До АнонименНовият Москвич е всъщност китайския JAC JS4, асемблиран в Русия, на който емблемата на предния капак и тази на волана е на Москвич.
Реставрация е друго. Това е японска и западна техника с малко руска ламарина, че руското за друго не става, освен за желязо. Реставрираме Мустанги и СЛ-и от 60-те. На тая бракма няма какво да й се реставрира- мъртва по рождение. Прочее, прекрасна извадка какво е произвеждал жалък СССР и какво Европа и САЩ през едни и същи години.
Яко, ама защо няма нищо руско в реставрацията?! Това не е реставрация, а промяна към западна кола. Защо, нали тоя коптор е велика кофа, пардон- кола?!
Ходи си пеша и не пиши другите какво ще карат рушистанец сдухан, ще те купя и ще те продам за безпари.
Каква Хонда, какви 5 лева бе, момче? Тенденциите са след 2-3 години от ЕС да натиснат България да сложат еко-такси за бензиновите автомобили по няколко хилядарки на година и баща ти ще се прехвърли на тротонетка трета употреба. Много сте късогледи.
Предница от 2140 а задница от 408, но комбинацията е сполучлива, ако е търсил нещо различно от познатото!!!
Помня как баща ми се мъчеше с москвича, то като се задави голяма мъка, смукач, ала бала мъка голяма, сега кара Хонда и не би се върнал към зеления *** от комунизма.
Като оня маниак във Варна Цветан Атанасов дето има ретро музей в Гранд Мол-а няма в цяла България. И не само автомобили има там. "А бяхме велика нация" това напишете в ютюб за да ви излезе клипа.
Как един българин реставрира Москвич 2140?