23

ртх

преди 4 години

оправете бдежето, не се излагайте с тези изостанали "х"асфалтови технологии от миналия век, хората по белия свят пътуват с влак между големите градове 2 пъти по-бързо от колкото с автомобил

22

ай сиктир

преди 4 години

Др еме ми за загубите на мутрите от транспортния бранш.

21

Анонимен

преди 4 години

Не разбирам едно - откъде накъде журналястите, трябва да ми съобщават за загубите на частни фирми???Това трябва да ме трогне ли, да ме накара да се замисля по някакъв начин ли? Нали е демокрация и капитализъм, такива са техните закони, какво мрънкат?

20

Анонимен

преди 4 години

Да ги удря ако може и с по 30 милиарда...

19

Анонимен

преди 4 години

Наглостта днес в тази държава е на почит като че ли!-:) Ами Неуважаеми,алчни и нагли превозвачи.Не ви ли светна.Че тази практика на споделеното пътуване.Е точно заради вас! Значи след като хората Не желаят да ползват " услугите" ви.Значи не желаят! Какво ще им направите? Преди години и клошарите искаха да изгонят че ги ощетявали от към втор суровини.Но ги хванаха за сещате се! Та и вие сега! Хванете ги за....-:)

18

А. В. Тобусов

преди 4 години

Автобусният бранш изгубил" 70 000 лева само за месец. Изгубваш нещо, само ако го имаш. Това са просто НЕСПЕЧЕЛЕНИ левове. А за хората какво да кажем? Те не губят ли? За печалба не мърморите, само за загуба. Живеем в свободен свят, всеки може да се придвижва както иска. Като не върви бизнеса, или предлагате по-евтина и качествена услуга, или отивате на полето да копате, никой не ви е виновен. Научете се да бъдете гъвкави, забравете комунистическият манталитет, монополисти.

17

Един от Навалицата.

преди 4 години

Следващите искания на автобусния бранш: 1. Отваряне на концлагера Белене за всички, използвали споделено пътуване. 2. Връщане на смъртното наказание чрез разстрел и електрически стол за всички, изпълняващи такова пътуване. 3. Отнемане на имуществото на всички споделили пътуването, в полза на автобусния бранш. 4. Дръзналите да протестират - се умъртвяват моментално. 5. Забранява се всякакъв транспорт освен автобуси - личните автомобили за скрап. 6. Опозицията - в затвора до живот. Честито!

16

Сократис

преди 4 години

Не се връзвайте и не се нервирайте на медийните провокации, които отдавна копаят под санитарния минимум!Утре ще измислят, хората да не си ходят на гости и да се посрещат както подобава с аперитиви и вечеря, защото това удря по ресторантьорския бранш.Ако ви дойдат гости с преспиване, трябва задължително да спят в хотел за да не страда хотелиерския бизнес... Все "бисери" написани на мазните от банички и пици клавиатури, от полуграмотни и говорещи на мякащ диалект "столичани"...

15

Момо

преди 4 години

Проблемът не е в споделеното пътуване, а в това, че някои хора си имат бизнес със споделено пътуване. Ето това е вече проблем. Прави впечатление, че редовно някои хора правят курсове по няколко пъти на седмица на големи разстояния и това не изглежда да е за нищо друго, освен за изкарване на пари.

14

Край

преди 4 години

Номер 13 уцели 10сятката. Автобусите с лобиране от 25г. НЕЛОЯЛНО конкурират БДЖ и го доведоха до фалит заедно с точенето му от партиите.Ако автобусите бъдат накарани да плащат толкова че да се поддържа пътя /както е при БДЖ/ цените на автобилетите ще са в пъти по-високи

13

Енгелс

преди 4 години

Поредният парадокс на капитализма!

12

Смях от АЛБАНИЯ

преди 4 години

Автобусния бранш удря БДЖ с 100 000 000 лева годишно.Къде са парите?

11

Анонимен

преди 4 години

A баци удря държавата с по 4 000 000 000 на годна па ефект никъв.

10

точка

преди 4 години

Много добро си е споделеното пътуване.Който както желае така ще се предвижва. Автобусния бранш няма да диктува желанията на пътниците.

9

Еди

преди 4 години

Когато влаковете започнат да се движат със 130 + , т.е. по- бързо от автобусите, тоя бранш просто няма вече да в рентабилен и ще има бая фалити. И това ги чака до 4-5 години.

8

Менгеме

преди 4 години

Никой с нищо не е ударил, тези пари не са техни, а на хората. Всеки има право да избира как да ги харчи, дали с 20 годишен автобус или с познати или приятели на споделено пътуване. И никой неможе да ми забрани да возя хора с който да си деля пътните. Това не е бизнес, за разлика от превозвачите. Забраната означава да ми забранят свободното придвижване, което е в разрез с конституцията.

7

Анонимен

преди 4 години

Автобусния бранш да ме хване за маркуча, ще си ходя с който и както пожелая.

6

Анонимен

преди 4 години

При цена от 7,50 лв до пловдив другарят превозвач ми взима 17 лв. Е иска ли пак да му се кача на радрънканата барака. Ще се кача ама на 36 март.

5

В Б-я

преди 4 години

Всички въпроси се решават с полиция--защото законовите положения не са добро решение за хората и те търсят други варианти---затова и работата на полицията е постоянно да гони някакви я ,,таксита,, я др . превози ,до всеки който кара трябва да сложат един с палка ,сакън да не искара някой лев без да е дал на държавата нейното--само ,че държавата така се е оляла в претенциите си, че вече е в постоянна война със всу и вся ! Нуждата от полицейщина и дебнене е открита и неприкрита гоненето е нон стоп

4

ДртПрч

преди 4 години

Ако автобусния бранш предлагаше свястна услуга, никой нямаше да търси алтернативи.