95

www

преди 9 години

До РБТака е, но когато строиш метро по ръба на жилищните комплекси, ти генерираш неефективност. Когато генерираш неефективност, трябва да я компенсираш с по-редки влакчета. Когато направиш последното в дълъг маршрут, то се поучават струпвания на много хора в час-пик някъде по трасето. А това, последното, отказва част от тях да ползват метрото...Сега, ако наистина сте интелигентен човек от РБ, вероятно вече знаете защо на "Хан Кубрат" хората предпочитат трамвая, пред метрото ;)

94

metroman

преди 9 години

И да ви ....у партийните пристрастия. Това е метро, подземна железница ,subway, underground, etc., т.е. никва партийна връзка, освен кражбите

93

www

преди 9 години

До Анонимен 94Преди десет години заплатата не беше 300 лева, както и сега не е 800. Елементарна демагогия предлагате. Може би само за най-неграмотната част от населението, която едва ли ползва Интернет.Фактите:1. Един пътникокилометър в първия лъч (Център-Люлин) излизаше почти шест пъти по-евтин от един пътникокилометър сега. Това, дори да приемем вашите лъжи за истина, пак е отчайващо.2. Според столична община, не според мен, буферните паркинги се запълват до 4, максимум 4.5 процента.

92

ИСТИНАТА

преди 9 години

До Ами сегаНещата са така , но не трябва да забравяме , че може в София да са дошли 350 хиляди след промените , но и че поне 150 хиляди софиянци заминаха в чужбина , тоест има едни около 200 хиляди живеещи и прииждащи да работят в София повече.Нещата лека полека се случват , но този пуст негативизъм ..От няколко години метрото се строи усилено , купиха се нови трамваи , подмениха се почти изцяло всички тролеи , тази година ще спрат и последните икаруси заменени от нови екологични Манове

91

Анонимен

преди 9 години

Ами то не може за всички да е идеално. За тия дето работим на терминал 2 и живеем до метростанция - пристигаме за минути. За другите - може времето да е същото като с тролей и рейс 84 но удобството , комфорта и чистотата са много по-добри.

90

metroman

преди 9 години

Б...си ***. Все едно да кажеш, че Жигулата замърсява колкото или по-малко от Приус. (Това е коментар за мислещи, така, че моля само да се харесва) ;););)

89

РБ

преди 9 години

Ай бе,кой мухаресва да пътува,кой не му харесва има и друг транспорт1

88

Анонимен

преди 9 години

До ПАРТИЕН СЕКРЕТАРЗащото БСП след 90 година никога не са печелили избори за кмет на София , но като се замисля скоро едва ли ще има град в който и ще спечелят.Почти сигурно на следващите избори БСП , ще е трета политическа сила след ДПС , а защо не и четвърта след РБ

87

Ами сега

преди 9 години

Редно е да се отбележи и друго нещо .Преди 15 години в София е имало поне 350 хиляди по малко хора от сега.Имало е поне 200 хиляди автомобила по малко , отколкото сегаА сега си представете , ако го нямаше метрото в Младост , Люлин , Обеля , Надежда ..а сега и Дружба за какви задръствания щеше да става на въпрос .В момента всеки ден се отбелязват около 300 хиляди пътувания с метро , айде сметнете какво би се случило ако тези хора пътуваха с наземен транспорт и лични автомобили.

86

аман от вас тъпунгер

преди 9 години

До видел ясно тъмнинатаВ наща фирма сме 20 души бачкатори, офисът ни е в Дружба на около 5 минути пеша от една от новите метростанции. От днес четирима пътуваме с метро, а едната колежка пробва дали метрото или осмица тролей са по-бързи в трафика. Та 4 коли по-малко от днес се движат в града. Сега като се прибирах до Младост 3 вече нямаше свободни седалки. Вие си пейте каквото искате, но замърсяването от колите също играе роля !

85

Софиянец-пенсионер

преди 9 години

Драги сънародници четете глупостите на червените *** и ще ви стане ясно , защо София беше заприличала на село. След 1989 г. Софиянци никога не гласуваха за БСП и така нашия град постепенно се превърна в Европейска столица .

84

Анонимен

преди 9 години

До СофиянецЧервените *** се чудят какво да правят от злоба . Ходят с хронометри и мерят по цял ден.....-------------------------Навсякъде червени ***, само наследствените шумкари и мандраджии в ГЕРБ и реформаторския са демократи....Като започнеш с Пръмовица, Лилето, Цецо, Бочко и свършиш с комсомолския в президентството, все дисиденти и демократи :D

83

Apokalipsis

преди 9 години

Мноого *** статия.ЧЕСТНО!!!

82

видел ясно тъмнината

преди 9 години

то като нямаш държава, а имаш некво метро, така става ... глупост неква ...

81

Софиянец

преди 9 години

Червените *** се чудят какво да правят от злоба . Ходят с хронометри и мерят по цял ден колко е зле да се пътува с метрото . Другари вашето мнение няма никаква стойност . Софиянци не искат да чуят за БКП-БСП , така че не се напъвайте , да не се изпуснете .

80

Анонимен

преди 9 години

Спирка у полето... нема страшно ше го застроим, ши праим бизнес центрУе.

79

Анонимен

преди 9 години

Малко манипулиращо, щото е избран най-неизгоден маршрут, който ще бъде покрит от третия метродиаметър.

78

Дядо Петър

преди 9 години

91 пита: "всяка следваща метростанция по време на кметуването на Борисов, а сега и на Фандъкова, е все по-скъпа и по-скъпа. ЗАЩО???"Комисионните се увеличават, бате, защото партийната каса трябва да пращи преди следващите избори.НО НАЙ-ВЕЧЕ ЗАЩОТО ВСЕ ОЩЕ ГИ ТЪРПИМ. И не само търпим, но и си ги избираме.

77

Анонимен

преди 9 години

До wwwЗащото преди 10 години средната заплата бе 300 лева , а сега е 800 лева , защото бензина бе 1.20 , сега е 2.20

76

Анонимен

преди 9 години

До wwwБойко се стана премиер 2009 година , стига пропаганда ... говорим за преди 20 години , а не след строителния бум между 2000 и 2008 година , когато се отпуснаха кредити на космически лихви на стотици хиляди български граждани и търсенето в периода 2000-2008 година бе толкова голяма , че всичко се изкупуваше на поляна ,а цените скочиха над 300 %.Ако беше започнало да се строи инфраструктура и метро към Нови искър , щеше да е доста по обосновано , защото към Кремиковци никой нямаше да иска