12

Бай Село

преди 4 години

Баво и сигурно вървим към най-чистото превозно средство......коня!Отделя само тор(***) ,малко метан и гори само трева и вода!Няма нужда от заводи за производство и резервни части!Минимална подръжка и винаги пали и върви!Трябва му малко пясто за паркинг и има и авто пилот(пиянките знаят за какво става въпрос)Кога дойде време да не върши работа пак ще пощади природата като стане на кплбаси Стара Планина..

11

Анонимен

преди 4 години

Към сегашния момент е абсолютно прав. Но има една подробност - ако не се въвежда като "лайфстайл", няма да се развива технологията, и никога няма да стане екологична. А с изкопаемите горива не може да се продължава до безкрайност. Най-малкото ще свършат рано или късно.

10

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 5"Демек качвайте се на автобуса и трамвая"Метрото го заблави. В голям град в наше време няма друга алтернатива освен обществения транспорт. И служебни автомобили.

9

-

преди 4 години

Много правилно го е казал човека. Ел колите вредят (сами по себе си не) но производството на батериите , от мината до батерия е много мръсен и тежък процес. Само си помислете от мината в Канада , суровината се кара с кораби до Европа или Китай , за да се подготвки за влагане в произвоство , при което се кара в Китай за производство на самите батерии, те от своя страна пак се пращат до мястото на сглобяване на даден автомобил. Било Тесла или някое друг EV всичките са пародия.

8

Анонимен

преди 4 години

До Бен ***"Защо не се доразвие и насърчи придвижването на метан?"А каква е разликата, освен че е по-евтино? Пак CO2 се отделя.

7

Анонимен

преди 4 години

До Бен ***:Със сигурност метанът е по-чист от бензин и дизел.Но, метанът също отделя CO2.Ефективността на горенето в ДВГ е правопропорционално на температурата на горене, т.е. по-ефективно горене означава по-висока температура. Това води до оксидация на азота във въздуха увеличени емисии на азотни окиси (NOx). И това не зависи от горивото.В този смисъл, най-опасните емисии на ДВГ не могат да бъдат избегнати със смяна на горивото, включително с водород.

6

Анонимен

преди 4 години

Имах една стара тесла, сега си купих и втората. Първата вече я ползвам само като мотиче, да си прекопавам по-фино около морковите. Не разбирам защо в Сингапур нямали нужда от тесли, ама те си знаят...

5

Мнение

преди 4 години

Добър ден я . Лошите комунисти много по-добре го знаеха това. До всяко село в България имаше автобуси и то по няколко на ден. Така че топлата вода отдаван е открита единствено трябва западният егоизъм заразил и нашата държава да бъде унищожен. Капитализма убува планетата ....

4

Анонимен

преди 4 години

"Сега Зулкифли поясни, че според него общественият транспорт е много по-ефективен по отношение на намаляването на замърсяването с въглероден двуокис в сравнение с електромобилите." Демек качвайте се на автобуса и трамвая

3

Бен Ган

преди 4 години

Аз само да питам? Защо не се доразвие и насърчи придвижването на метан? Прехода ще е неосезаем. Няма общо с петрола. Измислено е и няма вредни емисии?

2

Анонимен

преди 4 години

Прав е министърът, но имам бележка към авторите. Сингапур не е държава, а град със статут на държава и определно е един от най-чистите в света.

1

aa

преди 4 години

а добър ден!!!