16

Русия

преди 7 години

Ремонт на ремонтите и так далее ! Боци ще изтегли още 3253250 трилиона и след 3 месеца пак ще го ремонтира !

15

stroitel

преди 7 години

za tozi uchastak go dostroi isa 2000 za kachestvoto e otgovoren semo chokov

14

"Строители"

преди 7 години

Има коловози понеже пестят и влагат некачествени материали или просто строят по стара технология. Съвременните магистрали трябва се правят със минимум 0.5м едър валиран чакъл за основа и дренаж, после още 0.5м дребен валиран чакъл, който се залива със специален бетон. Когато бетона изсъхне отгоре се полагат 3 слоя асфалт. 2 които са стабилизираща подложка и един износващ слой които е примесен със специален инертен материал със висока твърдост и устойчивост (най-често с базалтова структура).

13

Кирил Софийски

преди 7 години

Така е като никои у нас ,за разлика от останалите страни, не може да озапти тираджии ***! Карат и в жегите и в почивните дни ! Скапват пътищата и ни избиват като мухи ! И какво?! Не стига ,че няма кои да им потърси сметка а и поразиите им пак ние ще плащаме ! До кога бе подкупни политици?!? До кога ??? Не виждате ли ?!? Или за вас значение имат само парите?!?!

12

Анонимен

преди 7 години

16 Радостине, впрочем този участък до Стара Загора го строи гръцка фирма...Бат ти Бойко си прави далавери без съображения от коя националниост си.

11

varban

преди 7 години

До Хахаvinoven e gergov agromax i lazarov

10

Анонимен

преди 7 години

5 години пак е добре...на магистрала Тракия след Стара Загора разклона на 2-3 километра посока Бургас за 2 години пропадна ИЗЦЯЛО НОВ участък между гористата местност! Смятайте колко се е ЛАПАЛО...и тази мутра Бойко Борисов ще ми се хвали че строи магистрали! ***.от крадлив неземен!

9

Анонимен

преди 7 години

За новите пътища гаранцията е един мандат най много два ако ви излъжат.

8

Анонимен

преди 7 години

Некъдърници .Ще правите постояно ремонти.А защо не искате гаранция по 15,20г от фирмите

7

Ужас

преди 7 години

Ама как си позволявате да пишете подобни неща. Боко ще си спретне преврат и ще ви го върне тъпкано.

6

Лили винетката

преди 7 години

Както съобщих, при откриването преди няколко месеца, ремонтите започват по план.

5

Анонимен

преди 7 години

Такава е съдбата на всички Тиквени магистрали - усвояват се парите в джобовете на Мутрата и Прасчо и после ремонт *** ремонта и пак на ремонта и така докато Банкянската сметка стане 10 милиарда.

4

Хаха

преди 7 години

Толкова му е строителството на Боко.

3

OMG_Lucker

преди 7 години

А, то щото по магистрала Тракия няма коловози? И то в частта до Стара Загора, която е сравнително нова. В същото време примерно частта Бургас - Карнобат, която е с 5 години по- стара не е мръднала. Логичният извод е, че ИМА ЗНАЧЕНИЕ кой е изпълнителя и как е направено.Но това е положението- пътищата се правят некачествено, без контрол, от една страна се спестяват ресурси, от друга - така ще има нужда от ремонт- съответно пак ще има лапкане.

2

#кой

преди 7 години

#кой

1

Анонимен

преди 7 години

Кой плаща ремонтите? Кой, кой , кой