66

Анонимен

преди 6 месеца

Пловдив отдавна бие София по инфраструктура а скоро и по заплати че и по население

65

Анонимен

преди 6 месеца

До Теодоро 100 % са от провинцията.

64

Теодоро

преди 6 месеца

Откакто дойдоха ***,стана така! Нека се върне гражданството и всичко ще е наред!! Марш веднага всички *** по родните им места...

63

Анонимен

преди 6 месеца

до 61 Еми София не е това. Бил съм в Атина, Неапол и др градове от Западна Европа и Атина примерно е бетонна джунгла без зеленина, Непол е опасен град с проблеми с чистотата, тези градове с нищо не са повече от София. А Пантев е добър историк от видинския край, рода му е точно от град Кула. Като ми говорят разни за Запад да ми говорят за Монако, а не да обобщават, защото има села в Сицилия никога не са имали ток и си светят със свещи и доят козите на ръка.

62

Анонимен

преди 6 месеца

До Да Сичко е циментирано и приватизирано и няма къде

61

Да

преди 6 месеца

Направете по-широки и оптимизирани пътища бе, ***!И забранете строителството на жилищни сгради в софия-зона, вътрешна за околовръстното. Къде са новите квартали отвъд? никъде. Ще наместим още едно блокче между старите панелки.

60

Анонимен

преди 6 месеца

До Анонимен 59 София е к енеф. Сички от провинцията се стичат в София и там няма достатъчно тоалетни и канализация.

59

Алекс

преди 6 месеца

До Анонимен36 Някакъв измислен софеанец предлага да се въведе жителство.Аз мога да живея,в която си пожелая европейска столица без ограничения,обаче за "специалната" София въпросният "умник" ще въвежда жителство.КУ-КУ.

58

Охотник

преди 6 месеца

Спрете с глупостите. Инфраструктурата на София, не може да поеме 1 милионен трафик. Проблемите всички ги знаем. Крадене, крадене,крадене. Народа търпи и само реве. Или си връщаме държавата, или изчезваме.

57

Алекс

преди 6 месеца

Твърдението,че в София има прекалено много автомобили не отговаря на истината.Ако се направи сравнение с други европейски столици на броя на автомобилите спрямо населението, ще се види,че София е на задните места.Липсва инфраструктура и организация и това води до задръствания.Дори Околовръстното не е изцяло изградено.

56

Анонимен

преди 6 месеца

Предлагам всички, които наричат София к енеф да пишат родното си място. Да си от Кула, Видинско и да наричаш София по тоя начин е просто абсурдно. Нищо против град Кула, разбира се. :)

55

Анонимен

преди 6 месеца

...правителствени трасета. Какви са тия трасета може ли някой да поясни?

54

Анонимен

преди 6 месеца

До Анонимен 48 Преди Великден идват Коледа и нова година. Тогава също е кеф в София.

53

Бг

преди 6 месеца

До Анонимен Я кажи от кое село ти е родата!Ти явно си роден в София,ама твоите родители!!Чист *** си!

52

Анонимен

преди 6 месеца

Абсолютна лъжа, ако един милион автомобила се наредят по улиците на той ке не ф наречен София нищо няма да може да се движи.

51

Анонимен

преди 6 месеца

до 49 Не всички коли над 10 г са евтини трошки. Има коли държат цена, защото са премиум клас. Наскоро гледах точно такива коли и имаше даже и по на 20 г разни Лексуси, Мерцедеси и др, които струват все още по 20-50 хиляди евро и нагоре. В много добро състояние автомобили и като поддръжка и като външен вид. Иначе е ясно за кои коли говориш, за евтини трошки на по 15 г.

50

Анонимен

преди 6 месеца

Моят автомобил е над 50 години и е Москвич онаследен от моя татко. С него карам по улиците на София само когато ходя да гласувам .... а иначе на работа до Народното Събрание отивам винаги с Порше!

49

azz

преди 6 месеца

Тоя спЕсиалист не знам в коя София си мисли,че прави нещо....Един с един светофар няма синхронизиран,тези измислици за забавяне не правят нищо друго освен да тровят въздуха.Организацията на движението трябва да позволява бавно,но постоянно движение на автомобилния поток т.е. кръстовища на две и три нива.Колите и пешеходците трябва да имат възможно най-малко допирни точки т.е. подлези,надлези,пасарелки...Иначе всички тия прадни приказки са за едно усвояване на пари от "нашите" фирми....

48

Анонимен

преди 6 месеца

За колите с не софийска регистрация да се въведе винетка, която да им позволява да се движат и паркират в града.

47

Анонимен

преди 6 месеца

При Бай Тошо имаше всяка петилетка план, колко Москвича могат да имат Народните представители като идват на работа и оттогава ги обучиха всичките им роднини..... като тръгне парламентажист за Народното Събрание след него да има роднинска върволица от коли и като изчакат резултата от гласуването обратно да се връщат по апартаментите си... но и затова има в София трафик.