Идва зима. Скоро проблемът ще бъде решен. Фукльовците с тротинетките пак ще влязат в колите.
Леле! От човека май просто животно нема. Да ми говорят против тротинетки и ел коли. С или без тротинетки, паразитиращото човечество ще бъде сериозно редуцирано. Крайно време е. Я Йелоустоун, я някоя глобална войничка с или без гъбки за гарнитурка. Споко. Вселената е много добре смазан механизъм. Дали има Часовникар не знам. Но ......
Тия са се объркали - екото е идеология за да се накарат нормалните хора да купуват иначе излишно скъпи неща, а и да затапи китайците щото те по дефиниция са си с мръсни технилогии та да си купят нещо западно. А сега тия за кой работят? Руски шпиони
Братя българи, призоваваме да блъскате тротинеткаджиите където ги срещнете. Те са монархофашисти и крадат народния хляб, крадат хляба на децата ни. Всеки използуващ тротинетка е буржуй и враг на народа, а тротинетката му трябва да се конфискува в името на народа. Не страхувайте се, че ще лежите в затвора. Ние ще направим преврат и ще ви извадим, ще ви направим партийни членове. Ние Цола Драгойчева, която взриви църквата със 700 фашиста освободихме, та вас ли няма да освободим.
Дори и с десет процента да намалее автомобилният трафик в големите градове вследствие масовото навлизане на Ел играчките е голям плюс.Лицемерието обаче няма граници,на практика "ние" какво правим вместо да поощряване собствениците на тоя вид транспорт ние почваме да налагаме регулации и"правила"за тях!
На тези "учени" ако им платят да докажат, че велосипедите са по-вредни от колите, и това ще направят без проблем. Нали и те се произвеждат от пластмаса и метал - каква е разликата с тротинетките.
Ел. тротинетките в България вечер ги зареждат на ТЕЦ-Перник и ТЕЦ-Гълъбово. Така двата теца стават напълно екологични иизхвърлените газове миришат само на цветя.Всички са доволни и щастливи, най-вече фирмите, които предлагат услугата, защото не плащат данъци.
Интересно,как производството на един50 местен автобус който тежи между15-20 тона е по екологично от производството на 50 тротинетките които тежат50×15 кг.=750кг.
За САЩ безспорно са много вредни ,дебелите американци ще започнат да ядат по малко храна, а от това ще гладуват селскостопанските производители които пострадаха от войната с Китай.Второ САЩ ако няма икономическа полза за бюджета нещо ,то не се води за екологично, Трето в сащ няма добре организиран обществен транспорт ,така че е добре да се кажат няколко добри думи за това вместо американците да се научат да ходят и да се возят на тротинетки , няма пари в бюджета от това.
Даже от икономическа гледна точка тротинетките и велосипедите носят повече вреди, отколкото ползи. На един му е по-бързо и по-евтино, но на хиляди други им се удължава времето за пътуване, а който не е с градски транспорт му излиза и по-скъпо заради задръстванията породени от стесняване на улиците заради велоалеите.
Страната която излезе от Парижкото споразумение за климата,с лидер арогантният рижав т'ъпънар направила"изследване"и установила колко вредни билиЕл- тротинетките,нямам думи!
Освен написаното в новината, тротинетките затрудняват движението и с това предизвикват по-голямо замърсяване на въздуха.
Аман от вегани бг ***. Как въобще ви минава през акъла да сравнявате 1 автобус с 1 тротинетка? От автобус/тролей/трамвай само метрото е по-ефикасно. Да не говорим, че вече новите автобуси са на ток/газ/метан. Тротинетките с децата пред блока, НЕ на пътя!!! НЯМА инфраструктура за колела/тротинетки/ройлери!!! Спрете да ги ползвате насила, защото било модерно. Държавата се разпада, като стар панелен блок, а си мислите, че живеете в центъра на Лондон. Нормални хора ще ви лежат, за да карате на пътя
статията е пълна тъпня.А тези който са правили това "изследване" да ги затворят в един гараж и да запалят еди дизел-команрейл за десет минути.Па тогава да ги нидя какво е мнението им!
Тънкият момент е, че автобуса превозва повече хора, на по-голямо разстояние и за повече време. Отделно, че батериите правят електрическите превозни средства силно вредни от екологична гледна точка. Затова и ел. коли са по-замърсяващи в сравнение с бензиновите и дизеловите коли.
ни за държавните хранилки.От един автомобил можеш десет кожи да смъкнеш,данък винетка,преглед,гражданска ,глоби ,ддс и акциз на бензина а в кат колко са такси оле майко.А от тротинетката нищо е как нема да е вредна.Въпроса е за кой.
A автобусите, които пътуват полупразни или с двама пътници вътре?Каква вреда нанасят те тогава? Аз разбрах от написаното по-горе, че когато сме натъпкани като сърдини в един автобус, трябва да изпитваме удовлетворение, че сме полезни за околната средаа пичът с тротинетката, когато види автобуса такъв пълен, трябва да му стане кофти и да се засрами, че пръска из цяла София едни такива вредни емисии.
Електрическият скутер май бил по-вреден от пълен дизелов автобус