Дали се заблуждавам, или ми се струва, но май Бойко го удари китайски влак точно между рогата ?
Китай инвистират вече в Индия там работната рака е по- евтина и от китайските роби...А китай и Индия са 45% от населението на земята.
Гледам русофили-фоби, замеряте се вече... Руснаците имат високоскоростен влак между Москва и Санкт Петербург, който се казва Сапсан и е произведен по....немска технология в Германия. Иначе братята Китайци дано знаят що е то български чиновник и да си дават сметка в каква черна дупка си наливат парите
До РУСОФИЛЬ ГУРБЕТЧИЕВЗащото руснак знае толька паравоз !!! Паравоз, паравоз, ама немски, а не руски !?
Китайците още не са излезли от Средновековието , и вижте че всичките им скоростни линии и влакове са строени или от западни специалисти или по западна технология , и сега ще идват да отварят завод с крадените технологии , същото като автобусите дето докара в София , китайски , но всичко по германски патенти . И ние се радваме на технологии "втора цедка "
До РУСОФИЛЬ ГУРБЕТЧИЕВА ЗАЩО ЩЕ СЕ СТРОЯТ КИТАЙСКИ ,А НЕ РУСКИ ВЛАКОВЕ ?!- - - - - - -Хааааа, ха, ха, ха, ха, ами защото "Руските" влакове са по японска технология, което от своя страна говори че трябва да се обърнем не към Русия а към Япония, защото лиценза и патента е техен !!!?
Не че нещо ,ама тия не бЕха ли комунисти или то парите не миришат ?А дано дойдат и две , три села китайци и като се знае какъв е рандемана им само с тях май ще се оправим с шведите и брадатите лекари и инженери.
Това че железниците ще погасяват дългове с китайски пари е най-голямата лъжа. Китайските инвестиции са може би най-лошите възможни инвестиции, защото задължават държавата приемник да закупи ненужни китайски стоки поне за 2 пъти по-голяма сума от инвестицията.
Абе хубаво е това, ама се питам кой ще прави тези влакове и вагони, като в тая страна останаха само * и пенсионери ? Да не говорим пък за железопътната инфраструктура която имаме !?
Дали? Спомняш ли си първия министър на транспорта при Герб? Александър Цветков-един от малкото интелигент и хора в тази партия. Та той доведе китайски инвеститори с подобни намерения. Да строят завод за електровози у нас. Но тиквата веднага го уволни! Него жп-транспорта не го интересува! Само магистрали, защото има лапачка.
Абе трябваше Бойко да го направи това бе ! Имаше да се пъчи - АЗ ви направих пътищата, ето сега и влакове ви докарах ......
Китайско спасение за Българските държавни железници – 500 млн.