11

Анонимен

преди 6 години

Американците го направиха тоя мръсен номер ,за да съботират европейската автомобилна индустрия

10

Анонимен

преди 6 години

Никой не може да ме накара да изоставя печката си

9

Анонимен

преди 6 години

Моето такси което карам е една Тойота Приус хибрид. Колата не моя, аз съм назначен. Не знам какво им харесват на тези коли. Истински дървена, тромава и без никаква динамика и удоволствие от шофиране. Средния разход никога не пада под 6,7 на 100. А пък му дават да гори няколко литра.

8

Факт

преди 6 години

До АнонименВ съвременното дизелово гориво сяра НЯМА!!Ако в българското има,това не е стандарт.Проблемът е в азотните окиси,които обаче могат да се неутрализират.

7

..

преди 6 години

Освен всичко казано до тук... дизела има и финни прахови частици. Това, че не ги виждате не значи че ги няма.Съвсем друга тема е канцерогенност и т.н.У нас... бай *** всичко си знае и приема дизела за супер тънкана и като махне филтрите излита на кръстовището. Как да му обясниш, че това го дишат децата му...Най-лошото е, че всички дизели, които ще бъдат изхвърлени от западняците ще дойдат при нас :( тежко ни.

6

Анонимен

преди 6 години

А като спрат дизеловите и всички минат на бензинови коли, какво ще правят с наднормените нива на въглероден двуокис? Тогава ще забранят бензиновите коли ли?

5

Анонимен

преди 6 години

Принципно около 40% от замърсяванията в Европа са заради колите, но останалите 60% са от други източници. Какво като спрем дизеловите коли и замърсяването с азотен диоксид падне от 2 пъти над нормите, на 1,8 пъти над нормите? Бензиновите коли също замърсяват с азотен диоксид. Дизеловите коли по Евро 6 замърсяват 1,4 пъти повече от бензиновите с NO2, т.е. като минат от дизел на бензин, замърсяването няма да намалее много.

4

Мда

преди 6 години

Грешните решения в Европа вървят едно след друго!Като се почне с "бежанците" и се свърши с дизелите!Ами какво пречи в градовете да се пускат само хибридни дизели?Дизеловия хибрид ще харчи много по-малко гориво извън града,а в него ще се кара само на ток!Обаче явно това просто нещо не може да се проумее-всички малко по-мощни генератори за ток са дизели!Ами не е случайно!Опитват се да ни убедят,че бензинов двигател с 30-40% по-висок разход е по-екологичен!Като колите в САЩ-15/100 разход,ама еко...

3

Анонимен

преди 6 години

Дизелите замърсяват и със сяра, която в атмосферата се свързва с кислорода и се превръща в серен диоксид. Азотен диоксид плюс серен диоксид = киселинен дъжд. Реално нивата не са толкова високи, че да го усещаме директно, но в дългосрочен аспект киселинноста на почвата се покачва.Според мен всички дизели трябва да се карат с катализаторите с. В България много хора обаче ги махат щото са скъпи... А най-голямото замърсяване е от големи дизелови машини като автобуси, камиони и тн.

2

Реалист

преди 6 години

Реално бензинвоите коли замърсяват повече с CO2, a дизеловите повече с NO2, но нивата на замърсяване са много ниски и не си заслужава да се забраняват. Проблемът е да се намери компромис между изискванията и цената за изпълнение на тези изисквания. VW и другите затова манипулираха софтуера - изискванията станаха прекалено високи. Все пак според мен е по-добре с дизелови двигатели, а не с бензинови, а най-добре е и с двата вида без забрани. В България няма наднормено замърсяване заради колите.

1

Анонимен

преди 6 години

Много добре! Като гледам казва сбогом и на gender дизайна :) Умна и далновидна политика!