Повечето шефчета на фирми и франчайзи като куриерските фирми са с БКП жилка и обслужването им е гадно и долнопробно особено последните като ТНТ,ДиЕйчЕл,ЮПС,еkонт...и като побългарят нещо международно става страшно и шефчетата са едни комплексирани от пазарджишките села...мани мани...
В България голямото текучество на персонала е повод за гордост. Наскоро един мой шеф рече: "На , погледни, за една година 75% от екипа се е сменил. И аз смятам това за прекрасно, понеже идват нови, мотивирани хора. Забелязал съм, че който се задържи тука повече от 3-4 месеца нещо почва да клинчи". А изнемогващия и изнервен персонал съответно си го изкарваше на клиентите. Те пък понеже получаваха същото лошо отношение навсякъде другаде- пазаруваха по инерция.
Защо компаниите се отнасят зле с персонала и клиентите? Пет причини