65

не съм шофьор,

преди 4 години

но много изоставени коли пред блока ме дразнят. Дразнят ме и семейства с по 2-3 коли. Не е предвидено да има паркинг места, отделно че се водят улици местата с паркирали коли. Трябва да се намери формула за изкупуване на старите коли от фирмите за скраб, авточасти на старо и други подобни дености с техен транспорт. Изоставените коли са на бедни хора, вече болни или с други основателни причини, да има икономическа и социална полза за собственик, община и бизнес.

64

Софиянеца

преди 4 години

В модерния западен свят всяка кола, която е 10+ годишна се води трошка. В София няма 14,000 трошки. По-скоро са 1,400,000

63

анонимен

преди 4 години

До Коки10 дни са прекалено малко. Представи си, че не си закотвен вкъщи човечец, а такъв с нормални доходи и работа. Тогава? 1. Пращат те в командировка за 2 седмици или месец2. Отиваш на 2 седмици почивка със семейството и втората ви кола остава пред дома виС това за 10 дни трябва половината автопарк да е по общински паркинги и да се развяват постоянно бележки, че всъщност не си си изоставил колата. Нормалното е при липса на платени данъци и т.н. след някакъв срок да се задвижват нещата.

62

Анонимен

преди 4 години

На паркинга зад блок 254 в Надежда на място за около 10 паркирани автомобила има ЧЕТИРИ трошки , които не са помествани от месеци.ПОСЛЕ - НЯМАЛО МЕСТА ЗА ПАРКИРАНЕ!!! ХАЙДЕ БЕ - НЯМА!!! Ако общината ги разчисти(след две предопреждения да речем) ще изкара и някой лев.

61

Край

преди 4 години

Фолксваген нямало да правят завод в България а в Измир.Ми те само като видат как сте накачулили целите градове с коли им става ясно, че това племе ред и правила не признава.Нито пък има власт която да му ги наложи.Бели роми сме си българчетата. Радвайте се че за акъла сме си прекалено богати.

60

Край

преди 4 години

Един щял да го прави като в Италия, друг като в Германия.А направете го като в Турция барем. Проблема е че и това не ни дава чипа.В момента синята зона е прекалено евтина - обикаляш по 5м. да търсиш място.ПОПУЛИЗЪМ - Фандъкова не смее да вдигне цените преди изборите.Около блоковете всичко е коли - тротоари/градинки/площадки - всичко. Това че е забранено на никого не пречи - фандъкова не смята да прилага закона - избори идат.

59

Анонимен

преди 4 години

След като ти е безплатно защо да не държиш кола а ако беше платено щеше да се замислиш! Трябва данъка да е обвързан с правото да паркираш там където го плащаш.Пред блока ми в Надежда е пълно с коли с регистрация от друг град!

58

Край

преди 4 години

Българина не може да се справи с елементарни проблеми като затрупването на града със стари коли. Кучета го ядат, партиите го цедат със субсидии /щото иначе ще се продадат на олигарсите/.Такъв песимизъм ме наляга, братчета мой български.Иначе да се смеем на турци/румънци/македонци сме царе.А снимайте в Истанбул кола на тротоар/в градинка или детска площадка - 16 милиона е. Братчета мой диви глупави.

57

Анонимен

преди 4 години

Имам приятел които има братовчед в Германия в Берлин та той му купи една кола и му каза да ходи да си я вземе защото и плаща паркинга пред блока!И тука ако паркирането на всякъде стане платено ще се замислят дали да оставят коли

56

Анонимен

преди 4 години

На всяка кола има на предното стъкло стикери за ГО и ГТП достатъчно е някои контрольор да мине и да провери дали датите са стари и да даде кординатите на паяка просто е ама в България прости работи не се правят!

55

Трошка

преди 4 години

Глупости! Само в Люлин са над 7000. Няма нито един стикер по изоставените автомобили! А след нашествениците от Перник и околия няма къде да се спира. Общината нехае за този проблем!

54

NN

преди 4 години

След като е изоставена ,колата няма ТП , няма и ГО, следователно е дерегистрирана от КАТ, има пълно основание да бъде преместена на общински паркинг но това е отговорност и разход на Общината. Обаче ,като си остане на старото място се създава хаос и ето ви Синя/Зелена зона по желание на живущите , тогава можем да я преместим и добре дошли парички. Кой е изигран?

53

Анонимен

преди 4 години

След като колите имат номера и може да се налагат глоби с камери защо да не може да се снимат като са паркирали и да им се налагат глоби за това, че са изоставени!?

52

Анонимен

преди 4 години

В България не се търси решение на проблема а начин да се изкарат пари.Защото ако се решават проблемите хората ще живеят спокойно и ще се запитат защо е толкова голяма държавната администрация

51

Анонимен

преди 4 години

Много е просто решението на проблема само да има воля да стане това. Трябва към всеки район да има отговарящ за това като ходи и снима изоставените коли без ГТП и ГО и да им се налага СОЛЕНА ГЛОБА на собствениците като отидат да си платят данъците ще им излезе и глобата за плащане, но за да стане това трябва парламента да гласува промени в съответните закони.Колите без номера да се вдигат 1 седмица след като се установи това защото може някои да ги откраднал нарочно.

50

Анонимен

преди 4 години

Няколко години живях в Прага. Там 2 пъти в годината слагат табели, че улицата ще се мие и всички коли трябва да се премесят. Определят и обявяват деня около месец по-рано, така че можеш да си ги планираш. Ако не си махнеш колата, я вдигат на общински паркинг. Така хем могат да измият по-добре улиците, хем махат всички трошки.

49

До 48 Идеята

преди 4 години

Според същата тази статистика, която твърди, че в София има 650 автомобила на 1000 човека население, в Кърджали автомобилите са 950 на 1000 човека население, във Видин са 811 на 1000 човека и т.н. със всикчи областни градове в България. Статистиката, която дава Виена и другите градове е за брой "personal cars", а не за всички регистрирани автомобили, както ги дава КАТ в България. В София тези personal cars са около 200 на 1000 човека население, а през 2011 са били 180 на 1000 човека.

48

Анонимен

преди 4 години

Пчеличката Мая ще оправи всичко като дойде на власт.Надай се куме на пияна жена.

47

Идеята ...

преди 4 години

...че на запад от нас проблеми с паркирането няма, защото хората масово са вкарали колите в подземни паркинги е много симпатична с наивността си! Още по-симпатична е убедеността на някои, че броят на автомобилите в София е много по-нисък от този в западните градове. Само за сведение, броят на леките коли в столицата е над 800 000, което, при население от около 1,25 млн прави около 650 коли на 1000 души. Само за сравнение - във Виена този показател е около 380...

46

petar

преди 4 години

te za ekologia govoryat a o6te nesa zabranili na varburzi i trabanti dagi karat i parkirat