75

Гуфи

преди 9 години

Безкрайно крива сметка.1. Предстои отваряне на ред нови станции.2. Проблемът е в летището. Двата терминала са абсурдно далеч един от друг. Имайки предвид, че повечето полети са за Т2, напълно нормално бе там да спира метрото. Но нали трябва да си поревем, какъв ден би било ако не оревем света заради нещо.

74

www

преди 9 години

До Анонимен 891. Бойко Борисов като кмет завари осем работещи метростанции, четири почти изградени и други две - частично изградени.2. Строежът с къртица на подземни съоръжения е теоретически и практически най-евтиният начин. Няма друг, по-евтин от него. И затова се ползва японската техника.3. Във връзка с второто съвсем друга тема е кое колко е калкулирано. Факт е, че всяка следваща метростанция по време на кметуването на Борисов, а сега и на Фандъкова, е все по-скъпа и по-скъпа. ЗАЩО???

73

www

преди 9 години

До Анонимен 87Ама чакайте сега. Нали Бойко Борисов щеше да прави там първо зелеви градини, после завод за ***, после не знам си какво... Най-накрая няколко големи бизнес обекта в района фалираха, поради липса на среда. Иначе вие си дрънкайте за развитие към Стара планина...Нали знаете дежурните обяснения (пак на Петър Диков) по проблема? Там е свободно, там може да се строи, там... е на завет, не е като на Витоша сгради по северния склон...Всъщност, вие знаете ли колко далече планината?

72

Анонимен

преди 9 години

До Анонимен 86Пъхаш къртицата , ако имаш пари , като нямаш бъркаш в гащите ....Изграждането на км метро в България е между 3-5 пъти по евтино от това в Западна Европа .А тук и парите не растат по дърветата , добре ,че 80% от тях са от по европрограми иначе още щяхме да си имаме 5 км метро и три метро станции

71

www

преди 9 години

До ВМоре..., ако е година-две само, то поне аз бих го приел, но очевидно не става въпрос за година-две. Затова им давам и примерите с Жолио Кюри и подземния паркинг пред Метро, което, забележете, паркинг си има и той си е оптимално уплътнен. Така е и с Техномаркета, така е и с Булгаррекламата. Кога, откъде ще дойдат коли за новопостроения подземен?Хубав пример се даде и с Ломско, така е и с първата станция в Дружба. По баира ли ще се строят блокове? А? Или ще бутаме съседните бизнес сгради?

70

Анонимен

преди 9 години

До ВНапротив , ако се мислеше за нормалното развитие на града , още преди 20 години , щяха да направят проект и да обявят нови станции и трасета , в Северната част на софийското поле , тогава щеше да се избегнат много проблеми , като презастрояване , липса на места за паркиране и София нямаше да се разраства към Витоша , а щеше да се развива към Стара планина.Това е истината

69

Анонимен

преди 9 години

Aре бе! Виждали сме метростанции в големи градове по света. Такива станции дето са на по 3-4-5 подземни нива (етажа). Погледнете схемите на метростанциите във Франция и Германия например, стоят или като паяжини или като добре оформени схеми. И в двата случая има решение!Да не би техните пътища да са били 20 години парализирани?!Пъхате "къртицата" и да започва да копае!

68

www

преди 9 години

До Роси и другите,Вероятно смисълът от статията е, че се пилеят огромни средства на данъкоплатците за недобре планирана транспортна инфраструктура. Взимат се огромни средства от народа, от населението на София, за да се дадат на няколко приятели на премиера.Вероятно данъкоплатците имаме право да се ядосваме на едно такова поведение на управляващите. Поне аз така мисля и се ядосвам.Плюенето само по себе си няма нищо общо с кражбите и некомпетентността на властта, нали?

67

В

преди 9 години

До Анонимен / ние живеем днес , а не след година две. това е идеята спирките да са там , където сега трафика е голям и където има голям поток. естествено , че не е възможно , но аман от "близки хора" до този и онзи ...

66

Анонимен

преди 9 години

Гледам бгмапса - новите станции липсват, гледам картата от официалния сайт на метрополитен - новите станции липсват. Трябваше да са нанесени преди официалното пускане и в точния момент да рефрешнат сървърите с промените ... българска работа ... както и разположението на станциите в Дружба 1/2: как може да има 2 станции в 2-та края на кварталите и нито една някъде на по - централно място !? Пълна мал***умщина!

65

Анонимен

преди 9 години

....и какъв сега е смисълът на статията??че ако не живееш покрай метростанция няма да стигнеш до летището и обратно до центъра за 20минути,така ли??това никой не го е твърдял и ако нямаш работа от Красно село до Младост чий го дириш в метрото до Младост?а и 20-те минути не са 20 а най-малко 25,6 и е казано от къде до къде,какъв е смисълът от ненужни експерименти?Красноселци са първи в списъка за третия метродиаметър а вчера се разходих виртуално по n/y siti metro и искам да ви кажа че е потрес

64

www

преди 9 години

До до 76Или пък ще го разширяват района с високите сгради по протежението на пистите на летището, не знам!? Така и пилотите ще се тренират за екстремно "шофиране" :)Казвате за Ломско. Ами над реката няма как да се строят жилищни сгради, нито пък в силно пресечен терен. Но там, на тази метростанция отдолу има три-четири бизнеса, дето са на... нали знаете кой и чий спонсор ;)Та за тях е удобната метростанция...

63

Роси

преди 9 години

Авторът на статията е доста зле, всичко трябва да се плюе. Метрото спестява много време, просто зависи от маршрута. Като построят метро и на Красно село тогава със сигурност ще се усети разликата...

62

до 76

преди 9 години

Не е сигурно че ще гъмжи.. примерно станция Ломско Шосе от 2-рия диаметър все още е така безсмислена, както си беше преди 3 години

61

www

преди 9 години

До vladyДа разбирам ли, че виждате алтернативите пред изграждането на столичното метро по следния начин:ИЛИ парализиране на Цариградско за две години, както беше парализиран пътят към Люлин преди много години.ИЛИ строеж да гола поляна и амортизация на съоръжението десетки години, докато нещо евентуално се построи там.Това ли са алтернативите?Пак Ви питам, но явно не искате да отговорите - паркингът на Цариградско и станцията "Жолио Кюри"? Те са достатъчно стари!

60

www

преди 9 години

До Анонимен 72И тези проучвания какво показаха? Показаха, че няма никакви подземни реки и водопади под София, показаха, че има инфраструктура, в това число и подземна в проектните райони, която си работи. Защо не се строи там?Дребни лъжици пускате...

59

Анонимен

преди 9 години

Пак глупости. Точно след година-две, Софийската света гора метростанция ще гъмжи от бизнесцентрове. Така стана навсякъде другаде. Доказано е, че освен в гъстонаселени райони, метро може да се прави на голата поляна и след известно време голата поляна става център и започва да гъмжи от нови строежи, пътища и др. Не може метрото да е навсякъде в града, трябва си ефективен довозващ транспорт, който липса в момента. Няма как да има 10-15 метролинии в София.

58

www

преди 9 години

... другото, метростанцията в дипломатическия квартал. Тя е достатъчно стара, но и изнервящо празна. Това му се обясняваше на тогавашния кмет, но не... бил говорил той с европейците и те му били дали директива да не се покривали линии на надземния градски транспорт с подземната железница. Така и не можах да разбера кой му го е казал и кога, но проектът от времето на Софиянски беше "редактиран" и така се продължи...И метрото ни става все по-скъпо на пътникокилометър. Това се признава и от СО!!!

57

Анонимен

преди 9 години

Да напишеш ,че метрото е бавен транспорт , значи наистина си от село. Ама не "Красно село".

56

Анонимен

преди 9 години

До wwwВсеки учил математика , знае че най прекия път между две точки е правата линия , но никъде по света няма улици изградени без да заобикалят или да имат завои. Та и с метрото в София е така , правени са проучвания за подпочвени води , структура на почвата и т.н