132

До 155

преди 8 години

Причината е, че има хора като теб, които може би искрено си вярват, че манталитета на българина в първопричината за всички злини в България. Тази самозаблуда води до нещо наистина лошо - прикриват се истинските причини за лошото състояние на нещата и не се опитваме да променим нещата към по-хубаво. Очевидно е за всеки нормално мислещ човек, че в България има две основни причини за нарушенията и произшествията по пътищата - това са лошата инфраструктура и действията и бездействията на КАТ.

131

Анонимен

преди 8 години

В тон с някои предложения - не е ли по-добре да решите въпроса генерално? Слагате максимално разрешена скорост от 10 км/час в населените места, 20 км/час извън населените места и 30 км/час по магистралите. Нали в крайна сметка това целите, но не си го казвате.

130

Анонимен

преди 8 години

Значи до 210км може.Това не е ли нагла гавра.Законите се четат буквално до 140.+ - 20

129

Анонимен

преди 8 години

моето предложение е при над 60 км в час превишение - конфискация на колата, независимо чия е + 10 тояги на голо на площада на най-близкото селище! Гарантирам пълно спазване на правилата!

128

Мен

преди 8 години

А държавата ли ми е купила колата,че ще ми я конфискува???? Айде марш ***! !!! Всякакви глупости се гласуват.....айде като някоя дупка ми с пука гумата държавата да ми я плати заедно с изправянето на джантите и ремонта на ходовата част !!!***

127

Анонимен

преди 8 години

Нещо сте се объркали всички. Причината за нарушенията не е нито в КАТ, нито в лошите пътища, нито в правилата за движение, а е в МАНТАЛИТЕТА на българина. Бай ***. Алеко го е казал и описал преди доста години.

126

жан

преди 8 години

До Истинатауверявам те лесно се кара по правилатана всякъде има знаци с позволената скорост ...а и не е много трудно да се запомнят1. в града 50-602. извън града 80-903. на магистралата 120-130:Д стига да има желание човек

125

Истината

преди 8 години

Жалко, изтриха те и коментара ми увисна. Сам пишеш, "докато не се научим да караме по правилата", но не пишеш как става това научване. Ясно е, че няма да стане от само себе си, а само ако КАТ заработи, което няма как да стане. Предлаганите по-високите глоби означават КАТ още по-малко да работи

124

жан

преди 8 години

До Истинаташофирам всеки ден и спазвам ограниченията стриктноно пак не съм застрахован най вече заради другия отсреща който кара агресивно...а ти откъде ли знаеш нещо за мен да не си врачка

123

Истината

преди 8 години

Виж си езика и попитай някой друг да ти каже какъв си.Колкото до мен, не шофирам агресивно, но ти откъде ще знаеш - зает си да се пениш и обиждаш. Ограниченията ги спазвам и отнасям куп псувни от шофьори като теб, ако си изобщо шофьор разбира се, защото карам с разрешената скорост, а никой от останалите не го прави, защото наистина ограниченията са ***, сякаш от теб правени.

122

Истината

преди 8 години

Много са причините за нарушенията по пътищата, но общото между тях е, че не попадат като основни причини в статистиката на КАТ. Към това, което вече написах, не мога да не добавя лошото състояние на пътищата, както и лошият замисъл при построяването на новите пътища в последните 25 години. При тях целта е да се открадне повече, а не да се направи наистина полезен път.

121

До жанжан

преди 8 години

Не ставай смешен!Запитал ли си се защо агресивният според теб шофьор, като излезе от България шофира като божа кравичка и не прави нарушения? Да не би защото като излезе от България културата му от ниска, изведнъж да става висока, а агресията му се превръща в овча любвеобвилност. Или може би извън България те изведнъж се научават да шофират по правилата? За всеки човек с поне малко ум в главата е ясно, че как ще се шофира в България зависи на 99% от действията или бездействията на КАТ.

120

жанжан

преди 8 години

До ИстинатаОсновната причина за катастрофите са алкохола, ниската култура и агресията зад воланаНито полицаите нито пътищата са най големия виновник Докато не се научим да караме по правилата ще има още инциденти... няма как да е друго ячепълно е с примери за агресивни шофьори които предприемат рисковани изпреварвания и карат бясно в градски условияКолко хора им идва на акъла като видят автобус да спрат и да го изчакат да се включи вместо да му взимат предимството.

119

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 139, обикновено тези, където минават на червено и изпреварват неправилно, превишават и скоростта

118

Анонимен

преди 8 години

Всичките предложения са с една цел - да се глобяват повече хората и за по-големи суми, при това за измислени нарушения. Нито едно от предложенията не е насочено за подобряване на безопасността на движението.

117

Анонимен

преди 8 години

По-*** предложения от тези изброени в статията, досега не бях срещал, а мислех, че не може по-голяма малоумщина.

116

???

преди 8 години

Както обикновено и тук се мъдри прословутото недефинирано понятие "несъобразена скорост", за която се дават още права на КАТ да глобява. Няма определение за съобразена скорост, освен може би следното: Несъобразена скорост е скоростта, с която си шофирал, когато се е случила случка, каквато и да е била тя.

115

Анонимен

преди 8 години

Не видях нито едно смислено предложение. Всичките са ***, но какво друго да се очаква от депутати и тази комисия?!

114

Истината

преди 8 години

Нито дума за основната причина за произшествията по пътищата:ПЪТНИ ЗНАЦИ, МАРКИРОВКА И ДЕЙСТВИЯ НА КАТ НЕСЪОБРАЗЕНИ С ПЪТНИТЕ УСЛОВИЯ.

113

Някой си

преди 8 години

Идиотщина, защо не пише нищо за наказание на *** и неграмотните по пътя и за тези дето не знаят за какво са на пътя. Основна причина за ПТП-тата по пътищата са те!