона, 20 лева по 20 милиона, са 400 милиона лева глоби. Вместо това КАТ е санкционира на година примерно 300, по 20 лева са 6000 лева. Ако глобата стане 1000 лева, КАТ ще глоби примерно 12 шофьори при пак 20 милиона нарушения и ето ти двойно по-голяма сума от глоби, цели 12000. Смех!

35

Анонимен

преди 6 години

Най-добре е конфискация на автомобила и за каране в аварийното и за каране в насрещното. За да караш в насрещното и в аварийното няма извинение, направил си го в пълно съзнание и няма никакви извинения.