Ремонт на ремонтите и так далее ! Боци ще изтегли още 3253250 трилиона и след 3 месеца пак ще го ремонтира !
Има коловози понеже пестят и влагат некачествени материали или просто строят по стара технология. Съвременните магистрали трябва се правят със минимум 0.5м едър валиран чакъл за основа и дренаж, после още 0.5м дребен валиран чакъл, който се залива със специален бетон. Когато бетона изсъхне отгоре се полагат 3 слоя асфалт. 2 които са стабилизираща подложка и един износващ слой които е примесен със специален инертен материал със висока твърдост и устойчивост (най-често с базалтова структура).
Така е като никои у нас ,за разлика от останалите страни, не може да озапти тираджии ***! Карат и в жегите и в почивните дни ! Скапват пътищата и ни избиват като мухи ! И какво?! Не стига ,че няма кои да им потърси сметка а и поразиите им пак ние ще плащаме ! До кога бе подкупни политици?!? До кога ??? Не виждате ли ?!? Или за вас значение имат само парите?!?!
16 Радостине, впрочем този участък до Стара Загора го строи гръцка фирма...Бат ти Бойко си прави далавери без съображения от коя националниост си.
5 години пак е добре...на магистрала Тракия след Стара Загора разклона на 2-3 километра посока Бургас за 2 години пропадна ИЗЦЯЛО НОВ участък между гористата местност! Смятайте колко се е ЛАПАЛО...и тази мутра Бойко Борисов ще ми се хвали че строи магистрали! ***.от крадлив неземен!
Ама как си позволявате да пишете подобни неща. Боко ще си спретне преврат и ще ви го върне тъпкано.
Такава е съдбата на всички Тиквени магистрали - усвояват се парите в джобовете на Мутрата и Прасчо и после ремонт *** ремонта и пак на ремонта и така докато Банкянската сметка стане 10 милиарда.
А, то щото по магистрала Тракия няма коловози? И то в частта до Стара Загора, която е сравнително нова. В същото време примерно частта Бургас - Карнобат, която е с 5 години по- стара не е мръднала. Логичният извод е, че ИМА ЗНАЧЕНИЕ кой е изпълнителя и как е направено.Но това е положението- пътищата се правят некачествено, без контрол, от една страна се спестяват ресурси, от друга - така ще има нужда от ремонт- съответно пак ще има лапкане.
Коловози по ремонтираната "Марица". Пак ремонт!