14

ПОБЕДА

преди 5 години

Герберастите в европарламента се биеха в гърдите,че са постигнали победа. Хайде сега да ги видим? Те винаги имат оправдание и сега пак ще го намерят.Все ЕС им е виновен, ама цицат яко пари иначе по европроектите. По-добри условия на труд, ама нашите т.нар. бизнесмени ни ги искат,защото е лесно да говориш кяк няма кадри, ама не искат да подобрят условията на труд. След нашето "успешно" председателство дума не са обелва за австрийското. Защо ли?

13

Анонимен

преди 5 години

въй въй това ли е пазарната икономика свободната търговияоще ли има наивници дето се връзват на тия приказки за ***.лоум.ницинароде освестявайсе- в евросъюза мислат само за себе си и за мошениците дато ни управляват- останалите да духат супата

12

Анонимен

преди 5 години

Май се получи:Кой ти пита мнението?

11

Анонимен

преди 5 години

Е как така? Нали разБойко каза че това няма да стане?

10

iceblast88

преди 5 години

До ХаралампиевА защо си мислиш, че българска фирма ще може да си позволи тези разходи? Ако за транспорт на дадено нещо се дава от клиент цена от 1000 евро, докато стигне поръчката до теб са накачулени вече 9 администратора които са прибрали процент и за теб остават 300 евро и всички разходи. А другите са прибрали 700 евро за това, че са поствали обяви в сайтове където се обвяват поръчки. Така се поддържа изкуствено висок стандарт,без да ти се налага да издържаш голяма армия в поробените страни!

9

iceblast88

преди 5 години

След тези промени ще има 30 фирмички по веригата, всеки ще си стой в държавата и голямата печалба пак ще остава за западната фирма. Просто ще има извинение и за по високи цени към клиентите си и да натиска за по ниски цени под-изпълнителите. То и сега по веригата има накачулени 8 маймуни и 1 работещ. Скоро ще е 27 маймуни и 3 работещи. Просто на запад стандарта се вдига, а нашата производителност не стига за да се компенсира този ръст в стандарта, затова трябва да ни дерат повече.

8

iceblast88

преди 5 години

Цялата история се прави за да може да се легализира робството в което са изпаднали Източно Европейските фирми. Сега няма да може да се взимат дълги курсове, а ще са кратки - до съседни държави. Така големите фирми на запад които само взимат поръчки и пренасочват към под-изпълнител ще имат лоста да набиват клинци и да режат още повече цените. Единствената промяна ще е, че вместо с 10, вече ще работят с 30 под-изпълнителя. Сега клиент от запад поръчва транспорт и пристига камион на 10-та фирма.

7

До Харалампиев

преди 5 години

Като си мислиш че е толкова печелившо взимай 10 камьона на лизинг и ставай милионер.Не ти държи нали.Толкова лесен сектор не е както си мислиш в транспорта трябва акъл и много работа.Но просто западните политици изгонват конкуренцията.Това са свестни политици.

6

Анонимен

преди 5 години

Хората докато обсъждаха и решаваха проблеми, нашият министър пиян и дрогиран, в работен ден, беше зает да си убива детето със шейна собственост на превозвач от Пловдив, в явен конфликт на интереси.

5

Харалампиев

преди 5 години

Пак *** изказвания, за пореден път се уверявам, че шофьорите са *** в 80% от случаите. Хората искат по-добри условия за тях, за сметка на чорбаджията им, но малумните роби си защитават господаря. Хората ви казват, по-големи заплати за вас, спане в хотел през уикенда, баня тоалетна. Кучето иска да спи в кабината и да ходи в най-мизерните *** на магистралите, за да може господаря да кара Бугати, Бентли и Ферари. Сетете се кой кара новото Бугати в България, но няма 40 50 евро за хотел.

4

жалко но

преди 5 години

Много източно европейски фирми сега ще излязат от играта.Еднакво заплащане като Немските и Френските им колеги но без да знаят език,без да познават опстановката на място и трябва да спят на хотел и да са си в страната мин на 4 седмици един път.Това са огромни разходи за фирмите.Без никакъв разход за западните фирми понеже те са си на място и работниците им си спят у тях.Жалко сега нашите тираджии заработваха по 2000 или 3000 евро и за нашия стандарт си бяха хубави пари.

3

Анонимен

преди 5 години

Това ми се струва, че е добре за нашите шофьори, така ще трябва да им се плаща по западен стандарт. Явно съпротивата е от собствениците на транспортните фирми.

2

Анонимен

преди 5 години

Смятам че е справедливо, като ще работиш в Германия , фирмата да ти осигурява условия близки да тамошните Нали все за това се.борим

1

Анонимен

преди 5 години

Ха ха...Австрийското председателство надделя над българското, каква изненада!А даже си нямат министър на председателството, 120 оки с чанти за 7000 евро...