7

$

преди 13 години

Похвална е инициативата на БДЖ.Къде по-младите ще видят действащ парен локомотив? Друго си е на живо да видиш тази пушеща грамада, да усетиш мириса на въглища, да се пренесеш за половин час, 50 години назад.

6

дишай дълбоко

преди 13 години

Не ни стигат другите замърсители...... и е добре,че не са построили още завода за изгаряне на битови отпадъци....

5

as

преди 13 години

По мои данни електровоз струва около 4,5 лв. за бруто тон/км а парната тяга е около 87лв. за бруто тон/км , но огнярчето твърди че е по-евтино. Но за предизборна кампания става.

4

Ха тъй!

преди 13 години

Изпий си успокоителното! В Германия съм виждал такъв ретровлак /в Южен Баден- от Кандерн до Льорах/,на който всички се кефеха и правеше неотразимо впечатление. За жалост бях с кола,но се надявам някъде у нас да имаме още възможности за носталгично връщане в онези славни времена.

3

реалист

преди 13 години

Това на снимката е новия герб на ГЕРБ-много пушек, много шум и всичката пара отива за свирката!Леле колко му отива на Тиквата тази емблема- муден, ***, и мнооого демоде. Що не си сади картофите този нагъл безхаберник?

2

Ivan Grozni

преди 13 години

Промяната настъпва през 1964 година, когато на 1-ви октомври е пуснат в движение първият високоскоротен влак Шинкансен между градовете Токио и Осака. Той развил скорост от 200 км/ч, което за онези времена било нещо феноменално! У нас е невъзможно, от там би било чудо , а не феномен....

1

granik

преди 13 години

По цял свят развитите държави правят високоскоростни влакове стрели с които се достига до 400км/ч. и с които меже от София до Варна да се стигне за час и половина, а тук ние се кефим на бай огняря дето хвърля с лопата въглища за да тръгне влака.Българина е буден човек,обича да се развива и да има нови технологии, но скапаните комунисти и ДС просто съсипват и ограничават хората. Жалко за инициятивния ни и буден народ.