13

Анонимен

преди 1 месец

В България всичко е наопаки. След Живков пътническите влакове бяха ликвидирани от СДС и Костов за икономия. Бързите ги направиха полупътнически. И сега се чудят защо намаляват путниците. Като няма влакове за селата всички минаха на коли. А полубързите влакове спират и са бавни на практика и там няма путници. Остава само в софийска облас където е страшна блъсканица.

12

Анонимен

преди 1 месец

София Варна е 16 часа с влак. Постояно спира и чака други не може да е за 2-3 часа. В софийска облас Своге Перник са по 20-30 влака може би е нарочно. А за другите няма влакове или са 2-3 и не са удобни или постоянно чакат други. и спират

11

Анонимен

преди 1 месец

По линията София-Варна преднамерено се използват най-старите мотриси, вероятно защото очакването на БДЖ е и за най-големи щети по тях - поради огромния брой пътуващи. Това не може да продължава до безкрайност, защото е безумие. По-скоро би трябвало да се пуснат нормални вагони, но да се добавят охранители, и да има бой за всеки, който руши. Промяната няма да е моментална, но след месеци ще се види.

10

Програмиста

преди 1 месец

Програмист съм със 28 000 лв заплата на месец ,наскоро си купих мезонет в Лозенец ,5 лв увеличение в БДЖ няма да ме счупят

9

Анонимен

преди 1 месец

Мръсни гнусни тапицерии,няма климатици,мизерия от всякъде,стари 50 годишни вагони и за капак драстично увеличение

8

БДЖ уточняват

преди 1 месец

, че поскъпването е заради увеличение на оперативните разходи на $чекмеджетата$ за по голям дискомфорт с 3 вагона софия варна

7

До Христо

преди 1 месец

Ти големи икономии провиш с тия влакове, трябва поне милион да си натрупал досега! Давам си сметка, че ако не ми бяха сегашните доходи, а някакви ниски, също щях да ползвам влак, просто няма да имам избор. Така че нищо лошо за хората, които използват тоя вид транспорт. Просто не разбирам повишението на билетите. нито са чисти влаковете, нито са бързи, нито съвсем точни, не виждам какво промениха в тях, че да вдигат цените.

6

Боже, Боже

преди 1 месец

Русе - София ми е 30 лева на пропан. С дърт, 25 годишен опел. Не ми се налага да ползвам таксита, отивам там където си искам. Имам си климатик, спирам си за кафе или закуска и тоалетна където си искам. Кое точно му е най - евтиното? Дори често жена ми кара, а аз си поркам излегнат на седалката. Към три пъти ми е по евтино от билетите с влак. Русе-Каварна-Русе ми е към 50 лева. Тръгваме в 7, в 10 сме на плажа. Те се плацикат, аз правя пържоли на газовия котлон. В 19 сме си по нашите бани и легла.

5

Анонимен

преди 1 месец

До Христо - Май си минал покрай програмистите. Нито един колега нямам с такъв доход, който да се вози по тия смрадливи влакове. Днес по тв показваха обстановката вътре, тоалетните, то не е за хора, да се чуди човек на какво отгоре вдигат цените на билетите?

4

Христо

преди 1 месец

Не знам защо сте ми писали минус, но аз пестя пари, защото не искам да бъда беден.

3

Анонимен

преди 1 месец

Искам да пътувам в чисти и удобни вагони, с чисти и възпитани хора. И всички да бъдат с билети. Пък може и с 20%по-скъпо.

2

Христо

преди 1 месец

За мен доста вече се оскъпява и ще се замисля дали да пътувам с влак. Програмист съм на 14 хиляди лева заплата. Харча хиляди лева на месец за храна, наем, дрехи, ток, парно, телефон, транспорт и пестя 13 хиляди лева. Така вече 4 години и просто ще спра да пътувам с влак ако увеличат билета с 2 лева.

1

Анонимен

преди 1 месец

Е как, никак, инфлация няма, тя се мери с хляб и мляко, другото, е др е покрай хлябът и млякото.,:))