То само с външен вид не се става европейска компания. Трябва и услугите да са на ниво. Трябва да няма закъснения на влаковете и хигиената да се повиши.
За да има европейска услуга, трябва да бъдат възстановени жп линиите в градовете, особено в София. Премахваме няколко излишни булеварда и връщаме железницата и гората, и за пръв път от двадесетина години ще заприличаме по нещо на Европа.
До румен НЕМНОЖКО СИ В АШИБКА И ЗА СОЦА, И ЗА ДЕНГИТЕ ДЕТО ГИ НЯМАМЕ, И ЗА ЕЛЕКТРОВОЗИТЕ ДЕТО УЖ БИЛО ОБЯЗАТЕЛНО ДА СА НЕМСКИ, И ЗА ДОТАЦИЯТА ДЕТО НИ Я РАЗРЕШАВАТ ДА ПОКРИЕМ СОБСТВЕНИТЕ СИ КРАЖБИ В БДЖ-то
И най-новите влакове да купуваме, те пак ще се движат с 40 км/ч, заради остарялата инфраструктура...Трябва да се ремонтират основните жп трасета, за да се направят високоскоростни, в противен случай и дори да купим нови влакове само ще ги раздрънкаме...
Браво Борисов, за четвъртия си мандат ще имаш и моя глас.Досега гласувах винаги за комунистите. Но ти явно си се преродил.Поздравявам те и ти желая много здраве, дълъг живот и по-малко скъсани менискуси.
Браво, това е добра новина. В Германия, Франция, Белгия и Холандия може да се стигне с влак от всяко село до всяко село в изброените страни и то за доста по-кратко време отколкото с автомобил и два пъти по евтино.Това е добра инвестиция, стига с тия магистрали, перачници на евросредства.
"Европейската комисия е дала в петък разрешение на българското правителството да подпомогне Български държавни железници с 224 млн. лева, безвъзмездна помощ" - чакаме разрешение от ЕК да харчим собствените си пари,за да купим немски машини.При соца имахме поне привидна независимост,а сега трябва да молим да ни позволят да си купим нови влакове с наши пари.
Поредното наливане на пари от пусто в празно ....И пак ...кредити ....Престани Бойко , тези пари ще ги връщат нашите деца , не твоите , които ще се изнесат тихомълком в чужбина ....
два въпроса :- София - Пловдив кога за 1 час ?- София - Бургас кога за 3 часа ?Влакове, мотриси, глупости, не ме интересуват !!!!
Само не мога да разбера защо продължава държавата да налива безвъзмезно пари при положение че не е изчистила причините за лошото състояние на железниците и безхаберното изтичане на средства от там. Сега и тези 224 млн. ще изтекат безлседно и после пак ще се чудят от къде да налеят нови средства, Това му се вика да наливаш от пусто в празно! Малоумщина!
БДЖ купува нови влакове, гони европейски вид