24

Лубиц

преди 8 години

Понякога няма значение дали самолетът е подлепен или нитован!

23

Брайко

преди 8 години

Дааа глупаците от всичко се шашкат...особено ако са и журналисти...

22

Анонимен

преди 8 години

На снимката идеално се вижда и колко нагъсто са положени истинските метални свръзки, но това разбирачите не го виждат, само тиксото и лейкопласта.

21

Анонимен

преди 8 години

Айде стига сте драматизирали ДЕ, колко пъти някой от вас гледа какво правят по самолета след като кацне или преди да излети? По малко от 5% от вас. Това вероятно си е нормална процедура. Не съм запознат с поддръжката на А320, но със сигурност не е нечувано да се използва тиксо - временно, но стабилно решение. Хората са квалифицирани за тази работа. В БГ - само разбирачи се въдят навсякъде, всеки от всичко разбира. Затова държавата е на този хал. От много разбирачи - НИЩО НАКРАЯ.

20

Анонимен

преди 8 години

Това "тиксо" е направено точно за тази цел. Издържа на огромната скорост, с която се движи самолета. Тиското не се слага за да залепи двигателя, а по-скоро за да затвори малки дупчици, които ще бъдат окончателно поправени след някоя друга седмица. Понякога се чудя, защо хората си мислят, че специалистите не знаят какво правят. Явно хората масово изхождат от собствената си некомпетентност.

19

Анонимен

преди 8 години

Е след като не е дъвка, става.

18

Анонимен

преди 8 години

Известно е още като гафер и хоби лента и наистина е здраво. По дискавъри си бяха направили лодка (или сал, не помня) от него и издържа 2 човека.

17

Анонимен

преди 8 години

test

16

Добро е

преди 8 години

Мисля ,че това тиксо е с фибро нишки и струва около 6-7 лв ролката издържа до 2 години на атмосферни условия-има го в железариите!

15

Анонимен

преди 8 години

Както и да успокоявате плебса вече на всички е ясно че авиокомпаниите се опитват с трици да ловят маймуни и самолетите ще падат като круши.

14

Анонимен

преди 8 години

И после нов епизод на "Разследване на самолетни катастрофи"...

13

Асан

преди 8 години

Саму да слези от стълбата и съм *** разлепил тиксуту и дирекну на втурични..

12

Жул

преди 8 години

И аз съм ***, но тия от днес-а чупят тъпомерите....

11

Жул

преди 8 години

До Направи си самНали?! :)

10

Анонимен

преди 8 години

Следващия път да извъши подлепянето с плюнка, нея никой да забележи :)

9

Анонимен

преди 8 години

Това с морските битки накрая ме преби както се казва паднах от коня. В днешно време при морски битки пораженията са толкова големи, че едва ли тиксото ще успее да залепи каквото и да е. Мит бъстърите доказаха че от такова тиксо може да се направи самолет който да лети така че не всичко което изглежда странно трябва да е непременно грешно.

8

знайко

преди 8 години

треваше да го подлепи с рекламни стикери,никой немаше да каже нищо

7

Жул

преди 8 години

ХАХАХААХХАХА, Брутално. "Лентата е устойчива на вода, може да се използва и за възстановяването на щети по кораби по време на морски битки."

6

ddd

преди 8 години

Това 'тиксо' ще го изчоплиш от самолета, ама друг път.пс. Заглавието е идиотско:)

5

Анонимен

преди 8 години

Така е, като разни лаици оценяват труда на професионалисти.От там и лафа ЕЖК - Една жена каза.