Сега от телевизора пак ще излъжат баламурниците, че "богатите и интелигентните" предпочитат електромобили пред истински автомобили.
Само да добавя едно коментарче за "бързите зарядни" - може наистина да си заредиш за половин час колкото да минеш сто, двеста, че даже и триста километра при някои модели, само че от това животът на безкрайно скъпата и екологично вредна батерия намалява бързо, бързо... Електромобилите са грандиозна измама.
България не може да си позволи да субсидира покупката на електромобил.Норвегия го прави,но печели милиарди от продажбата на нефт и газ.Който иска да кара електричка,да си плаща.
Идеята на електрическите коли е цялата кола да стане консуматив. Караш 5-10 години и хвърляш за рециклиране. Никой не ги ремонтира тия коли. То няма нито части за тях, нито сервизи които да ги познават. Отворете който и да е сайт за авточасти и потърсете за електрически коли. Ще видите че няма части. Има само някой основни неща по окачването и то на доста солени цени. 3-4 пъти по скъпо от същата част на обикновена кола.
До До 24 ...а все пак, забелязал ли си, че ако седи на улицата при температури под нулата, без да се ползва, всеки ден пробегът намалява с 20тина километра? Или това не ти е проблем.
До До 22 може да кажеш нещо конкретно, кое е глупост, понеже всичко са просто реални и проверими факти за играчките, заблуждаващо наричани "автомобили". Но иначе е вярно че "ваксинираните" ги харесват много. Има нещо общо с податливостта към манипулация и реклама, вероятно.
Нямам никакъв проблем с колата. Всеки си знае, но смятам, че търсите под вола теле. Просто така, за кеф :)
Евала на ВОЛВО - те пак са първи!!!! Първи си признаха, че електричките не са ЕКО....Статията е от 2021ва.... Гретаааа - кАжи нещо бре моме?!?!....Volvo says emissions from making EVs can be 70% higher than petrol models - and claims it can take up to 9 YEARS of driving before they become greener!!!!
До Да - след десет години, ако ги направят работещи, ок. Но е много съмнително. Технологията е мъртвородена и без значителен пробив в някаква посока, тези псевдоавтомобили, които имаме в момента, са безнадеждни. Забелязал ли си, че ако седи на улицата при температури под нулата, всеки ден пробегът намалява с 20тина километра? А ако опиташ да зареждаш при температури под нулата, въобще не зарежда? Това са смешни "автомобили"
И кат са счупи при кого да ходя - при електротехник или при механик, я магаренце с каручка най добре.
Тест за интелигентност с един въпрос: Бихте ли купил автомобил, който е значително по-скъп от еквивалентен, но се зарежда десетки пъти по-бавно, има значително по-малък пробег с едно зареждане, има значително намалена функционалност при температури под нулата? Да не говорим за гарантираната скъпа замяна на батерия след 8 години експлоатация, за спонтанни самозапалвания, за това какво правиш, ако спре ток или има режим... Сега в Турция как се оправят хора с такива играчки? Вместо да имаш кола?
И аз съм с електромобил. Повечето българи имат консервативен характер и трудно се доверяват на новости. Просто са преднамерени. След десет години ще мислят по друг начин.
При положение че средната заплата в страната е 1500лв а електрическите коли които стават за нещо почват от 70-80 000лв не знам кои са тия дето си ги купуват? Нормален човек в България не може да си позволи. А и не е нужно. Това са играчки. Не са истински коли за сериозна експлоатация. Батериите им умират за няколко години. И не стават за дълги разстояния.
До хахахаИ продължавай да си го караш. Скоро няма да има нещо, което да го замести качествено. Може би това ще бъде водородът, но не се знае кога ще е. Затова карай си дизела и си слушай любимата музика.
Все повече българи се спират на електромобили