Начинът на работа на една държавна структура, в случая КАТ, не се определя от народа или от служителите на КАТ, а от управляващите държавата, а за България това е мафията. Очевидно манталитета няма нищо общо и е за заблуда на по-наивните, а те са много.
Държавата не работи - манталитета на народа бил такъв. КАТ не работи - манталитета на народа бил такъв. Мафията управлява в България - манталитета на народа бил такъв. Имало едно време роби - манталитета на народа, вкл. робите бил такъв.Що не се ...
До ФактПримерни не бих казал. Уплашени за портфейлите си, да. Защото полицията е с друг манталитет. Ама тя и полицията идва от съответния народ.
До ФактНяма как българите да не са примерни в чужбина, защото са разбрали, че са на територия с друг манталитет. И в крайна сметка, когато чужденците разберат, че се намират в "разграден двор" приемат съответното поведенение. Манталитетът се определя от мнозинствата, а не от малцинствата. Освен това, ако под чужденци имаме предвид Румънци и турски гастербайтери - с едните се "конкурираме" в ЕС, а другите не са в Европа.
Тези дни пак писаха за катастрофа с чужденци и загинали, а те се включват в статистиката за България.
Българите са примерни шофьори извън България - явно манталитета ни е такъв.Чужденците най-много и най-опасно нарушават правилата, когато шофират в България - явно манталитета им е такъв.
На първо място по брой загинали след ПТП през 2017 е Румъния с 99,3 загинали на 1 милион население. България с данните за 2016 година е на второ място. Във всички държави по данните на Евростат с изключение на Малта, Люксембург и Лихтенщайн, броя на загиналите от катастрофи намалява в последните 20 години, къде повече, къде по-малко. Не знам как броят загиналите чужденци, а в България има много транзитни преминаващи чужденци, които често катастрофират и има доста загинали и сред тях.
До ???За кои точно чужденци става въпрос? Погледни им профила, националността. Аз не виждам по нашите пътища много германци и шведи на средна възраст. А това за образованието и манталитета е сърцевината на проблема, но с приказки не става.
В последните 30 години все се говори за манталитет, възпитание, култура и други подобни дивотии и затова нарушенията и катастрофите се увеличават. Защо чужденците са най-опасните и нагли шофьори по пътищата на България? Манталитетът ли им е такъв?
Проблемът е много по-сложен от видимото, и идва от образованието и възпитанието. Впрочем, то всичко идва от там.
До Анонимен 25А правилата и контрола се налагат и спазват от хора с определен манталитет, Човеко! То и сега си имаме правила, а защо ли нямаме адекватен контрол?
Наистина всичко е до манталитет и спазване на законите.В България за последните 10г. загиват около 700-800 човека на година.За същия период в Холандия загиват около 200-300 човека (при население 17млн.)
Всичко идва от манталитета. Хората в дадена страна шофират точно както се държат в обществото. Вижте малките как карат велосипедите си по улиците. Това са бъдещите шофьори.
Ако ще за всяко нарушение затвор да дадат пак тази страна ще е на първо място! Просто всичко се свежда до манталитета и нравите на населението!
Данните за България са за 2016 година. В новината на сайта на Евростат пише, че в България и Естония няма смъртни случаи с мотористи, а в новината в днес бг пише само за Естония.
И това се случва въпреки неимоверните усилия на седемдесет хилядната банда щатни държавни лапачи, да магерят статистиката. По данни на болниците, броят на загиналите в катастрофи е два пъти по голям от този който ушеф обявява. По данни на немската полиция, 35 процента от катастрофите там са заради лошо състояние на пътя, в България този процент е 0.1. Значи имаме по-хубави пътища. Така е при генерала, видими резултати.
Тази новина има ли връзка с демографските промени в България, имам предвид, че се раждат все по-малко светли български шофьори за сметка на тъмните такива? А и много транзитно преминаващи коли с германска регистрация взе да има...
Първи сме в ЕС по загинали при катастрофи с коли