До Анонимен 60:Не само съм ходил, но и съм живял там. В Берлин като си на платното, автомобилите карат зад теб и те приемат като равноправен участник в движението, никой не ти дава зор и не те притеснява.
Велосипедната алея винаги трябва да е отделена от тротоара и улицата с някаква преграда - бордюр, тревна площ, мантинела. Всичко останало не е велоалея, а такива са на практика всичките цапотици на Фандъкова. Теглила една боя насред пешеходците и ето ти, това било велоалея. После защо пешеходците вървяли по велоалеята.Отделно, че сега на практика велосипедистите непрекъснато нарушават Закона за движение по пътищата.
Тия да прочетат ЗДП и се научат първо, че когато пресичаш на пешеходна пътека с велосипед(лонгборд/скейтборд) пътека СЕ СЛИЗА ОТ НЕГО И СЕ БУТА! Застрашават здравето на шещеходците които пресичат и така като изкачат изведнъж пред шофьорите дори и да карат с 20 км/ч трудно се реагира навреме.
До българин, а в тия изброени държави, велоалей на всякъде ли има, виждал ли си ги тия велосипедисти, когато са на пътното платно как се държат, аре и ние сме пътували и ние сме виждали, така че не се обяснявай
Велосипедът би могъл да се използва за близки разстояние, ако има подходящ маршрут за него. В София, на практика велосипеда е неприложим и само затруднява движението и създава поводи за конфликти между пешеходци, шофьори и велосипедисти. Реалността е, че велосипедистите карат там, където им е забранено, а за велоалеите в София, Фандъкова трябва да бъде съдена и да лежи дълго в затвора. Затвор за велоалея направена като се тегли една боя и се отнеме тротоара от пешеходците или улицата от колите.
До Баси Държавата и ФенътПравилата, естествено, трябва да се спазват от всички - и аз съм се възмущавал от поведението на някои велосипедисти ! В това отношение може би трябва да се организират курсове още в основните училища за елементарно придвижване по пътя. Но в случая става въпрос за ползата от велосипеда като цяло !
E *** скоро откри вътрешната тоалетна и Голфу 5-та употреба, вие с велосипеди го занимавате :) Българинът си отива не заради политици или външни фактори, а заради собствената си простотия. Алеко е по-актуален от всякога!
Ако бяхме в света на животните, на пътя шофьорите са нещо като лъвове, велосипедистите са хиени, и пешеходците са чакали.
До българинЕ ти какво предимство чакаш да получиш?Колите и велосипедите не се движат по едни и същи пътища.И ми пишете тука за селяния,простащнина и колко сме били изостанали.Ами карай си колелото в парк аи няма дате замерят и псуват,е....ти наглите *** сте.Аз си карам колата по пътя и проблема е че и вие карате там.Толкова ли не можете да го разберете!А да ви питам,като е тъмно есента и зимата и като вали колко от вас карат със жилетки,може би единици от вас и сте ми тръгнали да ми гово
До Анонимен 43Имам две коли и няколко велосипеда, и ще ти обясня. Изпотяването става най-вече когато спреш, а не докато караш, ако не решиш да си дадеш много зор, естествено. А с навлизането на електрическите велосипеди то може да бъде напълно избягнато.
до 47: Сам го каза: няма място, със заграбване от другите няма да постигнете нищо. И без това шофьорите и пешеходците са недоволни от това което имат. Всичко ще се нареди когато България спре да бъде държава от 5 града.
Няма лошо всеки да се придвижва както е решил, че е най-добре за него, НО правилата за движение по пътищата са за всички и ако колоездачите не мислят за собственото си самосъхранение няма как да обвиняват другите (апропо - типична българска черта - другия е виновен). Да ме прощават колоездачите (не мислете че защитавам шофьорите - и от тях има ***), но не може както си караш отстрани на пътя стигаш до пешеходна пътека и завиват да пресекат.. не знам на какво разчитат, че шофьора е екстрасенс?
В случая немога да не адмирирам бакшиша!Нямам нищо против колоездачите,но като си карат по велоалейте или планините.Каква работа имате вие,драги байкъри дами карает по средата на булеварда?Да се престроявате и да застрашавате както собствения,така и живота и съдбата на шофьорите.Това,че полицайте не ви закачат не значи,че можете да карате навсякъде.Вие МПС ли сте?Плащатели гражданска?Минавате ли етх.преглед?Аз като започна да карам по велоалеите,тогава ще мрънкате,а дотогава ми писна от вас.
В най-развитите държави велосипедът е на почит - Германия, Франция, Италия, Холандия, Испания, Щатите, Япония, Великобритания...., а *** гледа на това като на някаква простотия, без да проумява, че така само показва своята !
Преди време имах колега, който идваше на работа с велосипед, от Младост до Лозенец. Просто не можете да си представите как миришеше на пот, кошмар, аз буквално се задушавах, а и с клиенти работехме..За свободното време го разбирам, но за ходене на работа, абсурд!
До Анонимен 39. Ако искаме промяна, трябва да променим нещо, нали така? В центъра няма как да се направят свестни велоалеи без да се затвори някоя улица, по която сега вървят коли, или да се вземе пространство от пешеходна зона. Трябва да се реши какво ще е най-удачно. Което става сега е липсата на промяна - чертаят се велоалеи по тротоари, за да не се засегнат шофьори. Забранява се каране на колело по Витошка за да не се засегнат пешеходци и разни заведения, които са заградили места за маси.
Велосипедите са за децата, мъжете карат немски TDI и паркират на тротоара пред блока, имат бирени коремчета и речник по тънък от червената шапчица. Защо... защото сме балкански мачовци
У-лицата: Има ли война между велосипедисти и шофьори?